kat med extra tæer {{forumTopicSubject}}
jaaa min mor bor på en stor gård med en del gårdkatte/vildkatte
men hun prøver så vidt muligt at have styr på hvor mange katte der er på gården da hun self ik kan lide hvis en er syg eller noget
da jeg så var på besøg i wekenden fortalte hun at hun havde en missemor som havde fået 4 killinger og de er så søde og vil meget gerne snakke og at hun havde lagt spicelt mærke til en som hun syntes jeg sku kigge på
jeg gik ud i stalden og killingerne kom straks rendene med missemor som også er meget kælen, jeg fandt hurtigt den hun snakkede om da den så lidt forkert ud på forpoterne, jeg fik taget den op, og jo for dælen da, katten er født med 6 tæer på hver forben
de sidder godt og ser ik ud til at chinere den, og den tager fat med alle tæer, så den extra tå på hver forben er funktionsdygtig hehe .
her er lige et billed om i kan kigge på
har undersøgt det, og det er faktisk ik unormalt, men i de 15 år min mor har boet på gården er det dog første gang hun oplever dette hehe
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.101
Jeg tænker nemlig på at Main Coon tit har poly tær
Den ser rigtig fin ud
jun 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 41
den ser ik helt tilfreds, men det var lidt skræmmende syntes den at blive taget billeder af med mennesker omkring der var nys om katten med 6 tæer hihi
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.101
jun 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 41
kat med extra tæer