Er bekymret for min kat :( {{forumTopicSubject}}
Jeg er lidt bekymret for min kat.. Han miavede efter morgenmad da jeg stod op i morges, som han altid gør om morgenen, jeg gav ham mad, han snuste til det og lod det så stå.. Smed det ud over middag og gav ham her ved 18 tiden aftensmad som vi plejer, hvilket han også snuste til og lod stå Gav ham en godbid som han plejer at elske, han legede ikk engang med den, snuste bare til den og gik.. Han har været i kattebakken og alt ser normalt ud. Når jeg tømmer kattebakken plejer han at komme og gå i den med det samme, men det gjorde han heller ikke idag. Han plejer at være lige i hælene hele dagen, går jeg på toilet så står han og hyler udenfor døren til jeg kommer ud, men ikk idag.. Han ligger bare inde i stuen og går jeg hen til ham, vil han ikk rigtig kæles for, gør jeg det så går han et andet sted hen og lægger sig.. - Nogen forslag til hvad der kan være galt med min baby?
Han blev neutraliseret for en uge siden og har egentlig været frisk nok efter operationen, har spist fint og været som han plejer.. Idag har han ikke engang leget, og jeg kan heller ikke tirre ham så han bliver legesyg... - Han er bare slet ikke sig selv ??
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
sep 2013
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 5 Svar: 12
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Det du beskriver var faktisk nogle af de symptomer som gjore at jeg opdagede at min Tøsen havde blærebetændelse..
Men der kan være rigtig mange årsager til han ændre adfærd, så du må et smut til dyrlægen i morgen, det kan såmænd blot være en hårbolle som genere..
Men kom gerne med en update i morgen når dyrlægen har tilset katten..
sep 2013
Han blev også vaccineret forrige torsdag, men hvis det er reaktion på det, burde den så ikk være kommet noget før, eller ?
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Håber alt går godt
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
jul 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Katte: 8 Emner: 14 Svar: 282
Jeg krydser fingre for din dreng og håber, dyrlægen kan give dig nogle svar.
Håber, du vil give en update herinde, når han har været der.
sep 2013
Så han fik en sprøjte med peniciling og smertestillende.. Og godt en halv time senere begyndte han allerede at spise lidt, gav ham vand med en sprøjte hele aftenen for at tvinge det i ham.. Og idag er han helt på toppen igen
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
nov 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 6
Der fik jeg at vide hvis man stille trækker ned i øjet skal det være lyserøde hvis det ikke er så skulle jeg ringe til dem.
Også kunne jeg tage hendes tempratur og den skulle vist være på 36,5 grader så er det normalt, jeg gjorde det hele med intet var det i vejen det stod på ca 1½ dag også var hun frisk igen.
Dyrlægen sagde at kun kunne have været ved at blive syg da hun kan få virusser lige som os mennesker der rager en forkøelse til os. Hun sagde at dette kunne man ikke rigtigt gøre noget ved
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 229
jul 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Katte: 8 Emner: 14 Svar: 282
nov 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 6
Er bekymret for min kat :(