1.164 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

fremlysning af killing Aalborg C fremlysning af killing Aalborg C

Hej Min veninde fandt en killing på ca. 4 mdr. tirsdag aften i Langesgade, 9000 Aalborg. Ejeren er efterlyst hos Kattens Værn og sat sedler op i området.
Den er meget kælen og leger gerne. Kaster man et stykke legetøj henter han det og kommer tilbage med det til dig. Kender lyden af et køleskab der bliver åbnet.
I er velkommen til at kontakte hende på:
langesgade@gmail.com
Tlf.: 20 98 70 50
Hvis ejeren ikke melder sig, ønsker hun at finde et rigtigt godt hjem til den

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fremlysning af killing Aalborg C
  • #2   13. okt 2013 Nu skriver du din veninde fandt en killing......

Havde hun set killingen samme sted gennem længere tid???
    Så killingen nødstedt ud????

For i mine øjne ser det ud til at være en velernæret og velplejet killing, altså ikke nødstedt..

Kunne det tænkes at killingen ikke var blevet væk fra sit hjem, men blot er en ganske almindelig fritløbende kat, der har været ude på sin daglige runde, måske på vej hjem da den møder din veninde???

Hvor længe gik der fra at hun så katten og til hun besluttede sig til at tage den væk fra området og med hjem???

• #4   13. okt 2013 Hun har kontaket Kattens Værn i Aalborg og den er fremlyst på deres hjemmeside, dog uden foto, da hun ikke kunne få det på. Der ud over er der sat sedler med foto op af ham i kvarteret.
    Den løb med dem ind i deres hus og hver gang de satteden ud ,vil den ind igen. Der var meget koldt tirsdag aften og de beholdt den natten over og da Kattens Værn havde ikke plads til den ellers var den blevet afleveret derude. Deruden er meget trafik i kvarteret, og de har valgt at fremlyse den end den skal blive kørt over.
    Den er også lagt ud på facebook.
    Hvis jeg havde mistet en kat ville jeg nok kontakte Kattens Værn og hører om der er blevet indleveret der og leder efter den i kvarteret.
    Det er efterårsferie og familien kan jo være på ferie og den er smuttet ud for dem der passede den det er finderen godt klar over.

• #5   13. okt 2013 Husk at fremlyse den på DB´s hjemmeside.
    Få fat i et fremlysningshalsbånd fra Dyrenes Beskyttelse, slip den løs og afvent om en ejer ringer.
    Det kan sagtens være en fritløber smiley

• #6   13. okt 2013 Der er jo stadig ingen der siger at katten er blevet væk fra ejer før din veninde tog katten ind..

Min nabos kat den går også med ind i huset hvis jeg lader den, og den sætter sig også på dørtrinnet når jeg puffer den ud igen, men den er altså ikke blevet væk fra sin ejer, den er bare ekstremt kontaktsøgende..

Jeg vil anbefale at hun gør som Marianne foreslår..

• #7   14. okt 2013 Hun har ikke hørt noget endnu og vi skriver søndag, og den har været væk i 5 døgn.
    Den er ikke mærket og hun ønsker jo ikke beholde den.
    Jeg er sikker på at hvis I havde mistet en killing i den alder, ville I trave gaderne tynde og lede efter den. Ja og tjekke alle forum på nettet?
    Normalt går en killing ikke langt væk og hvis hans ejer leder efter den, kan de ikke undgå at se sedlerne rundt om i kvarteret og de har da også forhørt sig hos naboerne. Derudover vil de kontakte Katdokteren og sige at de har den, hvis nogen efterlyser den.
    Hvis jeg misdtede en kat ville jeg da først kontakte Kattens Værn i Aalborg om den var blevet indleveret der, og sige jeg manglede den.
    Jeg foretrækker at min kat er i sikkerhed frem at skulle løbe frit rund og have den risiko for at blive kørt over eller en anden der tager den ind for at beholde den.
    I er velkommen til at tage kontakt til hende selv og sige hvad I mener der er bedst at hun gør. Jeg har bare lagt den ud her for hende for at hjælpe med at finde ejeren andet hat jeg ikke at gøre i den sag.

• #8   14. okt 2013 Sorry Frankenthal, men KV er bestemt ikke den første jeg kontakter. Den første side jeg tjekker er DB!
    Det kan altså godt bare være en kat der er ude at gå en tur -jeg har lige prøvet det og ejeren manglede den da ikke, for den gik hjem hver aften - mæt og veltilfreds fordi den havde spist hos mig som troede at den var hittekat.
    De var bare glade for at de fandt forklaringen på hvorfor katten ikke ville spise hjemme smiley
    Så man skal ikke "indfange" en kat inden det er sikkert at det ikke er en fritløber.
    Det er misforstået godhed.

• #9   14. okt 2013 Nu ligger det så da at Kattens Værn er inde over det og de har bedt hende om at have ham til til ejeren henvender sig, på grund af pladsmangel af uønskede killinger/katte. Så du skriver at Kattens Værn ikke handler rigtigt.
    Men du er velkommen til at kontakte hende og give udtryk for hendes handlinger, hvis du er utilfreds med den måde sagen er blevet handlet på.
    PS: Der er 2 som har henvendt sig. Men de blev skuffet, da det ikke var deres killing, og de leder stadig efter deres savnede killing

• #10   14. okt 2013 Jeg prøver bare at fortælle dig - og altså også KV at det kunne være at den havde et hjem.
    Men ehhh.... det bliver vist ikke forstået helt korrekt. smiley

• #11   15. okt 2013 N.B.
    Nej jeg skrev ikke noget om KV, men nu kan jeg så give min mening til kende:
    Jeg foretrækker Dyrenes Beskyttelse fremfor KV.
    KV's handlemåde er ikke altid den rigtige set med mine øjne.
    Og jeg tager ikke kontakt til nogen, for jeg har givet min mening og råd til kende og så må det være dét!
    Godnat smiley

• #14   17. okt 2013 Den er på Facebook. Har sagt de skal kontakte de forskellige dyrelæger. Har sat foto ind City Syd Dyrehospital. Der hænger fremlysninger rundt i kvareret med foto,Men ellers må I selv kontakte hende. Jeg har kun lagt foto og efterlysning ud på KG fot at hjælpe.
    Stadig hvis man mister en killing der ikke er mærket eller bære halsbånd kan jeg spørge "Lille kat lille kat hvem er du - jeg er sgu min egen".
    Men en ansvarlig ejer har vel mærket sin kat? Er den blevet vac. neutraliseret? Hvem lader en lille killing gå løs i en storby?

• #15   17. okt 2013 Det kan eks. en førstegangsejer der har fundet en gravid hunkat og den kan så ikke lige steriliseres med det samme at den har fået killinger (har lige undersøgt det).

Har du lagt den på DB?
    FB er en jungle at rode rundt i og det er heller ikke alle der har en profil eller ønsker det.

• #16   21. okt 2013 Så er hjemme igen hos min ejer, som jeg kun havde boet hos godt 14 dage. Jeg var hoppet ud af vinduet øverst oppe.

• #17   21. okt 2013 Elsker happy endings smiley

• #19   21. okt 2013 Hvor godt at høre smiley

• #20   21. okt 2013 Ja og min veninde har tilbudt at passe ham i eget hjem, hvis de skulle noget i en weekend.
    Det var de sedler de havde sat op af ham, der gjorde at han fandt sin familie igen.

Kommentér på:
fremlysning af killing Aalborg C

Annonce