Dyrlæge tjek og neutralisering, skal jeg køre for det?? Dyrlæge tjek og neutralisering, skal jeg køre for det??
Jeg skal snart have mine 2 missere til tjek hos dyrlægen, og så skal Misling neutraliseres.
Siden de sidst var ved dyrlæge og Mitte blev neutraliseret er jeg flyttet og overvejer at finde en dyrlæge her i den nye by.
Mitte blev neutraliseres hos den dyrlæge jeg normalt bruger, det kostede mig 1300, de er rigtig flinke og svarede gerne på alle mine spørgsmål og mine mange bekymringer, men til gengæld skal jeg køre 30 min. med tog og derefter gå 10-15 min hen til dyrlægen hvis misling skal fixes samme sted. Hvis jeg skal have hende fixet her i byen skal jeg af med 2000 og det ligger 5 min fra hvor vi bor. Det er ikke fordi pengene er et problem, hvis jeg havde bil ville jeg nu gerne have kørt lidt for at spare og så kender jeg jo den dyrlæge godt og har gode erfaringer der fra, men da rejsen jo skal forgå med tog og på gå ben og de synes jeg ikke rigtig jeg vil byde hende. hun kommer jo nok til at være rimlig omtåget på hjemturen og hun bliver i forvejen rigtig stresset når hun kommer i uvante omgivelser, flytningen for 3 måneder siden tog ret hårdt på hende. Mitte er jeg ikke så bekymret for, hun skal jo kun tjekkes og plejer nu at tage transport meget rolig
Og jeg har ikke mulighed for at blive kørt/låne bil.
Havde i taget den nye dyrlæge tæt på og betalt det ekstra eller havde i kørt for det?
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.130
Jeg tager også til nabo byen, fordi jeg ikke vil bruge den lokale, og har altid haft 1/2 time eller mere til dyrlæge, for mig er det vigtigt med tilliden!
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
Og så var det måske en god idé som Janne nævner at tegne et Falck Kæledyrs abonnement
http://webshop.falck.dk/privat/korsel-af-kaeledyr/hest
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.130
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Men tryghed ved sin dyrlæge er alfa omega i min verden..
Dyrlæge tjek og neutralisering, skal jeg køre for det??