1.288 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

døv kat ? døv kat ?

jeg har tante Tille, som for en mdr siden var en tur til dyrlæge pga forkølse. da vi kom hjem var hendes øre meget vådt. vi havde ikke kørt med vinduet åbent eller sådan noget. Det enest var at jeg havde Mio med, da han også skulle til dyrlægen, og han råber altså lidt højt - men det gør Tille også.

så i sidste uge, måtte jeg afsted til dyrlægen igen med Tille, da hun var blevet "fuld", og så havde jeg en mistanke om at hun ikke kunnne hører.
hun fik en pencillinkur (indsprøjtning) og nogle øredråber, da dyrlægen havde en mistanke om at hun måske havde væske i det indre øre. Hendes trommehinder er fine, og der er ikke noget at se i ørerne.
Men i dag fredag ja så er hun stadig døv, til trods for at der snart er gået to uger.
Så jeg vil kontakte dyrlægen igen.
Men der er nogen andre som har prøvet det med deres kat?

nu har jeg så mange men har aldrig oplevet det før. jo at hun bliver fuld, den tur tog hun for 1 år siden, hvor en af de andre også havde en tur, men dyrlægen fandt aldrig ud af hvorfor de gjorde det. de havde dog en mistanke om en virus, da det gik over på pencillin.

men jeg har nu aldrig oplevet at de bare bliver døve. Og hun kan altså virkelig ikke hører. Hun bliver hammer forskræket når vi kommer hen til hende.Heldigvis er hun indekat med løbegård, men alligvel.....

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  døv kat ?
  • #1   8. mar 2014 Det, at hun blev fuld/ svimmel, tyder da på, at der allerede den gang har været noget med det indre øre hvor balance organet sider, og hvis der ikke blev taget røntgen dengang har i jo ikke nogen anelse om, om det var noget i det indre øre, men måske ville det ikke en gang kunne ses på røntgen,, MR bliver brugt til mennesker i den situation.

Godt hun bliver undersøgt igen og jeg håber i finder en grund og kan hjælpe hende smiley

• #3   8. mar 2014 det mente dyrlægen også. derfor fik hun nogle øredråber

hun er ikke længere "fuld" men kan bare ikke hører

• #6   9. mar 2014 balancen er ok igen, men ikke hørelsen

og det er lidt træls at katten bliver bange for alt når hun ikke lige kan hører at vi eller de andre katte kommer.

• #7   9. mar 2014 Ja så må du jo beslutte dig om du mener hun kan få god livskvalitet i flokken og i dit hjem smiley
    Hvis ikke så ville jeg nok sige farvel smiley

• #8   9. mar 2014 hun er totalt upåvirket af det. Både i dag og i går har hun tonset rundt og leget vildt.
    Det eneste er at man kan risikere at gøre hende bange.

Og de andre katte driller altså ikke Tante Tille. Hun opdrager nemlig på dem, og har gjort altid.

Så tante bliver her

Men det jeg endelig ville hører om det var om der var andre som havde prøvet det samme.

• #9   9. mar 2014 Heldig vis ikke smiley

Kommentér på:
døv kat ?

Annonce