9. feb 2005 Følger: 247 Følgere: 241 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.935
Hvor så det sjovt ud! {{forumTopicSubject}}
Mens jeg var på WC for fem min. siden, kom lille Chenu Etoile (Perle & Wichapi´s killing, Star´s nye navn) hen til mig, og ville op i håndvasken, hvor Lion Heart stod og drak af det kolde rindende vand. Så jeg hjalp hende op...
- Hun var nysgerrig, men også meget forsigtig, da hun aldrig før havde været oppe i håndvasken, med koldt vand løbende ud af hanen.
Hun slog ud efter vandstrålen, men i samme øjeblik som hun ramte den, faldt hun helt ned under strålen, og gjorde hende våd på ryggen. Men tror du det rørte hende? - Overhovedet ikke! Hun stod bare der, og lod sig blive gennemblødt af iskoldt vand fra hanen, i måske fem - 10 sekunder, hvorefter hun bare kravlede stille og roligt op på kanten af håndvasken - som om intet var hændt!
Jeg hentede dog et håndklæde, og tørrede hende forsigtigt, for at hun ikke skulle blive kold/syg.
Hun stod og drak af vandet bagefter.
Tror I hun har vandtæt pels, siden det ikke rørte hende at vandet løb ned ad hendes ryg?
Poteknus herfra.
feb 2005
Følger: 247 Følgere: 241 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.935
aug 2006
Følger: 119 Følgere: 116 Katte: 9 Emner: 76 Svar: 912
Kender godt den situation du beskriver.. Det er så sødt.. og mine lader sig heller ikke mærke af der render vand ned i nakken på dem.. Nogle gange står de der alle 3, en med hovedet nederst, der slupre vand for håndvasken.. en der slikker vand af fra pelsen på den nederste og den sidste slikker så vand fra den næst nederst.. thi.. undskyld hvis det er dårligt forklaret.. Man skal se det.. 3 hoveder på linie med vand rendende ned af.. Helt som en vandfald.. thi rigtig sødt..
De ryster dog hovedet bagefter, hvis de har stået der længe - og jeg tørrer dem lige helt.. Men underholdende..
Men der er også forskel på pelsen af mine.. vandet trænger hurtigere ned gennem Baileys pels, end de andre to.. På de andre to bliver der dannet en hel lille sø af vand i pelsen.. thi..
apr 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 132 Svar: 1.549
Kan også mærke forskel fra Cassie og Cleo fra Lyra... men hun elsker jo også vandet, så glæder mig så meget til at kunne hente Chenu... så ender det nok med 2 dejlige hårbolde i håndvasken, så snart man skal på toilet... hehe
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 63 Emner: 421 Svar: 4.876
Hvor så det sjovt ud!