926 visninger
|
Oprettet:
nr 2 kat? {{forumTopicSubject}}
Overvejer at anskaffe mig en kat mere.. har en rød hankat 5 år meget sky og bange og ikke så kælen pånær overfor mig, men ellers en dejlig kat... vil rigtig gerne ha en kat mere men er bange for at Max som han hedder ikke vil kunne acceptere endnu en kat... er der nogle der har erfaringer i vil dele?
Vh. Birgitte
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.847
nov 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
nov 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 6
Så havde jeg dem begge og ca 6 måneder efter skulle jeg flytte og kunne kun have en kat med så mine forælder fik min nr 2 kat da de kunne give han et bedre liv hvor han er udekat/indekat de begge katte savnede ikke hinanden, de piv ikke eller noget, så hos dem har de bare accepteret at de boede sammen.
Så på den ene side tror jeg godt de ville kunne enes, men perlevenner bliver de nok aldrig
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
nov 2013
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Tøsen var 5,5 år da jeg fik Smilla sidste år, hun var ca 4 mdr. da jeg fik hende, de er bestemt ikke perlevenner, men lever da sammen i en fælles accept af hinanden, de har aldrig rigtig slås, men den gamle knurre og hvæser til stadighed af den lille og der bliver også givet et par dask i ny og næ, her 1 år efter, de bliver bestemt aldrig perlevenner, men trives da nogenlunde, jeg kan kun sige at der er dage og tidspunkter hvor jeg har fortrudt at jeg sagde ja til at give Smilla et hjem
jan 2013
Følger: 7 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 74
nov 2013
Jeg fik Max ude fra Inges kattehjem.. han var blevet fundet af en falckmmand og kom lille og forkommen til kattehjemmet ca.3mdr gammel og jeg og mine unger forelskede os straks i det lille myr.. vi fik at vide at han ville være en udfordring da man jo ikke vidste hvad han havde været ude for i sit korte liv.. men da jeg før har haft katte og også flere samtidig ( 3 styks) var jeg ikke nervøs.. han er super dejlig men man kan ikke tage ham op og han vil ikke ligge på skødet men sidder hver aften op af mig i sofaen og kommer ind i sengen når jeg går i seng så han er super dejlig men jeg savner at ha en kat man kan tage op og nusse men pga han er reserveret og bange ved jeg ikke om han vil kunne acceptere en ny kat i hjemmet.. hvis det var skulle det være en killing som han kan vænne sig til .. pyha synes det er svært for jeg vil jo ikke gøre noget jeg kommer til at fortryde eller som kommer til at gå ud over Max ;-/
jan 2013
Følger: 7 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 74
nr 2 kat?