1.929 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Killing hoster hver dag - hjælp Killing hoster hver dag - hjælp

Hej alle sammen. Min killing hoster forfærdeligt hver dag og dyrlægen har givet ham antibiotika men han hoster stadigvæk. Og det er sådan nogle anfald som varer ca et minut men bagefter virker han frisk. Er der nogen der har ideer til hvad der kan være galt? smiley på forhånd tak smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killing hoster hver dag - hjælp
  • #1   27. dec 2016 Tænker hårbolle der sidder... men ville snakke med dyrlægen det og evt. forhøre mig hos andre dyrlæger.

• #2   28. dec 2016 Er antibiotikakuren slut eller får han stadig antibiotika??
    Hvis kuren er slut så ville jeg kontakte dyrlægen igen og fortælle at han stadig hoster, for så skal han måske have en ny kur eller man skal finde ud af hvad det ellers er, hvilket i vel også har fået at vide af dyrlægen.
    Hvis han stadig er under behandling så prøv sideløbende at give ham kattemalt et par gange om dagen i en uges tid, evt lidt længere men måske kun en gang om dagen efter en uge afhængigt om det har nogen effekt, det kan nemlig godt være en hårboller eller irriterede slimhinder.

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #3   28. dec 2016 Jeg tror også det er en hårbolle der sidder og ikke kan kommer den ene eller anden vej ud, så køb noget kattemalt og prøv at se om det skulle være det, som Heidi skriver 2 til 3 gange daglig ca 3-4 cm i en uges tid eller mere og så som forebyggende 1 gang om ugen. Kattemalt kan købes på apoteket eller hos dyrhandler og på Zooplus.dk. Pøj Pøj med din dejlige kat, håber det er en hårbolle der er i vejen. smiley

• #4   28. dec 2016 Når den har fået antibiotika, må det være fordi der har været noget på lungerne.

Der findes 2 slags hoste - en våd og tør. Våd er hvor man kan høre at der er noget der skal op. Hårbolle eller slim.
    Jeg tænker flere ting:
    Har den fået ormekur? Det kan nemlig få dem til hoste. Hvis ikke, så prøv det.
    Hårbolle - giv den rigeligt med malt.
    Bronkitis eller astma. Rolig, det kan behandles.

Hvor har du fået katten fra? Staldkat eller "Ups-kuld" hvor ejer bare har sørget for mad og ikke andet?
    Hvor gammel er den?
    Er den vaccineret?
    Du skal afsted til et dyrehospital igen, for uanset hvad, så skal det udredes.

God bedring med missen og kom gerne med en update.

• #5   28. dec 2016 Han er fra dyrenes beskyttelse så han har fået alt smiley

• #6   28. dec 2016 Snak med di dyrlæge og hør hvad han/hun mener

Kommentér på:
Killing hoster hver dag - hjælp

Annonce