{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

Prøver at die hos min hankat. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Min killing (Mille) på ca. 18 uger, vil meget gerne die hos Simba (vores hankat) når de skal sove, hvilket helst foregår så tæt på hinanden som muligt.
Simba siger ikke noget til det og de er bedste venner, men der må da være en eller anden forklaring på hvorfor hulen hun gør det....?
Kan det have noget at gøre med at hun allerede blev taget fra sin mor da hun var 7½ uge...?
var ikke meget for at tage hende, men blev nødt til det da de ellers ville aflive hende.

håber i kan hjælpe.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prøver at die hos min hankat.
  • #1   16. jan 2007 Jeg havde engang to killinger som jeg flaskede op fra de var 3 dage gamle. De blev senere patkatte, dvs de pattede på mig (øreflippen og mine læber) og påp deres haler.

Jeg fik afvide af dyrlægen at dette var resultatet af at de ikke havde haft deres mor længe nok... - Så ja det kan sagtens være derfor hun patter hos Simba....

• #2   16. jan 2007 hej..

jeg tror så ikke på det har noget med det at gøre..

Tiger, Lille fis og Fiona, inde på min profil, fik vi da de var ca 1uge.. de sutter ikke på os eller hinanden.

Tit for man bare at vide at det er fordi de er taget for tidligt.

mvh sanne

• #3   16. jan 2007 Ja men det kan jo også godt være derfor.... For at de ikke har fået stimuleret suttelysten ofte nok...

• #4   16. jan 2007 hun gjorde det ikke i starten men efterhånden som de er blevet gladere for hinanden, er hun begyndt at gøre det.... men de var jo så heller ikke de bedste venner i starten...

• #5   16. jan 2007 Jeg fik Basse, da han var 8 uger gammel... og Buller ligger også og finder sig i, at Basse vil die hos ham - det er et hyggefænomen hver aften... og når de begge er tilfredse med det... så lader jeg dem da bare fortsætte:-)

• #6   16. jan 2007 Jeg tror heller ikke det har noget at gøre med den er taget for tidligt fra... Caritzo som er født her hjemme har siden ahns mor ikke lov ham patte mere, kastet sin kærlighed på Elmer og nu ligger han da og patter på ham flere gange dagligt og har gjordt det i lang tid nu, men det er især når vi går i seng og Elmer synes bare det er hyggeligt, Ipzie gjorde det også lige indtil han flyttede. Caritzo er nu 23 uger og Elmer er 9 måneder gammel...

Kommentér på:
Prøver at die hos min hankat.

Annonce