{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

Fair and square afstemning {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Er der andre, der ligesom mig selv, føler sig tvunget til at give andre 7 for deres katte, hvis man har fået 7 af dem for sin kat?
Og er der andre, der har oplevet at hvis man er ærlig og kun giver 4 el.5 (hvor 5 jo faktisk er enormt meget...7 er vel lidt ligesom at få 13 i folkeskolen...og 5 svarer til 11...)
jeg kan ikke fatte at nogen så begynder at skrive, "hvorfor skal min kat kun have 5"..
Jeg synes det er enormt ubehageligt....og nogen gange ændrer jeg mine stemmer til 7..Selvom jeg ikke mener det...
Vi har alle et forskelligt syn på katte, hvilke vi synes er flotte og hvilke vi ik er så vilde med.....
Jeg er f.eks. ikke fan af Persere, og alene af den grund undgår jeg helst at give dem point, for jeg ved at ejerne elsker deres persere, og skal da have lov til det!
ALLE HAR RET TIL DERES EGNE MENINGER!
og jeg synes at vi bør stemme ÆRLIGT på andres katte, og dem der får stemmerne, bør lade være med at skrive "hvorfor hvorfor dit og hvorfor dat"...for det føles lidt som afpresning...stem 7 på min, så stemmer jeg 7 på din....
det her er kun for sjov...hvorfor tager nogen det så synderligt alvorligt??
HVIS MAN ELSKER SIN KAT; GIVER MAN DA FANDEN I HVAD ANDRE MENER OM HAM/HENDE!!!!
Sådan har jeg det da, jeg ville da give alle mine katte 7 taller! det vil vi alle sammen! for vi elsker vores katte og synes at de er fantastiske!
Så derfor....hvis nogen stemmer 4 på jeres katte, lad da være med at tage det som en fornærmelse....tag det hellere som en oplevelse...
husk at alle har forskellig smag!
nåh men, det var bare en lille opsang....
hvad mener i andre???
hilsen Liuwina, Kirara, Hikari og Kyou

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fair and square afstemning
  • #1   29. nov 2004 jeps, netop det jeg mener, jeg synes det er enormt barnligt at man ikke kan tåle at andre synes at ens kat måske kun er til 3...der er ingen grund til at blive fornærmet og kun give 3 til den der stemte dets, katte...
    det er jo direkte plat...
    så skal vi ikke alle bare ta os sammen og acceptere de stemmer vi nu engang får, jeg mener, vores katte er da ligeglade! smiley
    Hilsen
    Liuwina
    P.s Så skulle man også tage de der udfordringer vildt alvorligt og blive sønderknust hvis ens kat ikke vandt???
    det er jo til grin!

Kommentér på:
Fair and square afstemning

Annonce