683 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

fremlysning stor sort langhåret hankat 3390 fremlysning stor sort langhåret hankat 3390

Hej KG

I de sidste 2 måneder har vi haft en stor sort langhåret (ukastreret) hankat rendende her på gården. I begyndelsen så han fin og flot ud så vi har bare ladet ham være han kom en sjælden gang imellem.

Men nu er han her hver dag han ser tynd ud og er begyndt at jagte vores egne (kastereret) hankatte væk de slås dagligt og vores to katte er efterhånden bange for at være i stalden. Her til morgen var han ved køkkendøren og jeg kunne se at han har mistet en del pels på ryggen så man kan se huden.

Har ikke kunne få et billede af ham da han løber så snart han opdager en.

Nogen i Hundested omegen der mangler en sådan kat? Han befinder sig ude i store karlsminde.

I dag vil der blive sat en fælde op i håb om at fange ham og få tjekket øretat og chip.

Hvis emnet er i en forkert kategori så undskylder jeg på forhånd smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fremlysning stor sort langhåret hankat 3390
  • #1   4. maj 2016 Pelsen har han sikkert tabt pga filter knuder, du skriver han er langhåret så når pelsen ikke bliver plejet så filtre den og så kan de godt gå hen og tabe pelsen.
    Jeg håber du får fanget ham, desværre er han jo nok ikke mærket når han stadig er fertil, men om ikke andet så vil han i hvert fald få hjælp til sin pels og få noget mad og pleje, forhåbentligt kan han komme hjem til sin familie for han er jo nok blevet væk hjemmefra på en af sine dameture, måske har han fået et ufrivilligt lift og ikke kan finde hjem.

Det er godt du gør noget så han forhåbentligt kan få det bedre, det er jo også synd for dine katte at de bliver jagtet..

• #2   4. maj 2016 Prøv at kontakte dyreværnsforeningerne i området. Han har brug for hjælp.

• #3   4. maj 2016 Jeg er i kontakt med min dyrlæge som jeg også låner fælde af og når han er fanget tager de sig kærligt af ham og finder et nyt hjem til ham såfremt ejer ikke findes.

Det er sikkert rigtigt Heidi at han har tabt pelsen pga filter han er også begyndt at se meget forsømt ud i forhold til da vi første gang så ham der var en rund og velplejet hvilket også er derfor vi intet har foretaget os indtil nu.

Det er nemlig skide synd for vores egne drenge da den ene nægter at begive sig indenfor og vores ene hunkat heller ikke bryder sig om at komme ind bliver de fodret på høloftet men der får de altså bank af den sorte mis hvem det selvfølgelig også er synd for.

Håber bare han går i den fælde den er sat op med lækkerier i... Har dyrlægens privat nummer så går han først i fælden efter lukketid kan jeg komme i kontakt med hende..

Så nu er det bare at vente og krydse fingre.

• #4   9. maj 2016 Har du fået indfanget ham???

• Ingelise L
    Ingelise L Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 1 Svar: 2
    #5   22. maj 2016 Er der en up-date på katten? Er den helt sort eller har den nogen særlige kendetegn?

Kommentér på:
fremlysning stor sort langhåret hankat 3390

Annonce