1.277 visninger
|
Oprettet:
maine coon {{forumTopicSubject}}
Er der nogle af jer, der kender nogle i nordjylland, som sælger maine coon killinger ? Tavle ikke et krav, men de skal være sunde og raske.. søger sølv killing..
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Og hvis du vælger uden tavle så har du ingen garanti for sundhed eller ægthed..
Der er tusindvis der sælger blandinger som om de var ægte Maine Coons, så jeg vil anbefale dig at holde dig væk fra ikke tavlekatte, en stamtavle koster trods alt kun 200kr.
aug 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
HD er en hofteledssygdom der nedbryder brusken i leddene..
HCM er en hjertesygdom
FORL/ TR er en tandsygdom som nedbryder tandroden, denne sygdom findes dog hos alle katteracer også huskatte, så den er ikke speciel for MCO og de andre sygdomme er også nogle du finder hos en del andre racer, men det er dem man skal være obs på, og en ikke registreret opdrætter bruger hverken tid eller penge på at teste for diverse arvelige genetiske sygdomme..
Og så er der lige det med pelsen på MCO for en del ikke tavle MCO har ikke den bedste pels, men en pels der nemt filtre, det er også en del opdrættere lægger arbejde i, samt det at du hos en opdrætter oftest vil få killingepakke med, vaccine og neutralisering med i prisen og altid vil kunne kontakte opdrætter for at få gode råd og hjælp hvis der er noget..
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 119 Katte: 32 Emner: 58 Svar: 969
.
Jeg vil anbefale dig at kontakte din dyrlæge og høre hvad det koster.
Jeg er sikker på at du vil opdage at en kat uden stamtavle vil gø hen og blive lige så dyr som en med stamtavle, da de for det meste er fuld vaccineret og neutraliseret inde de flytter.
hvordan pelsen på en Maine Coon er at holde er meget afhængig af linjerne.
Skal du have den som ene kat, vil jeg anbefale dig at kigge efter en voksen, da en killing gerne vil komme til at kede sig og en voksen er også billigere end en killing. På face er der en gruppe, hvor voksne søger nyt hjem
okt 2014
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Svar: 15
maine coon