Hjemme igen efter 1 år og 3 måneder på farten!!! Hjemme igen efter 1 år og 3 måneder på farten!!!
Ja det utrolige skete så for os i dag!
Min mand fik et opkald fra en dyrlæge der sagde, at de havde fundet mine svigerforældres kat Meise, der blev væk i foråret 2012.
Vi blev lidt overraskede, for vi havde jo egentlig afskrevet hende for længe siden! Nå men vi fik nummeret til manden, der havde hende og aftale at vi kom så hurtigt som muligt.
På vej derop talte vi om at det nok ikke var hende. Meise er en magelig kat, der aldrig gik langt hjemmefra, og en total dårlig jæger, så chancen for hun havde overlevet over et år alene, var vi bestemt ikke overbeviste om! Plus der hvor hun var fundet er ca. 25 km væk fra mine svigerforældres hjem.
Men jo sgu!!! Der sad Meise og miavede i et stort kaninbur! En utrolig tynd Meise. Da hun blev væk hang hendes mave næsten nede på jorden, nu kan man se hendes ribben... Hun blev så glad for at se os, der var ingen tvivl om hun kunne genkende os (vi boede hos mine svigerforældre i 1/2 år lige inden hun forsvandt).
Vi kørte så hjem til mine svigerforældre med hende, og hun gik lige ud af kassen og ind hvor maden plejer at stå:) Og så åd hun:) Der var ingen tvivl om hun også kunne huske huset og dem:) Det var så dejligt at se!
Nu skal vi så se om vi kan få hende sammenført med deres "nye" kat Skipper. Han boede der dog også inden hun forsvandt, men der opholdt han sig mest udenfor (han er tilløber). Nu er han flyttet rigtigt ind, så vi er lidt spændte på, hvordan det kommer til at gå. Foreløbig bliver de holdt hver for sig...
Så det kan altså lade sig gøre, at en for længst afskrevet kat kommer hjem igen:)
God weekend!
apr 2013
Følger: 15 Følgere: 26 Katte: 2 Emner: 36 Svar: 576
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.130
okt 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 105
Min gamle kat kom også tilbage efter to år og kunne kende os. Det er helt utroligt de kan det!
Man kan altså aldrig helt afskrive dem, der bliver væk. Lidt åb er der altid
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 668
De er altså ret seje de katte der.
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
Der er nok en der skal forkæles ekstra meget
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
En kats veje er uransagelige, det må man sige især i dette tilfælde
sep 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 31 Svar: 173
okt 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 3 Svar: 22
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 33 Svar: 579
Vi er stadig helt forundret over, hun er kommet hjem igen!
Og så kan især jeg jo ikke lade være med at spekulere på, hvad hun dog har været igennem i det år, der er gået. Men det skal jeg vist lade være med, for bliver jo helt trist!
Nu skal vi bare have hende til en dyrlæge og tjekkes igenem og så fede hende lidt op igen:)
Her er et billede af vidunderet taget kun et par uger inden hun forsvandt:)
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 43 Svar: 1.243
Hjemme igen efter 1 år og 3 måneder på farten!!!