1.021 visninger
|
Oprettet:
Nyt hjem {{forumTopicSubject}}
Pga. konflikter i familien må mine to små misser videre
Vi skal selv flytte i midten af januar, så mit håb er, at vi har fundet dem et godt hjem inden da. Men hvor skal man søge efter det ?
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 17 Svar: 56
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Hvad gør du hvis du ikke finder et hjem inden du skal flytte???
Men det eneste du kan gøre er at sætte dem til salg her i marked, på gul og gratis, den blå avis og evt i din lokale avis og lokal dagligvarebutik og så håbe på det bedste..
jan 2012
Må prøve mit netværk og her.
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Hvis du forklarer problemet, kan det være, du kan få et par forslag til gode løsninger herinde.
jan 2012
*Mega*
Problemet gider jeg ikke lægge frit frem, da min datter på næsten 18 ikke skal udstilles på nettet, så det holder vi privat. Søgte bare råd ang nyt hjem, og hvor er bedre end her hos jer
jan 2012
Og ved af erfaring, at selvom man fatter sig i korthed, så kan man hurtigt fortælle for meget, og så føler hun måske at hun bliver hængt ud. Dette er en offentlig side, hvor alle kan oprette sig, så vil gerne beskytte hende.
jan 2012
Ork jo, for det jeg søgte hjælp til herinde var, hvor jeg evt. skulle lede efter nyt hjem til dem
jan 2012
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 229 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.873
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Måske dyrlægen kan formidle kontakt til et nyt godt hjem.
Internat er også en mulighed, men de risikerer jo at sidde der længe
Der er en side, der hedder Kattepote. (kender den ikke)
Kattegale tager også annoncer med omplaceringskatte.
Et sæt indevante, søde, stribede, kastratbrødre har været mit allerstørste ønske i mange år, (før jeg fik de to sortebrødre), så jeg synes jo det er mærkeligt, hvis ingen ønsker sig sådan et sæt.
MEN desværre ER det meget svært at finde gode, kattekærlige hjem. Og det er et helt åndssvagt tidspunkt nu op til jul.
Hast med nyt hjem er slet ikke godt! Behøver det virkelig haste så meget?
Uanset hvad, så se nyt hjem godt an!
dec 2006
jul 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Katte: 8 Emner: 14 Svar: 282
Kattepote.dk kunne også være en mulighed.
Jeg vil mene, at det ikke er umuligt at finde et godt hjem til dine katte, men du skal forberede dig på, at det bliver svært og kommer til at tage nogen tid.
Held og lykke med det.
dec 2006
Kaelekat.dk skulle være et alternativ til den, men det ser desværre ikke ud til, at der er kommet gang i sitet
jul 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Katte: 8 Emner: 14 Svar: 282
jan 2012
Det haster som sådan ikke, det var nu bare fordi at vi selv står foran en flytning - så håbede jeg jo at kunne spare dem for et flyt.
Men håber at en eller anden forelsker sig i dem - som Tinka skriver, så må der da sidde nogen med ønsket om 2 søde brødre
Vi må bare gi det tid.
sep 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
Vi har bl.a. købt en 1 år gl. kat via gul&gratis, og vi er seriøse katteejere, som vil gøre alt for vores dyr.
Så prøv dog endelig, at oprette annoncer på de sider.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Jeg har i dag fået afhentet to 3-4 mdrs affaldskillinger, som en "venlig" sjæl havde sat i en papkasse udenfor. Jeg kan desværre fortælle at de allerede er aflivet, der er simpelthen ikke plads. Men de lider i det mindste ikke længere.
Men da dine katte ikke skal væk, hverken i dag eller i morgen, så er der måske et lille håb for at de kat finde et nyt hjem med nye slaver. Jeg håber at du finder en løsning
dec 2006
Det er da bare med at få spredt det link vidt og bredt, så flere kan få kendskab til det.
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Sats så vidt muligt på at få dem ud til samme hjem, for du får måske henvendelser fra nogle, som kun vil have den ene, og det vil være bandsat synd at skille dem.
Nyt hjem