1.083 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

for helved vi har været uheldige denne weekend... for helved vi har været uheldige denne weekend...

Og så alligevel ikke helt.
Misling var nede for at blive fixet i torsdags og fik en krave på. Hun var meget interesseret i at slikke i såret, det viser sig så at kraven er for lille og i går da jeg står op og tjekker såret har hun slikket det op. Nå, en tur ned til dyrlægen hvor de limer det, heldigvis er det ikke særlig meget det er gået op. Vi får så en anden krave med hjem, en stor, blå og blød en. Da vi kommer hjem har hun en del besvær med kraven, den er så stor at hun træder i den når hun går, men hun kan heldigvis ikke komme til såret. Her til morgen kommer jeg så ud i stuen, så har hun dælme formået at få skærmen ned over kroppen så den sidder om bagbenene på hende, og såret er selvfølgelig slikket op igen. Nå, ned til dyrlægen igen. Hun bliver så limet sammen igen og får en større, hård skærm på samt et halsbånd så den sidder godt fast. Nu kan hun ikke kommer til såret, så vi krydser fingre!
Puha, nu tænker i sikkert at det har nok været en dyr omgang, men slet ikke. Begge gange har de ikke taget noget for det, fordi vi kun hurtig skulle ind og have lim på og så ud igen (: Utrolig flink dyrlæge! Men for dælen hvor er hun bare en lille satan. Jeg synes bare det er utrolig så meget hun vil slikke i det sår. Da mitte blev ordnet havde hun ikke noget på, hun lod helt såret være og ville slet ikke slikke i det. Man kan se når hun går rundt her hjemme at hun febrilsk forsøger at komme til såret, men skærmen er jo så i vejen.
Vi har smertestillende til hende og noget mod infektion, heldigvis (: Puha en weekend det har været, det har godt nok været en stresset omgange for Misling, alt det ud og ind.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  for helved vi har været uheldige denne weekend...
  • #1   8. dec 2013 Hvorfor købte du ikke de microfiberstrømper, så du kunne lave en body til hende? Det er let og billigt.

• #2   8. dec 2013 Ja når de ikke vil have krave på, så vil de ikke have krave på!
    Det er bare træls hvis de slikker tråde.

Men en krave der er så stor at den kan træde i den...... det må da være svært at spise for sådan én.

Men ja, sikke da en weekend!

• #4   8. dec 2013 Susanne: Jeg tør simpelthen ikke lade hende have den på. Jeg har forsøgt mig men sådan en body, hun gik helt amok, løb rundt og ind i det hele, kradsede og rev i den, jeg er simpelthen så bange for at hun kommer til skade med den på, for revet den halvt af eller lignende. Hun ville nok nær gøre alt for at få den body af. Så nu har hun skærmen på og det fungere egentlig godt nok, hun har vendet sig til den.

Marianne:Hun havde nemlig ret meget besvær med den skærm. Egentlig var den god nok i den forstand at den var dejlig fleksibel fordi den var blød, det var bare lige 5 cm for stor. Hvis ikke hun havde trådt i den havde den skam fungeret.

• #5   8. dec 2013 Hehe kan godt genkende problemt lidt. havde en dejlig main coon kat da jeg var omkring de 20 år. han var så uheldig at brække ALLE hans "tær" på højre forben. så han skulle have gips på. første nat fik han det slikket så meget at han kunne få det af. tilbage til dyrlægen. de satte så en snor i som gik rundt om maven og halsen. dagen efter hang gipsen rundt om hans mave. så dyrlægen besluttede sig for at vi skulle forsøge os uden gipsen. men at vi kunne risikere at han aldrig vil kunne bruge poten igen. Men heldigvis healede det fint og han havde ikke nogen problemer fremover. hans pote var dog skæv. men han kunne sagtens bruge den

• #6   8. dec 2013 Jeg vil væde hvad som helt få at hun nok skal få manøvret sig ud af sådan en body, og den chance vil jeg bare ikke tage (: Hun var tæt på med den body jeg egentlig havde lavet til hende, men jeg tog den af fordi hun gik så meget afmok og gjorde skade på sig selv. Skærmen har hun forenet sig med og hun prøver ikke at få den af mere.

• #7   8. dec 2013 Hvorfor så spørge om råd, hvis man ikke vil bruge det til noget alligevel?

• #8   8. dec 2013 jeg undrer mig over man limer det???? mine katte blvier syet med indvendige sting og det er let og de har ALDRIG krave på eller body stocking

• #9   8. dec 2013 Susanne: Jeg spørger da heller ikke om råd? Jeg vil bare lige fortælle om det besvær jeg har haft i weekenden. Det er rigtig nok jeg spurgte om råd til bodystocking igår, og det tog jeg da også til mig, jeg har lavet en body(igår) som jeg prøvede på hende men den fungerede ikke.
    Christa: Hun er syet indvendig i 2 lag, det 3. og yderste lag er limet med sådan noget vævs lim kalder de det. Problemet er ikke at limen ikke holder. problemet er at hun er meget generet af såret, hun slikker, kradser og bider i det hvis hun kan komme til det.

• #11   8. dec 2013 I din tråd fra i går, gjorde du. Men du ombestemte dig åbenbart hurtigt. smiley

• #12   8. dec 2013 Liv:
    Har du en sygeforsikring?

• #13   8. dec 2013 Ja. ja de er ikke begejstrede jo body'en men vænner sig hurtigt til den. Jeg har nemmeste resultater ved at have den med på klinikken og give den på den halvdopede kat inden vi kører hjem

• #14   8. dec 2013 Susanne: Undskyld mig, hvad mener du lige med at jeg ombestemmer mig hurtig?

• #15   8. dec 2013 smiley Pyha, jeg tror jeg havde fået et nervøst sammenbrud hvis det var min kat.
    God bedring med hende.

Jeg kender ikke til kraver, men kunne man måske klippe/skære i den gode krave, så den kommer til at passe?...

• #16   8. dec 2013 Tinka: tro mig, jeg har ikke sovet meget denne weekend. Især ikke torsdag til fredag efter hun havde været i narkose, der kom jeg først i seng fredag morgen kl 7. De 2 sidste nætter har min kæreste måtte tvinge mig i seng.

• #17   9. dec 2013 jeg ville ikke tage til takke med en limning. og klart finde en body til hende

• #18   9. dec 2013 Det fungere fint med skærmen, hun har affundet du med den og hun har ikke slikket i såret i nat, så en body bliver ikke nødvendig smiley

Kommentér på:
for helved vi har været uheldige denne weekend...

Annonce