Ny ejer skyder skyld mod mig... {{forumTopicSubject}}
Jeg er helt knust lige nu...
Den så ellers gode mavefornemmelse jeg havde dengang jeg sagde farvel til min Chenu, da hun kom ud til et nyt hjem er smadret fuldstændigt...
Der begyndte at tikke sms'er ind en lille uge efter, hvor Chenu ikke spiste og gemte sig for den nye ejer og de andre katte... så fik jeg beskeden om at Chenu havde blødende tandkød...
Idag får jeg så beskeden om, at Chenu enten skal opereres eller aflives, og det er min skyld, fordi jeg jo bare har fodret med dåsemad...
Jeg var fuldstændig i chok... har aldrig givet mine katte noget som helst fra dåse... og hvad fanden sker der nu lige her... Aflives????
Jeg ryster stadig, fordi jeg bare brød helt sammen...
Hvordan i al verden kan hun bare sige, jeg har gjort sådan og sådan? Og kræve jeg beviser det modsatte...
Hvad vil hun ha? Mit affald fra de sidste 2 år til at tjekke for dåser?
Hun har Chenu's sundhedsbog hvor der står hvad der er tjekket ved sidste sundhedstjek, og der var der intet galt med hendes tænder... havde nemlig 3 andre katte inde til en tandrensning efterfølgende, og der var det slet ikke nødvendigt for Chenu, at få renset eller noget, da hendes tænder var tip top...
Jeg er lidt i vildrede... har lyst til at spurte til fredericia og kræve Chenu tilbage... men kan jeg det?
Lige nu har min kæreste hendes dyrlæge, der har påstået at vi ikke har fodret med andet end dåsemad, i telefonen, og prøver at finde ud af, hvad der lige sker...
Øv... jeg skulle aldrig ha sat mine katte til salg... jeg fortryder det så meget nu, og det plager mig...
Et er at miste dem, men at så blive beskyldt oveni, for at ha været en dårlig ejer gør så meget mere ondt...
aug 2008
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 26 Svar: 602
håber i finder ud af det ......
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.227
dec 2005
Følger: 15 Følgere: 15 Katte: 10 Emner: 91 Svar: 570
Jeg ville helt sikkert lade handlen gå tilbage, ingen tvivl om det!
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 738
Hvor mange af misserne kom du af med ?
Kan godt huske du skrev at det føltes rigtigt, bare træls når det så går galt ...
Men det tyder da på de overhovedet ikke har sat sig ind i det at have kat ...
Håber det går godt...
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
Hvor gammel var katten da du overdragede den?
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
(ved godt I sidder i suppedasen - og det gør mig ondt)
apr 2006
Følger: 38 Følgere: 36 Emner: 132 Svar: 1.549
Min kæreste fik ringet til hendes dyrlæge og der kom lidt styr på rodet... Dyrlægen havde slet ikke sagt noget som helst om aflivning eller dåsemad... og hun forstod ikke hvor de anklager skulle komme fra.
Chenu har lidt tandkødsbetændelse og skal ha antibiotika for det...
Pigen, der købte Chenu er døv, så hun har groft misforstået hvad der er blevet sagt og ment af dyrlægen.... men det forstår jeg ikke skal give hende ret i at anklage mig for alt muligt....
Hun smører da ret så tykt på, og vi sagde derfor til dyrlægen, at hvis pigen på nogen måde kommer frem til aflivning, skal hun bare ringe til os, og så skal vi nok fise hele vejen derned og tage Chenu med os.... og vi skrev også til pigen at vi med glæde tog Chenu tilbage og betalte hende, men hun nægter at afgive Chenu igen...
apr 2006
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 54 Svar: 277
apr 2006
Hvad gør jeg så?
Har det rigtigt dårligt med, at Chenu hvæser af hendes andre katte, gemmer sig og intet spiser... bare det, at hun nu er underernæret... hun var alt andet end, sidst jeg så hende....
apr 2006
Men det er ikke helt lige til med 10 katte, når man står og er nødt til at flytte fra et hus på landet til en lejlighed...
Vi har været så ramt af krisen, at vi er på randen af tvangsauktion, hvis ikke snart huset kan blive solgt....
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 106 Svar: 680
Du blir i hvertfald nødt til regelmæssigt at høre hvordan hun har det, og om hun taber sig mere osv, for så kan hun jo altså ikke have katten..
Håber i finder ud af noget
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 1.547
Prøv at forestille jer, hvad os med stambog møder....
Håber det bedste for Chenu *S*
Ny ejer skyder skyld mod mig...