852 visninger
|
Oprettet:
Kat nr 2 {{forumTopicSubject}}
Hvordan finder man ud af, om ens nu værende kat, vil tage okay i mod en ny kat?
Er der lige frem en opskrift, eller ABC liste?
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
jul 2015
Følger: 30 Følgere: 310 Katte: 5 Emner: 88 Svar: 995
Men efter Monty er kommet går det så meget bedre, og der hjalp opdrætter mig med at få den der passede bedst.
Jeg sammenførte dog over tid, da jeg på forhånd havde indtryk af min hunkat som én der skulle bruge tid til at acceptere ting. Jeg ville ikke turde kaste dem sammen, det virker unødigt stressfyldt for den nye kat.
Min hunkat gemte sig rundt omkring i 2 dage, kun fordi hun kunne lugte den nye kat - de knurrede ad mig bare når jeg havde rørt den nye og de hvæste når jeg overførte hans lugt til dem.
Jeg tror også, at hvis man har en god indstilling til at få det til at fungere og prøver at være lidt “sherif” så ting ikke går over stregen, så har man meget bedre muligheder for at det lykkedes
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Da Røde kom var han knapt et år, og det tog nogle dage på klædeskabet, hvor han både sov, spiste og drak, og bakken stod lige neden for, men også han fandt et venskab medmindre ene kat.
Birk min første kat, havde været venner med nr 2 og 3, men en MCO og en bobtail ville han ikke anerkende, han var vandt til bimser, så da Mitti kom som nr 6 blev han accepteret, men ikke mere end det, men jeg tror det var på grund af Birks fortid, han kom fra en førstegangs opdrætter, men kun en hunkat, og hun fik kun 3 killinger, det burde være fantastisk og dejligt, men broderen og vist også moren havde náppet Birk, så han var fyldt med sår på ørene og i nakken, og han havde så fået fred på soveværelset når ejeren var på arbejde , så på mange måder var han en speciel kat, lidt som en killing som ikke har været længe nok ved mor,,, men det havde han altså.
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 111 Katte: 1 Emner: 149 Svar: 690
Jeg har ellers spottet en total smuk norsk skovkatte killing. Jeg tro ikke jeg tør, at gå i kast med det. Netop fordi jeg ikke lige kan samle en op, eller være hurtig hvis der opstår et slagsmål. ÆV
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Kat nr 2