Rødme efter advantage Rødme efter advantage
Bør jeg være urolig hvis der køer lidt rødme hvor jeg har dryppet min kat med advantage?
Der har aldrig været problemer før, katten opfører sig normalt, og rødmen svare til mindre end en 25 øre..
Er i tvivl om jeg skal kontakte vagt dyrlægen - selvom der står i brugervejledningen under bivirkninger at der kan forekomme hudreaktion i form af rødme og hår tab..
Har i andre oplevet noget lignende?
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.001
jeg tør simpelhen ikke at give mine egne de giftige kurer.
aug 2014
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 44
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.130
Hvis jeg var dig, ville jeg da lige snakke med dyrlægen, for reagere den nu kan den også reagere næste gang og måske værre, og jeg ville ikke give det regelmæssigt/ forebyggende, men kun når det er nødvendigt.
Jeg har kun givet loppekur 1 gang på 10 år, men mine er indekatte
aug 2014
Mine tre katte er udekatte, så jeg bliver nødt til at forebygge mod loppe angreb, da vi ellers har lopper i tide og utide - og med en hund med loppe allergi, tør jeg ikke tage chancen kun at dryppe efter behov
Men tak for svar! Som sagt så får dyrlægen lige et kald i morgen, også må vi se hvad han vurdere.
Heldigvis er rødmen forsvundet, og katten er ikke påvirket på nogen måde
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 805 Katte: 20 Emner: 115 Svar: 7.326
Det var ikke noget, der kunne få mig til at køre til dyrlægen. Heller ikke selvom jeg er en pyllermor på visse områder.
aug 2014
Susanne: jeg var deSværre så dum at google, så der kom en masse skræm billeder op, med kæmpe sår og bylder..
Men når det ikke har udviklet sig, så viæ jeg ikke gøre noget ved det
Rødme efter advantage