595 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Kat kører/tørrer numsen af i gulvet Kat kører/tørrer numsen af i gulvet

Hej Alle smiley

Jeg har en killing som hvergang han har været på toilet og lavet pøller, kører numsen hen af gulvet, for nærmest at tørre sig.
Det er lidt nedern at der altid kommer lort på gulvet smiley kan man vænne ham af med det? eller forsvinder det som han bliver ældre?

Han har fået ormekur og div. så det er ikke derfor smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat kører/tørrer numsen af i gulvet
  • #2   25. okt 2013 Altså mener du indeni eller bare udenpå? smiley jeg plejer altid at tørre ham bagi også, fordi jeg tænkte det kunne være der var noget der irriterede ham

• #3   25. okt 2013 Da vi fik ham havde han lidt tynd mave og tænkte det kunne være derfor, at han er øm bagi. Men han har ikke længere tynd mave, men tørrer stadig numsen af

• #4   25. okt 2013 Måske det er analkirtlerne der generer. Jeg synes da, at du til en start skal ringe til dyrlægen og få en snak - det er jo ganske gratis.

Men jeg undrer mig lidt over, at der ligefrem kommer afføring på gulvet.. Jeg synes aldrig, der har siddet noget tilbage på nogen af mine katte efter toiletbesøg. Kun når hunkatten havde dårlig mave. Ellers var de helt rene bagi.

• #5   25. okt 2013 ja, det må jeg prøver smiley det var også kun i starten da han havde tynd mave at der kom noget på gulvet, og nogle få gange når han ikke får sig gjort ordentligt færdig. han har for det meste lidt travlt når han er på toilet, fordi han har så meget han skal nå smiley

• #7   25. okt 2013 Krista: Ja, han vasker også sig selv bagi.
    Men hvis det var kløe, ville han så ikke gøre det på andre tidspunkter også? han gør det kun når han lige har været på toilet og lavet pøller

• #10   25. okt 2013 Ja, tror jeg også vi gør smiley vi skal have ham til dyrlæge i næste uge og have ham vaccineret og øremærket og generel tjek, så må vi lige få det tjekket der smiley

Kommentér på:
Kat kører/tørrer numsen af i gulvet

Annonce