{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

Forvirret hankat {{forumTopicSubject}}

Min 6 måneder gamle hunkilling er kommet i løbetid, og opfører sig særdeles forfærdelig:) Men 1 årig neutraliseret hankat forstår det jo selvfølgelig ikke, eller han er jo ikke interesseret i hende. Men det nogen gange som om han tror han også er i løbetid, eller det vil sige, han skaber sig på samme måde som hende og prøver at være med. Det er selvfølgelig sødt at se på. Men jeg bekymre mig lidt om hans forvirring. Tror I det er harmløst?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forvirret hankat
  • #1   13. jun 2008 jeg har før hørt om kastererede hankatte som parrer hunkatte i løbetid.. det skal du ikke bekymre dig om. det skader ikke nogen :o)

• #2   13. jun 2008 Det er ikke så meget det. Han er slet ikke interesseret i hende. Det er mere, at han minder mest af alt om en hunkat i løbetid. Med det mener jeg at han "efteraber" hendes opførsel, jeg tænker bare om han er snot forvirret eller han bare tænker, nå sådan gør vi nu?

• #3   13. jun 2008 Oki hihi.. det lyder godt nok lidt sjovt. Efterligner han både lyde og alt det andet pjatteri? For lydene kan jo godt være at han bare snakker igen men hvis han efterligner gnidninger osv så er han lidt en sjov en ;O) Trode ikke katte efterlignede hinanden på den måde

• #4   13. jun 2008 jeg siger dig, han er kælen som aldrig før. Men nu er han egentlig også den mest feminine af de to. Han snakker en del i forvejen da han er blanding af colour point og main coon, men han er helt oppe i tonelejet og trækker nogle lange miaver ud. Tror bare han hopper med på vognen, håber ikke det forvirrer ham alt for meget:)

Kommentér på:
Forvirret hankat

Annonce