Pointsystem på Kattegalleri {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle sammen.
Jeg er ny bruger og har oprettet en profil herinde idag. Jeg har surfet lidt rundt på siden og er faldet over "byd velkommen" og "afvis" - hvad betyder det?
Da jeg oprettede albums af mine pigemisser, havde jeg åbenbart lagt dem under en forkert kategori (da jeg simpelthen ikke havde set, at der var en kategori der hed blandet race) og der var der en bruger som havde pointeret det overfor mig og skrevet afvist.
Tænker bare hvad det gør godt for med det pointsystem?
sep 2011
Følger: 10 Følgere: 18 Katte: 6 Emner: 30 Svar: 1.015
Jeg har iøvrigt ikke set dine før nu.
Gode billeder, da det er et galleri. Ikke som prof. Fotograf , men gode
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Man kan få af vis stemmer af forskellige årsager feks. Dårlige billeder, ikke nok billeder, ikke forskellige billeder, for lidt tekst, forkert race angivelse og samer der de få feje der er personlige, det sker heldigvis meget sjældent..
Alle brugere der har katte oprettet kan give 1 godkendt stemme eller afviste dog hvis man har vundet nogle udfordringer så kan man give op til 10 afviste stemmer, de fleste der afviser fortæller hvorfor de afviser og så er der nogle der vælger at gøre hverken det ene eller det andet men anmoder om at rette fejl før godkendelse eller afvisning..
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
maj 2015
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 1
Jeg er helt indforstået med, at kattene selvfølgelig skal i de rette kategorier, men synes måske bare det er noget underligt noget, med det der afvis-halløj.
Men så må jeg hellere spænde hjelmen helt ind og få sat mig grundigt ind i alle de regler der er
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
Selve forum delen kan man deltage I uanset om man har en foto-profil af en kat eller ej
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Pointsystem på Kattegalleri