Så kom Chenu hjem til os... :) {{forumTopicSubject}}
Vi fik hentet Chenu hos Johanna i går aftes, da vi ved lejlighed var på sjælland... nøj, det lille pus er blevet større, men stadig er hun lille...
Fandt ud af, da vi kom hjem i nat, at hun faktisk er mindre end Petit, som ellers er et par uger yngre... så Petit var slet ikke så petit, som vi gik og troede... heh...
Hun klarede den lange køretur godt i det store hele... dog var hun meget urolig i kassen, så det endte med hun kom ud på mit skød, hvor hun lå hele turen hjem...
Da vi holdte ind på en rasteplads for en lille toiletpause, kravlede hun om bag i bilen og havde et lille uheld... heldigvis på noget plastik, men det var en gang tynd mave med en lille smule blod til sidst...
Der blev jeg godt nok lidt urolig, og måtte lige ringe en gang til Johanna, for at høre om det var sket før...
Har så også holdt øje med hende idag, og det var muligvis bare lidt dårlig mave...
Hun går fint i bakken, og hendes afføring har rette konsistens nu, uden blod.
Sjovt nok har kun Cassie hvæst lidt af hende... de andre har prøvet at snuse til hende, men der har hun rejst børster og set farlig ud, så de lader hende være lidt for nu...
For lidt siden lå hun faktisk ryg mog ryg med Oscar på sofaen, uden
Men hun er nu dejlig... prøver konstant at klatre op på tastaturet... hun spinder og er vildt kælen...
Er godt nok glad for hun er kommet hjem, og glæder mig til at kunne følge endnu en dejlig kat på lives færd.
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.224
Katte får nemt blodig aff. Da blodkarene ligger meget yderligt. Og det er nok sådan noget, når nu blodet ligger udenpå.... Men godt du er obs på det.
Den tynde mave kan nemt skyldes den stressende køretur - men hold godt øje med hende.
Og endnu engang tillykke.
aug 2006
Følger: 35 Følgere: 32 Katte: 3 Emner: 48 Svar: 1.291
Perle Puf havde også diarré det første stykke tid efter, at jeg havde fået hende hjem, så det er jo normalt nok, når de sådan skifter hjem, og oplever så meget spændende.
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.224
- ja - jeg skrev jo osse godt du er OBS på det :o)
Men der er ingen grund til at panikke fordi man en enkelt gang ser blod på en pølse.
Men selvf. være obs på det *ss*
. Julie Malacia . Har jo gjort det helt rigtige i at observere det, og så holde øje med om det gentager sig.
Jeg ville bare berolige lidt.
apr 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 132 Svar: 1.549
Så det er da altid noget...
jan 2006
Følger: 63 Følgere: 59 Katte: 3 Emner: 49 Svar: 228
Hun er vel nok dejligt, så det var vel ventetiden værd
- selvom den var lang.
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 96 Svar: 1.053
hvor dejligt du endelig har fået hende hjem - jeg vil også have en kat til !
Så kom Chenu hjem til os... :)