Lige en misling {{forumTopicSubject}}
Hej KG...
Så tænkte jeg lige at ville hører hvad i får jeres lørdag/weekend til at gå med? Upload gerne et billed af jeres mislinger, i "weekend" aktion ...
Her skete der noget yderst creepy igår, da der kl 23 ca, var en udlænding, der parkerede ude foran min lejlighed og både ringer og banker på... Jeg ringede til min far og han kom heldigvis rimelig hurtigt og der var manden forsvundet.. Idag var jeg så til vejfest, i beboerforeningen, hvor jeg snakker med naboerne om denne oplevelse - her fortæller de mig.... At der tit er indbrud herude... Shit jeg fik en klump i halsen... Og det vil være med ondt i maven nu, hver gang jeg forlader Putte, for hvad hvis der sker noget med hende mens jeg ikke er hjemme ... Imorgen skal jeg ud til mine forældre med min nevø og søster, og jeg glæder mig samtidig med jeg frygter at der skal ske hende noget ...
Her har I et billed af min prinsesse, der gør sig til i sit voliere. ...
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 229 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.871
Det er dæleme dejligt at være hjemme igen
Her hvor jeg bor er der også relativt mange indbrud, der har heldigvis kun været et i mit hus i de 9,5 år jeg har boet her. Den gang skræmte jeg selv 3 store østeuropæere væk, det var skræmmende!!!
nov 2013
Følger: 4 Følgere: 27 Katte: 4 Emner: 81 Svar: 486
sygt! 3? Jeg er en kylling bare og ringe til min far
dec 2012
Jamen der var kun mig og datteren i huset og jeg hørte godt lyde, troede først det var dørfis, så hørte jeg noget metal der ramte mine stole så stod jeg op for at se... Jeg brølede så ligeså højt jeg kunne: get the fuck out of my house! De kiggede på mig et øjeblik, den ene tog et skridt hen mod mig og løftede et koben (som for at slå mig) så løb de alle 3 og jeg ringede til min mor og politiet. Min mor kom i løbet af 10 min og politiet 4 timer senere :-\
Jeg mistede stemmen totalt i 3 dage efter, pga at jeg havde råbt så højt...
Det bedste af det hele er at min datter sov fra det hele og stadig idag ved intet om det!
Jeg har en baby alarm til at stå i det bagerste værelse så jeg kan høre om nogen prøver at komme den vej ind og jeg har ikke sovet i den ende af huset siden!
nov 2013
Jeg var helt rystet, efter der blev banket på. I dag skal jeg være hos mine forældre fra 07.30 til 19.30 -håber ikke der sker noget.
dec 2012
Kan godt forstå at du er lidt nervøs. Har du nogle naboer du stoler på, som du kan få til at holde øjne og ører åbne?
nov 2013
Fedt med en solgt scooter. ...
Jeg var heldigvis til sommer fest i går aftes, der snakkede vi om det, og de lovede at holde øje når bilen ikke var hjemme.
dec 2012
Det er så fedt at have solgt den! Den har stået i skuret i mere end 5 år og fyldt kendte ikke nogen der kunne lave den og ville ikke sætte den i dba. 28 dage på scooter galleri var nok
Lige en misling