{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt hjem
  • #2   3. dec 2013 Kun hvis jeg vil ødelægge forholdet til min datter smiley

• #4   3. dec 2013 Det er da en øv situation at stå i, jeg tror desværre du får svært ved at finde et hjem til 2 katte på 2 år, med så kort varsel..

Hvad gør du hvis du ikke finder et hjem inden du skal flytte???

Men det eneste du kan gøre er at sætte dem til salg her i marked, på gul og gratis, den blå avis og evt i din lokale avis og lokal dagligvarebutik og så håbe på det bedste..

• #5   3. dec 2013 Jeg vil ikke sætte dem til salg på gul og gratis og dba - der er simpelthen for mange useriøse mennesker - og mine nerver holder ikke til at sende dem ud til hvem som helst......

Må prøve mit netværk og her.

• #9   3. dec 2013 Hvorfor skulle det ødelægge forholdet til din datter, hvis du beholder kattene, og hvor gammel er din datter og bor hun hjemme?

Hvis du forklarer problemet, kan det være, du kan få et par forslag til gode løsninger herinde.

• #10   3. dec 2013 Det er ikke just opløftende beskeder smiley ØV smiley

*Mega*
    Problemet gider jeg ikke lægge frit frem, da min datter på næsten 18 ikke skal udstilles på nettet, så det holder vi privat. Søgte bare råd ang nyt hjem, og hvor er bedre end her hos jer smiley

• #13   3. dec 2013 Det er pænt af jer, men problemet er skam blevet vendt med familie, venner og en ungdomsvejleder. Så tror ikke at udeforstående kan gøre noget.

Og ved af erfaring, at selvom man fatter sig i korthed, så kan man hurtigt fortælle for meget, og så føler hun måske at hun bliver hængt ud. Dette er en offentlig side, hvor alle kan oprette sig, så vil gerne beskytte hende.

• #15   3. dec 2013 Momo
    Ork jo, for det jeg søgte hjælp til herinde var, hvor jeg evt. skulle lede efter nyt hjem til dem smiley

• #17   3. dec 2013 Tak for svar til jer alle smiley

• #18   3. dec 2013 Min smukke pige fandt jeg på dba smiley

• #19   3. dec 2013 Fint nok for mig, at der ikke bliver uddybet omkring det med ødelagt forhold til datter pga. kattene, for jeg ville næppe kunne forstå det, uanset hvad grunden så er :-S.

Måske dyrlægen kan formidle kontakt til et nyt godt hjem.
    Internat er også en mulighed, men de risikerer jo at sidde der længe smiley
    Der er en side, der hedder Kattepote. (kender den ikke)
    Kattegale tager også annoncer med omplaceringskatte.

Et sæt indevante, søde, stribede, kastratbrødre har været mit allerstørste ønske i mange år, (før jeg fik de to sortebrødre), så jeg synes jo det er mærkeligt, hvis ingen ønsker sig sådan et sæt.

MEN desværre ER det meget svært at finde gode, kattekærlige hjem. Og det er et helt åndssvagt tidspunkt nu op til jul.

Hast med nyt hjem er slet ikke godt! smiley Behøver det virkelig haste så meget?

Uanset hvad, så se nyt hjem godt an!

• #20   3. dec 2013 ..... Lige en tanke. Jeg ved ikke, men måske et internatet kan tage dem til omplacering mod gebyr, uden at de nødvendigvis behøver flyttes til internat....

• #21   3. dec 2013 P.t. er siden desværre nede pga. opdateringer (synes nu, at den har været det et stykke tid, efterhånden... mystisk), men ellers plejer www.vildkat.dk at være en god og seriøs side til omplacering af voksne katte, som har brug for et nyt hjem. smiley

Kattepote.dk kunne også være en mulighed. smiley

Jeg vil mene, at det ikke er umuligt at finde et godt hjem til dine katte, men du skal forberede dig på, at det bliver svært og kommer til at tage nogen tid. smiley

Held og lykke med det. smiley

• #22   3. dec 2013 # 21) Vildkat.dk blev overtaget af nye ejere, og har været nede så længe (over et år tror jeg), at den må opfattes som lukket. Desværre! smiley

Kaelekat.dk skulle være et alternativ til den, men det ser desværre ikke ud til, at der er kommet gang i sitet smiley

• #23   3. dec 2013 #22) Nå det er der, skoen trykker, Tinka - det vidste jeg ikke. Det er da ærgerligt, for det var ellers en god side, synes jeg.

• #24   3. dec 2013 Hvor er I søde og hjælpsomme smiley

Det haster som sådan ikke, det var nu bare fordi at vi selv står foran en flytning - så håbede jeg jo at kunne spare dem for et flyt.

Men håber at en eller anden forelsker sig i dem - som Tinka skriver, så må der da sidde nogen med ønsket om 2 søde brødre smiley

Vi må bare gi det tid.

• Helle K
    Helle K Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #25   3. dec 2013 Der findes altså seriøse mennesker, som kigger på både dba og gul&gratis efter katte.

Vi har bl.a. købt en 1 år gl. kat via gul&gratis, og vi er seriøse katteejere, som vil gøre alt for vores dyr.

Så prøv dog endelig, at oprette annoncer på de sider.

• #26   3. dec 2013 Jeg har stor respekt for at du ikke vil udlevere din datter og jeres familieforhold her på siden. Der er for mig oplysninger nok. Når det så er sagt, så tror jeg det bliver svært. Internaterne bugner i øjeblikket og der er mange katte på venteliste, i hvert fald her i Nordjylland. Men jeg tror at det samme gælder hele Danmark.
    Jeg har i dag fået afhentet to 3-4 mdrs affaldskillinger, som en "venlig" sjæl havde sat i en papkasse udenfor. Jeg kan desværre fortælle at de allerede er aflivet, der er simpelthen ikke plads. Men de lider i det mindste ikke længere. smiley
    Men da dine katte ikke skal væk, hverken i dag eller i morgen, så er der måske et lille håb for at de kat finde et nyt hjem med nye slaver. Jeg håber at du finder en løsning

• #28   3. dec 2013 Aha, Lotte S - det link ligner da efterfølgeren til vildkat.dk smiley .... måske har den erstattet kaelekat (?)

Det er da bare med at få spredt det link vidt og bredt, så flere kan få kendskab til det.

• #30   4. dec 2013 Også en lille bøn på kattenes vegne:

Sats så vidt muligt på at få dem ud til samme hjem, for du får måske henvendelser fra nogle, som kun vil have den ene, og det vil være bandsat synd at skille dem.

Kommentér på:
Nyt hjem

Annonce