åhh hvor er det svært at sige farvel.. {{forumTopicSubject}}
Sidder og tuder lige nu, og må lige have lidt luft. Jeg har tidligere skrevet om vores Freja her i forum, ang. hendes formodede kræftknuder i mælkelisten.
Vi fik at vide af dyrlægen dengang for et halvt års tid siden at det nok var kræft, og chancerne for at helbrede det ikke var særlig store. Hun var da upåvirket af det, så vi ville spare hende for alle de prøver og behandlinger der skulle til for at give hende bare en lille chance for at blive helbredt, - og vente at se tiden an. Hvis hun viste tegn på at have det dårligt, ville vi aflive hende.
Hun er stadig glad, og spiser og drikker normalt, men knuderne er vokset lidt med tiden, - og i dag så jeg at den ene knude ser ud som om hun har slikket meget på den, den er nærmest hudløs, og ser ud som om den er lidt betændt. Har lige ringet til dyrlægen og fået tid her i eftermiddag, - og jeg er realist, og kan jo godt se at det nok ender med vi ikke får hende med hjem i live.......:O(
Vi har haft hende i 10 år, og hun har bare været sådan en speciel mis for os. Vi elsker vores andre misser også, men ingen når hende her til haserne om man så må sige. Altså, puha.....det er jo min "Misse".......hun er den mest fortrægne kat jeg har mødt, men lige så sur hun kan være lige så kærlig og sød kan hun også være. Det er svært at beskrive, - hun er bare en meget speciel misser.....
Jeg vidste jo det ville komme, men det er så hårdt, - har altid frygtet denne dag! Ville bare lige af med det.......
vender tilbage når jeg kommer fra dyrlæge.......
Hilsen Pia med en stor klump i maven.....
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 50 Svar: 154
apr 2006
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 738
rolig - min mors kat har nøjagtigt det samme og i weekenden fik hun også slikket sig helt hudløs på den største af knuderne som nok var ca 5-6 cm .. min mor blev selvfølgelig også forskrækket og ringede til dyrlægen søndag, som dog mente det var bedst at vente til hendes egen dyrlæge kom mandag..
søndag aften fik hun slikket hul og ud strømmede alt det her vævs væske som hun selv slikkede i sig..
dyrlægen sagde mandag at det er helt okay der gik hul så længe det så pænt ud og ikke betændt, så skal det nok gå...
allerede idag kan man ikke se hullet mere, og hun spiser..
hun er forresten en gammel mis på 14 år...
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 1 Emner: 16 Svar: 130
Skriv endelig når du ved mere....
potekram
okt 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 60 Svar: 217
apr 2006
Har altid frygtet denne dag. :O( Hun har bare været sådan en stor del af mit liv.......
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Svar: 11
Du er en rigtig katteven - du har gjort det rigtige for katten. Ved godt at det er svært, måtte selv aflive en siameser på 20 år.
jul 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 53 Svar: 743
jeg sender dig lige en hel masse potte knus og krammer,
og til dig Misser sender jeg en masse godt og rare tanker,
håber du har det godt der oppe over regnbue brogen
Knus Og kram Fra Michelle og Nico
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 6 Emner: 11 Svar: 1.784
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Ja, det er svært, og en stor sorg at sige farvel til en elsket kat, så jeg føler virkelig med med dig. Jeg er sikker på, at det var den bedste beslutning at give Freja fred. Har selv været gennem den samme tur med mine gamle p-pille-hunkatte, og pyha det var trist
Jeg sender dig mange medfølende tanker.
apr 2006
åhh hvor er det svært at sige farvel..