Kender I følelsen? Kender I følelsen?
Hej KG.
Kender I følelsen, af glæden ved at have fundet noget ski*e godt legetøj eller andet 'fis' til jeres missere? ..
Det er ingen hemmelighed, at min lille frøken, er meget forkælet.. ..
Men intet er federe, end når man kommer hjem fra, i mit tilfælde maxi zoo, med posen fyldt af legetøj og andet sjov og det bare ryger lige i frøkenens smag .. Ja kald mig bare skøøøøør - men hun skal forkæles, som var hun min baby - selvom det ved vi jo godt hun er
<3..
Genkender i følelsen af at det bare er det bedste? Eller er jeg bare tosset?
Når, lidt seriøse spørgsmål:
Her i bebyggelsen, er der regler om vi kun må have indekatte, dette respektere jeg 110% da min nabos kat fx er i min lejlighed hvis jeg lufter ud (Irriterende, når min kat ikke kan døje synet af naboens).. Dette vil jeg gerne imødekomme for at undgå katteslåskampe og for at kunne holde min pige på egen 'grund'.. Jeg fandt i Maxi Zoo, noget net, til terrasser.. Men jeg skal bruge det til vinduer.. Nogle ideer?
Tak for hjælpen
nov 2011
Følger: 17 Følgere: 15 Katte: 5 Emner: 8 Svar: 367
Men det er nok fordi de er udekatte - der er jo masser af aktiviteter ude i det fri
Det med nettet er jo smart - aner bare ikke selv noget om at sætte det op - vi bor nemlig i hus
nov 2013
Følger: 4 Følgere: 27 Katte: 4 Emner: 81 Svar: 486
Må være rart at kunne lukke ind/ud som de lyster.. Men det duer ikke herude
nov 2013
Problemet er den, at min lille tøs, ikke er så lille mere, og derfor nemt kan hoppe op i vindueskammene og ud, ved udluftning.
nov 2013
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
nov 2013
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Nå men jeg kender desværre ikke den lykkefølelse af at komme hjem med noget legetøj til mine misser, for de bliver aldrig rigtig glade for det, men en papirkugle og en snor så er de lykkelige
nov 2013
nov 2013
nov 2013
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Jeg har fået sat voliernet sømmet på trælister og så har jeg sat gardinkroge i toppen af rammen og sat øskner i vinduesindramningen øverst, så rammerne er tophængt, så har jeg igen sat øskner i hver side i bunden og lavet 2 kroge af kraftig ståltråd, så kattene ikke får vippet vinduet op eller lænet sag op af det så det vippede ud, når jeg åbner og lukker vinduet så vipper jeg blot rammen indad og åbner vinduet, eneste dilemma jeg har ved det er at jeg ikke kan have noget i vindueskarmen, men omvendt det kan jeg nu heller ikke for kattene alligevel
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 43 Svar: 1.243
Kender I følelsen?