402 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

A T
A T
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 44

Rødme efter advantage Rødme efter advantage

Bør jeg være urolig hvis der køer lidt rødme hvor jeg har dryppet min kat med advantage?

Der har aldrig været problemer før, katten opfører sig normalt, og rødmen svare til mindre end en 25 øre..

Er i tvivl om jeg skal kontakte vagt dyrlægen - selvom der står i brugervejledningen under bivirkninger at der kan forekomme hudreaktion i form af rødme og hår tab..

Har i andre oplevet noget lignende?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rødme efter advantage
  • #1   6. jan 2015 har oplevet det nogle gange på internattet - uden at der blev problemer. pelsen kom retur igen.
    jeg tør simpelhen ikke at give mine egne de giftige kurer.

• A T
    A T Tilmeldt:
    aug 2014

#2   6. jan 2015 Anja: hvad ville du så bruge?

• #3   6. jan 2015 Min kat med allergi kunne ikke tåle loppekur, kan ikke lige huske hvilken.

Hvis jeg var dig, ville jeg da lige snakke med dyrlægen, for reagere den nu kan den også reagere næste gang og måske værre, og jeg ville ikke give det regelmæssigt/ forebyggende, men kun når det er nødvendigt.

Jeg har kun givet loppekur 1 gang på 10 år, men mine er indekatte smiley og den ene gang var fordi min datter havde haft sin hund med, og opdagede 2 dage senere, at hunden havde lopper smiley

• A T
    A T Tilmeldt:
    aug 2014

#4   6. jan 2015 Jette: taler også med dyrlægen i morgen, har vurderet at det ikke alarmerende, og derfor ville jeg ikke forstyrre dyrlægevagten smiley

Mine tre katte er udekatte, så jeg bliver nødt til at forebygge mod loppe angreb, da vi ellers har lopper i tide og utide - og med en hund med loppe allergi, tør jeg ikke tage chancen kun at dryppe efter behov smiley

Men tak for svar! Som sagt så får dyrlægen lige et kald i morgen, også må vi se hvad han vurdere.
    Heldigvis er rødmen forsvundet, og katten er ikke påvirket på nogen måde smiley

• #6   6. jan 2015 Vi giver Advantage hver 4. uge, og vi har heldigvis ikke problemer med det. Hvis det kun er lidt rødme, vil jeg blot holde lidt øje med det.

Det var ikke noget, der kunne få mig til at køre til dyrlægen. Heller ikke selvom jeg er en pyllermor på visse områder. smiley

• A T
    A T Tilmeldt:
    aug 2014

#7   6. jan 2015 Lotte: tak for svar. Rødmen er forsvundet men, der er kommet en lille hårløs plet - missi er tydeligvis ikke berørt af det, så det var nok bare opførelsen der generede lidt smiley

Susanne: jeg var deSværre så dum at google, så der kom en masse skræm billeder op, med kæmpe sår og bylder..
    Men når det ikke har udviklet sig, så viæ jeg ikke gøre noget ved det smiley

Kommentér på:
Rødme efter advantage

Annonce