1.028 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Dyrlæge tjek og neutralisering, skal jeg køre for det?? Dyrlæge tjek og neutralisering, skal jeg køre for det??

Jeg skal snart have mine 2 missere til tjek hos dyrlægen, og så skal Misling neutraliseres.
Siden de sidst var ved dyrlæge og Mitte blev neutraliseret er jeg flyttet og overvejer at finde en dyrlæge her i den nye by.
Mitte blev neutraliseres hos den dyrlæge jeg normalt bruger, det kostede mig 1300, de er rigtig flinke og svarede gerne på alle mine spørgsmål og mine mange bekymringer, men til gengæld skal jeg køre 30 min. med tog og derefter gå 10-15 min hen til dyrlægen hvis misling skal fixes samme sted. Hvis jeg skal have hende fixet her i byen skal jeg af med 2000 og det ligger 5 min fra hvor vi bor. Det er ikke fordi pengene er et problem, hvis jeg havde bil ville jeg nu gerne have kørt lidt for at spare og så kender jeg jo den dyrlæge godt og har gode erfaringer der fra, men da rejsen jo skal forgå med tog og på gå ben og de synes jeg ikke rigtig jeg vil byde hende. hun kommer jo nok til at være rimlig omtåget på hjemturen og hun bliver i forvejen rigtig stresset når hun kommer i uvante omgivelser, flytningen for 3 måneder siden tog ret hårdt på hende. Mitte er jeg ikke så bekymret for, hun skal jo kun tjekkes og plejer nu at tage transport meget rolig
Og jeg har ikke mulighed for at blive kørt/låne bil.
Havde i taget den nye dyrlæge tæt på og betalt det ekstra eller havde i kørt for det?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge tjek og neutralisering, skal jeg køre for det??
Kommentér på:
Dyrlæge tjek og neutralisering, skal jeg køre for det??

Annonce