Dyrlæge omkring Holstebro Dyrlæge omkring Holstebro
Hej, jeg er flyttet her for en 5 måneder siden, og skal nu i gang med at finde en dyrlæge som jeg kan bruge til mine katte, også ville jeg høre om der var nogen herinde som kender til en god dyrlæge, gerne inde i Holstebro. Jeg ved at der er dyrehospitalet, men ved ikk hvor gode de er.
Vil også høre om der er nogen som kender til agerfeld dyreklinik
Håber nogen vil hjælpe
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 41 Svar: 508
Ved i hvad de tager for vaccination derinde? bare så jeg har en lille idé om hvad det kommer til at koste her til februar når de skal vaccineres igen.
mar 2013
Følger: 9 Følgere: 9 Svar: 6
Holstebro har jeg alt for mange gange haft dårlige erfaringer med, så den vil jeg på ingen måde anbefale. Men til vaccinationer og lignende er de gode nok, men jeg vil ikke bruge dem til andet.
nov 2011
mar 2013
Min holdning omkring dyrehospitaler er farvet af at jeg har mange katte (lige nu 9) og at vi får killinger som også skal behandles. Jeg oplever derfor ofte dyrelægernes bedste og dårligste sider... Vær altid kritisk når det gælder din dyrelæge, for de kan alle lave fejl. Jeg har prøvet ved en nu lukket dyrelæge at få afvide at min kat havde FIP (en sygdom som ofte opdages gennem obduktion, men som altid er dødelig). Jeg havde ringet kl 20 en aften og bad om kvalmestillende. Jeg vidste hvad killingen fejlede og dyrelægen gad ikke stå op, men bad mig komme mandag og aflive den. Jeg blev så sur at han derefter undskyldte overfor min mand i 20 min, da han kom med katten, for desværre var der ingen andre dyrelæge vi kunne få fat på. Så vær kritisk altid
nov 2011
mar 2013
nov 2011
Dyrlæge omkring Holstebro