Killing tisser i alt blødt Killing tisser i alt blødt
Vores lille nye killing tisser rigtig ofte i dyner, tæpper og alt andet der er blødt, men hun gør det også i kattebakken. Alt afføring laver hun i kattebakken, så det er intet problem.
Der var lidt problemer med at hende og vores nuværende hankat var meget efter hinanden, og vi troede derfor at det var stress, men nu ligger de sammen og nusser og vasker hinanden, men hun tisser stadig i alt der er blødt?
Har i nogle tips - vi har overvejet at købe kattegrus med babypudder!
jan 2015
Følger: 1 Katte: 1 Svar: 4
okt 2014
Følger: 11 Følgere: 30 Katte: 3 Emner: 22 Svar: 147
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
okt 2011
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 16
Tager alt til mig hvad i skriver
jan 2015
jun 2012
Følger: 25 Følgere: 73 Svar: 262
Har i skiftet grus for nyligt ? (fra det ene mærke til det andet)
Eller prøvet andre former for grus ? (kan være hun ikke kan lide det grus i bruger)
Hvor tit renser i ud i bakken/bakkerne ? (nogle katte er meget renlige og vil ikke bruge bakken hvis den er det mindste brugt)
Og ellers ville jeg tænke på stress, men det er udelukket så er det næste noget blærebetændelse og ellers noget dårlig vane.
jun 2012
Følger: 25 Følgere: 73 Svar: 262
jan 2015
okt 2011
De steder hvor hun har tisset, de ting er faktisk blevet smidt ud, da vi ikke brugte de tæpper osv. Dynerne har vi vasket i vaskemaskine.
Men vi prøver med grus med babypudder i, og hjælper det ikke er der kun en vej og det er dyrelæge. For hun piber ikke når hun tisser.
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
jan 2015
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Og at hun ikke piber eller noget når hun tisser er ikke en regel for om hun har blærebetændelse, nogle katte viser næsten ingen tegn på sygdom, min egen incl. det er min intuition der hver gang har afsløret hendes blærebetændelse, hun bliver nemlig ikke urenlig, viser smerte eller andre klassiske tegn, jeg ser det på at hun mister en smule appetit, altså at hun spiser sin mad med mindre iver end hun plejer, katte er forskellige og der med viser de også forskellige tegn..
Indtil du har fundet årsagen så forhindre hende i at tisse på bløde ting, dvs luk døren til soveværelset, eller læg plastik over sengen, hav ikke tøj, tæpper, håndklæder eller andet at ligge på gulvet, for jo længere tid hun gør det jo større risiko er der for at det bliver en dårlig vane..
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.000
sidst jeg havde en hunkat med blærebetændelse, viste jeg slet ikke at hun havde det. først da vi havde været hos dyrlægen opdagede jeg at hun rendte mange gange på bakken. hun sagde intet.hun tissede bare flere gange i løbet af kort tid
okt 2011
Men vi ringer til dyrlægen i morgen, så vi er sikre og hun ikke går og har ondt.
apr 2014
Følger: 2 Følgere: 19 Katte: 1 Emner: 52 Svar: 944
Hvis din hun killing ikke er steriliseret, så er det også snart på tide at den bliver det, for at skabe ro i hjemmet, din hunkat kan godt gå og stresse lidt over at gå i løbetid.
jul 2014
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 22 Svar: 150
Killing tisser i alt blødt