{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

Ny ejer skyder skyld mod mig... {{forumTopicSubject}}

Jeg er helt knust lige nu...

Den så ellers gode mavefornemmelse jeg havde dengang jeg sagde farvel til min Chenu, da hun kom ud til et nyt hjem er smadret fuldstændigt...

Der begyndte at tikke sms'er ind en lille uge efter, hvor Chenu ikke spiste og gemte sig for den nye ejer og de andre katte... så fik jeg beskeden om at Chenu havde blødende tandkød...

Idag får jeg så beskeden om, at Chenu enten skal opereres eller aflives, og det er min skyld, fordi jeg jo bare har fodret med dåsemad...

Jeg var fuldstændig i chok... har aldrig givet mine katte noget som helst fra dåse... og hvad fanden sker der nu lige her... Aflives????
Jeg ryster stadig, fordi jeg bare brød helt sammen...

Hvordan i al verden kan hun bare sige, jeg har gjort sådan og sådan? Og kræve jeg beviser det modsatte...
Hvad vil hun ha? Mit affald fra de sidste 2 år til at tjekke for dåser?

Hun har Chenu's sundhedsbog hvor der står hvad der er tjekket ved sidste sundhedstjek, og der var der intet galt med hendes tænder... havde nemlig 3 andre katte inde til en tandrensning efterfølgende, og der var det slet ikke nødvendigt for Chenu, at få renset eller noget, da hendes tænder var tip top...

Jeg er lidt i vildrede... har lyst til at spurte til fredericia og kræve Chenu tilbage... men kan jeg det?
Lige nu har min kæreste hendes dyrlæge, der har påstået at vi ikke har fodret med andet end dåsemad, i telefonen, og prøver at finde ud af, hvad der lige sker...

Øv... jeg skulle aldrig ha sat mine katte til salg... jeg fortryder det så meget nu, og det plager mig... smiley
Et er at miste dem, men at så blive beskyldt oveni, for at ha været en dårlig ejer gør så meget mere ondt...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny ejer skyder skyld mod mig...
  • #1   8. jun 2009 sig til køber at du tager katten tilbage og hun får sine penge retur... køber er jo ikke interesseret i katten når hun snakker om at aflive den....

håber i finder ud af det ......

• #2   8. jun 2009 hvis du har fået dem dyrelæge tjekket burde du da have din ryg fri...... men ellers ville jeg lade handlen gå tilbage, for lyder da lidt vildt at aflive en killing.

• #3   8. jun 2009 Jeg ville bestemt også spurte hen efter katten! Puha, hvor må det dog være forfærdeligt, at regne med at ens kat kommer til et godt hjem, og nu står overfor en mulig aflivning smiley

Jeg ville helt sikkert lade handlen gå tilbage, ingen tvivl om det!

• #4   8. jun 2009 hent chenu ...
    Hvor mange af misserne kom du af med ?
    Kan godt huske du skrev at det føltes rigtigt, bare træls når det så går galt ...
    Men det tyder da på de overhovedet ikke har sat sig ind i det at have kat ...
    Håber det går godt...

• #5   8. jun 2009 Det er sgu da værre dyrlægen fyrrer den omgang af med dåsemad - tyder ikke på vedkommende er særlig meget inde i kat og tandkødsproblemer.

Hvor gammel var katten da du overdragede den?

• #6   8. jun 2009 Åh nej smiley Det lyder heller ikke til at Chenu trives i det nye hjem. Trods alt hellere aflivning end vantrivsel. Men puha da. Hvis I kan hente hende tilbage, så gør det.
    (ved godt I sidder i suppedasen - og det gør mig ondt)

• #8   8. jun 2009 Chenu er 3 år til september.

Min kæreste fik ringet til hendes dyrlæge og der kom lidt styr på rodet... Dyrlægen havde slet ikke sagt noget som helst om aflivning eller dåsemad... og hun forstod ikke hvor de anklager skulle komme fra.
    Chenu har lidt tandkødsbetændelse og skal ha antibiotika for det...

Pigen, der købte Chenu er døv, så hun har groft misforstået hvad der er blevet sagt og ment af dyrlægen.... men det forstår jeg ikke skal give hende ret i at anklage mig for alt muligt.... smiley
    Hun smører da ret så tykt på, og vi sagde derfor til dyrlægen, at hvis pigen på nogen måde kommer frem til aflivning, skal hun bare ringe til os, og så skal vi nok fise hele vejen derned og tage Chenu med os.... og vi skrev også til pigen at vi med glæde tog Chenu tilbage og betalte hende, men hun nægter at afgive Chenu igen...

• #9   8. jun 2009 Men efter hvad dyrlægen siger, er der ikke noget galt med Chenu andet end hun nu er underernæret.... men da hun kom herfra for en måned siden var hun godt polstret...

• #10   8. jun 2009 lyder som om køber er endnu en af de mennesker der bare skal brokke sig over alt. hvis/når du tager hen for at få handlen annuleret, så er der sikkert intet galt, men sikkert bare køber der har fået kolde fødder. sådan lyder det lidt for mig, hvis der intet var galt før. for hvis katten bare gemmer sig, kan det være køber har fået kolde fødder og kommer med undskyldninger for ikke at ville have den alligevej smiley

• #11   8. jun 2009 Pigen siger fandme nej til at vi skulle hente Chenu igen, og påstår hun vil ha det meget bedre hos hende.... smiley

Hvad gør jeg så?

Har det rigtigt dårligt med, at Chenu hvæser af hendes andre katte, gemmer sig og intet spiser... bare det, at hun nu er underernæret... hun var alt andet end, sidst jeg så hende.... smiley

• #12   8. jun 2009 Vi skal flytte i lejlighed... har heldigvis fundet en, hvor jeg kan beholde mine resterende katte nu.
    Men det er ikke helt lige til med 10 katte, når man står og er nødt til at flytte fra et hus på landet til en lejlighed...

Vi har været så ramt af krisen, at vi er på randen af tvangsauktion, hvis ikke snart huset kan blive solgt....

• #13   8. jun 2009 Ej hvor er det do forfærdeligt..
    Du blir i hvertfald nødt til regelmæssigt at høre hvordan hun har det, og om hun taber sig mere osv, for så kan hun jo altså ikke have katten..

Håber i finder ud af noget smiley

• #14   8. jun 2009 Jøsses.....

Prøv at forestille jer, hvad os med stambog møder....

Håber det bedste for Chenu *S*

Kommentér på:
Ny ejer skyder skyld mod mig...

Annonce