1.875 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Dyrlæge omkring Holstebro Dyrlæge omkring Holstebro

Hej, jeg er flyttet her for en 5 måneder siden, og skal nu i gang med at finde en dyrlæge som jeg kan bruge til mine katte, også ville jeg høre om der var nogen herinde som kender til en god dyrlæge, gerne inde i Holstebro. Jeg ved at der er dyrehospitalet, men ved ikk hvor gode de er.
Vil også høre om der er nogen som kender til agerfeld dyreklinik

Håber nogen vil hjælpe

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge omkring Holstebro
  • #1   18. okt 2013 Jeg har rigtig gode erfaringer med Holstebro Dyrehospital - de er rigtig søde og hjælpsomme , og yder en god service . Skulle der opstå komplikationer, så klare de det uden beregning . Så jeg kan klart anbefale dem smiley

• #4   18. okt 2013 Okay, mange tak, jeg overvejde agerfeld da jeg kun bor 3 km væk fra den, men da jeg ingen bil har så dur det nok ikk da jeg så skal cykel med kattene, og er jeg ikk sikker på at de vil kunne lide. Men tror det bliver dyrehospitalet så.
    Ved i hvad de tager for vaccination derinde? bare så jeg har en lille idé om hvad det kommer til at koste her til februar når de skal vaccineres igen.

• Line S
    Line S Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 9 Følgere: 9 Svar: 6
    #5   18. okt 2013 jeg kender flere opdrætter fra holstebro området (inklusiv mig selv) som tager til Herning for at komme til dyrlæge. Agerfeldt har ikke været i byen særlig længe, men umildbart er de dygtige nok..

Holstebro har jeg alt for mange gange haft dårlige erfaringer med, så den vil jeg på ingen måde anbefale. Men til vaccinationer og lignende er de gode nok, men jeg vil ikke bruge dem til andet.

• #6   18. okt 2013 Okay, jeg har desværre ikk mulighed for at tage til herning da jeg ingen bil har, men kan self ved akutte ting blive bedt om at blive kørt til herning af falck, men da der som reel er ventetid på at blive hentet så er det ikk sikkert at der er tid til at køre til herning.

• Line S
    Line S Tilmeldt:
    mar 2013

#7   18. okt 2013 Holstebro kan godt dele vagtordning sammen med Herning.. Der er en hel del dyrehospitaler der har slået sig sammen.. (Herning har vagt med silkeborg og Viborg, men jeg mener også de har med holstebro) Så hav altid en liste med de nærmeste dyrelæger i hånden i tilfælde af at der sker noget akut, for de deler alle vagten med andre dyrehospitaler. Det andet bliver for dyrt for dem, men også for hårdt..

Min holdning omkring dyrehospitaler er farvet af at jeg har mange katte (lige nu 9) og at vi får killinger som også skal behandles. Jeg oplever derfor ofte dyrelægernes bedste og dårligste sider... Vær altid kritisk når det gælder din dyrelæge, for de kan alle lave fejl. Jeg har prøvet ved en nu lukket dyrelæge at få afvide at min kat havde FIP (en sygdom som ofte opdages gennem obduktion, men som altid er dødelig). Jeg havde ringet kl 20 en aften og bad om kvalmestillende. Jeg vidste hvad killingen fejlede og dyrelægen gad ikke stå op, men bad mig komme mandag og aflive den. Jeg blev så sur at han derefter undskyldte overfor min mand i 20 min, da han kom med katten, for desværre var der ingen andre dyrelæge vi kunne få fat på. Så vær kritisk altid

• #8   18. okt 2013 Jeg er altid kritisk, rigtig meget, har prøvet at få fejlbedømt min gamle hund, hun havde ringorm, men det kunne dyrlægen ikk se, så hun gik med det i 3 måneder hvor der tilsidst gik infektion i det. Jeg var rasende over det, så den dyrlæge bruger jeg aldrig igen. Men ja må have lavet en liste over dem også hænge op på køleskabet. Så har jeg dem altid ved hånden

• Line S
    Line S Tilmeldt:
    mar 2013

#9   18. okt 2013 det er bare en rigtig god ide da du kan risikere at køre langt ellers.. ved holstebro dyrelæge synes jeg du skal bede om vibeke, hende har jeg hørt meget positivt om. Hun har kun vaccineret mine, men til det er grundig i forhold til sundheds eftersyn

• #10   18. okt 2013 Okay, skal jeg huske. Mange tak. Heldigvis kan jeg blive kørt til hvilket som helst dyreklinik med kattene og blive kørt hjem igen, både mig selv hvis de skal indlægges eller med dem hjem igen, er virkelig dejligt.

Kommentér på:
Dyrlæge omkring Holstebro

Annonce