{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

Han kom tilbage, helt forandret... :D {{forumTopicSubject}}

Jeg er helt målløs...
Her for en uge siden stak Conrad af... jeg havde lige overtaget ham, og han var helt umulig... angreb os og de andre katte... strintede og hvæsede, bare man kikkede på ham...

Jeg troede virkelig han var over alle bakker, og aldrig ville vende tilbage, når han var sådan...
Men efter vi i nat kom hjem fra sjælland efter begravelse, hørte jeg katte slås på vores grund... og en kat, der miavede udenfor både i nat og hele dagen idag...
Har været ude og kalde og rasle med mad... men der skete ikke noget, før jeg her til aften sidder ovenpå og høre en miaven under vinduet... og dælme, om han så ikke sidder dernede og kikker med store øjne op på mig...

Så jeg gik ned i stuen og han sad der stadig... udenfor terassedøren... og han kom ind, da jeg lukkede op...
Han strøg sig straks op af mine ben og rullede rundt på ryggen tiggende efter at blive kælet...
Og der var ikke skyggen af den aggresive kat, der stak af... heller ikke overfor de andre... han snusede pænt til dem alle, og gik lige op af Oscar, uden at sige en lyd...

Det er da helt utroligt...
Nu er det eneste problem så bare, at han stadig er fertil... og Chenu er i løbetid, så ved ikke rigtig om jeg skal lukke ham helt ind, eller vente, til vi har været til dyrlægen med ham? Aner jo ikke hvad han har lavet derude... er det sikkert at blande ham med de andre med det samme?

Har lige nu lukket ham ud i stalden og fodret ham der, så jeg er sikker på han får noget, og de andre ikke jager ham væk... men kan høre han igen sidder og piver for at komme ind... det stakkels lille pus... det er bare så utroligt, som han er forandret...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han kom tilbage, helt forandret... :D
  • #1   23. jun 2007 Hold da op,hvor var det godt at han kom hjem til dig igen...Tror du havde opgivet håbet,kunne jeg læse ud af den tidligere tråd om Conrad.

Skal du *beholde* ham hjemme,så skynd dig at få ham kastreret.Når du så også har fertile hunkatte,så er det en rigtig go ide...

Han nåede jo ikke at falde til sammen med de andre før han stak af ??

Held og lykke herfra ;o)

• #2   23. jun 2007 Nej, han var vildt agressiv overfor de andre... han angreb Chenu og Oscar, inden han klemte sig ud af vinduet... men nu er der intet... han ikke så meget som hvæste overfor dem... og de heller ikke overfor ham...

Gad vide om han har været på vores grund længe så... måske har de siddet på hver sin side af terassedøren, der står på klem for at få luft ind... kan det måske ha været nok?

Jeg ringer til dyrlægen på mandag... vi havde jo tid til i torsdags, men aflyste, da han stak af... (og plus det at min farmor døde, så vi skulle til begravelse i torsdags...)

Det er kun Chenu, der ikke er neutraliseret... og det er kun fordi vi ikke har haft penge til det, at det ikke er sket endnu... men hellere at Conrad bliver fixet nu så...

• #3   23. jun 2007 Dejligt at læse han er kommet hjem igen, læste godt din anden tråd da han stak af hjemmefra... Håber i for nogle hyggelige tider og at han ikke lige stikker af igen...

• #4   23. jun 2007 hold da op dejligt han kom hjem igen , han har bare ville ud og pare sig griner , så er han hel slap nu hihi ja hvis du ikke vil have kilinger så skal du jo passe på . men ellers må du jo lige op og få ham kastreret . han kalder på din hun kat du skal som ikke syntes der er syn for ham han vil bare ha noget mere og vise han er en rigtig mand

• #5   23. jun 2007 Han var vel bange og skræmt da han stak af...stakkels lille Conrad,og du ville bare det bedste for ham Julie ;o((

Når du får ham *fikset* og der falder lidt ro på det hele,så skal det nok gå...

Knus fra Gitte ;o)

• #6   24. jun 2007 nej hvor dejligt...det var sørme godt han kom tilbage og at han sådan er en sød missekat nu... godt at høre...så var det ikke helt spildt at vi reddet ham!!! ;0) held og lykke... glæder mig til at se billeder af ham.

• #7   24. jun 2007 Hvis jeg var dig, ville jeg få Chenu neutraliseret samtidig. Så er det hele overstået på én gang. De fleste dyrlæger giver rabat ved to katte, og du kan da også spørge, om du må betale regningen over et par gange.

PS: Husk samtidig øremærkning!

• #8   24. jun 2007 Haha, Det er vel Chenus løbetid, der har lokket ham tilbage.
    Jeg vidste ikke at Conrad var løbet væk, og jeg har tænkt på, hvordan det mon er gået siden den aften, hvor han gik i panik og angreb jer. Det var en slem omgang for jer alle. Så det er dejligt med opdatering, og MEGET dejligt at høre, at han er ved godt mod nu. Det er næsten synd, at han skal til dyrlæge, nu hvor han lige er kommet hjem, men det skal jo altså gøres. Også jeg vil foreslå, at du tager Chenu med i samme omgang. Hvis du har en dyrlæge, der kender dig, burde det kunne lade sig gøre at få en afdragsordning.

Held og lykke med Conrad og de andre misser.

• #9   24. jun 2007 Ja, øremærkes skal han da... det er alle de andre også, selv om de er indekatte... smiley

Vil prøve at høre min dyrlæge ad, ang. evt afdrag... har en forholdsvis billig dyrlæge, men lige nu får vi blæst regninger ind fra højre og venstre, så derfor ville vi prioritere Conrad først, så han forhåbentlig stopper med at strinte...
    Nu må vi lige se... de operere kun om torsdagen nemlig, så der kommer til at gå nogle dage...

Kommentér på:
Han kom tilbage, helt forandret... :D

Annonce