{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
141 visninger | Oprettet:

Kat nr. 2 eller? {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet meget i tvivl om Lucas skal have en kammerat eller ej.
Han trives umiddelbart som ene kat, men i eftermiddag skulle jeg have nogle bank! Jeg pustede ham i hovedet = hvæs, men det affødte bare et stort hvæs og en omgang bank!!!

Bagefter gik han hen og kradsede i et tæppe son sejrherren og tog en løbetur smiley
Så nu er jeg for alvor i tvivl - for JEG er jo ikke en kat.
10 årig vanedyr og megaforkælet... skal, skal ikke?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat nr. 2 eller?
  • #1   4. jan Uh den er svær. Det er ikke godt, at han angriber dig. Har han været ved dyrlægen?

Hvis han ellers er sund og rask, ville jeg nok overveje en hankat mere, som han kan krudte af sammen med.

• #2   4. jan Den er svær og det er et meget personligt valg, og om det lykkes ? Ja det kræver den rigtige kat.
    Mit valg er jo, at på grund af min alder og besværligheder, kommer der ikke flere, for Røde har jo ingen tænder og er 13 år gammel, men helt klart, han savner sin med kat, han sover mere og er ikke ret aktiv i det daglige, men tager nogle ordentlige ture et par gange om ugen.
    Din situation er en anden, så det er nok noget med lister, over positive og negative ting, for at tage en beslutning.
    Jeg har før sammenført killing/ ung kat med senior kat eller kat i sin bedste alder, det har både været positivt og negativt, Birk meldte sig bare ud, men accepterede at der var med katte, men kun det, hvor Røde og Manne nød, at der kom en legekammerat, så mærk efter i dig selv “ hvad ønsker du” for det er dig som skal leve med det, uanset om det går godt eller mindre godt.

• #3   4. jan det kunne godt lyde som om at han savner selskab af en kat. Han har jo været vant til selskab

mange opdager først bagefter når man står tilbage med en kat, hvor meget det endelig har betydet for katten at have haft kattevenner.

• #4   4. jan Susanne
    Det var ikke umotiveret angreb, mere måden han gjorde det på -- og den efterfølgende adfærd, som er direkte kopieret fra Elvis smiley
    Han er ikke syg - men han har jo lidt af stressrelateret blærebetændelse og det skulle vi nødigt tilbage til.
    Jeg har kigget løbende, men ikke fundet det rette endnu - HVIS han altså vil have selskab.

• #5   i går kl. 00:15 Ja det undgår du ikke “ altså stres” der er altid stres på i indkøringen af en ny kat smiley

Kommentér på:
Kat nr. 2 eller?

Annonce