973 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

starte et katte hjem med alt ? starte et katte hjem med alt ?

tænker nogen gange det kunne være fedt med en nedlagt gård med marker og det hele til hvor der er hegn rundt om og så have et sted hvor alle uønsket katte kunne komme hen og få det som blommen i et æg med masser legetøj og krads ting og møbler...virkelig et paradis for dem.....

hvordan får man sådan noget til at køre rundt med mad og dyrlæge og diverse

håber i er lidt med "legen"

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  starte et katte hjem med alt ?
  • #1   19. aug 2013 Jeg tror ikke det ville være paradiset smiley så mange katte i en flok.

Men forstår godt lysten til at hjælpe.

Enten ville du blive kaldt horder eller internat smiley og det afhænger af tilladelser og den stand kattene er i, jeg tror ikke et menneske Lene kan give nok samvær til en kæmpe flok, undgår at sætte tal på, så træder jeg ikke nogen over tæerne smiley

• #2   19. aug 2013 Husk du skal have en tilladelse for at drive internat smiley

• #3   19. aug 2013 ja ja det er lige meget med tilladelser og det der det er bare en tanke

men man skulle selvfølgelig være 2-3 stykker som ikke havde arbejde, men bare befandt sig i nærheden af alle katte

• #4   19. aug 2013 Nej det er ikke ligemeget med tilladelser.. Uden dem er det ulovligt hvis du går igang med det

• #5   19. aug 2013 Nu er det jo kun en tanke som TS kaster ud og der bliver skrevet om vi er med på "legen".
    Og ja!
    Det ville da være fedt at skabe et paradis for herreløse katte, men der er i hvert fald nogen der skal tjene en ordentlig løn, for samtlige katte skal tjekkes for sygdomme, vaccineres, tatoveres og neutraliseres.
    Jeg gik med drømmen som teenager.
    Faktisk så meget så jeg så jeg lavede tegninger over hvordan staldene skulle indrettes.
    Idag har jeg ikke lyst, for alene at få dækket udgifterne ville jo kræve en bankdirektørs løn smiley

• #8   19. aug 2013 Tror det kræver et pengetræ for at få det til at løbe rundt, for det lyder jo ikke til at være et internat du vil drive men nærmere et "plejehjem" for katte, hvor hjemløse og misrøgtede katte kan komme til, og der er jo ingen indtægter ved det, så det er en stor pengesluger smiley

Men tanken er da sød nok, tror bare ikke rigtig på den i det lange løb..

• #10   20. aug 2013 Den drøm har jeg også haft.
    En gammel gård med en masse jord til og så få det hele hegnet ind med forskellige løbegårde, og længerne udstyret med en masse katteting, og evt små huse i hver indhegning. Kattene skulle være delt ind efter temperament og evt alder osv.

Og nej de skulle ikke vidreformidles. Det skulle være deres sidste stop på denne jord. En slags refugie for uønskede katte, så de kunne leve resten af deres liv på en god måde. Alle katte ville self være neutraliserede, og hvis der kom gravide katte ind, ville disse få fjernet fostrene og blive sterilliseret i samme omgang. en dyrlæge ville være tilknyttet og sørge for vacciner, neutralisering og trivsel. Og så frivillige til at komme og snakke, lege og kæle med kattene, og få ansatte med løn.

Den ene længe kunne man så evt lave salg af dyreartikler/dyrefoder i.

Jo jo.. Drømmen er der.. Pengene er en helt anden snak. Tror ikke engang den største gevinst i Lotto ville kunne dække det! Men det er da rart at drømme ind i mellem:)

• #12   21. aug 2013 Du er så neden felis du fatter jo ingenting af det jeg skriver...du er typen man ik gider skrive herinde fordi stalker ens andre forum indlæg.....grow up

• #13   21. aug 2013 Se det her smiley

http://www.youtube.com/watch?v=lgeKsXgXOns

• #15   21. aug 2013 Ejjjj, en skøn video. smiley blev da helt glad af at se den.

• #16   21. aug 2013 Sød video, men det er nu alt for mange katte efter min smag smiley

• #17   21. aug 2013 CCD - Nu er pittbulls helt ulovlige her i Danmark smiley Hvad man ser i TV kan ikke sammenlignes med hvad man kan i Danmark

• #18   21. aug 2013 Nu er denne tråd jo meget langt fra virkeligheden og rent hypotetisk, så om det er i danmark eller et andet land er vel ligegyldigt når det er en ren fantasi tråd..

• #22   22. aug 2013 "Tal ordenligt, og tag dit nag og nid over PB med den du har set dig sur på."

Eller brug filterfunktionen smiley

Kommentér på:
starte et katte hjem med alt ?

Annonce