934 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hjemme igen efter 1 år og 3 måneder på farten!!! Hjemme igen efter 1 år og 3 måneder på farten!!!

Ja det utrolige skete så for os i dag!

Min mand fik et opkald fra en dyrlæge der sagde, at de havde fundet mine svigerforældres kat Meise, der blev væk i foråret 2012.

Vi blev lidt overraskede, for vi havde jo egentlig afskrevet hende for længe siden! Nå men vi fik nummeret til manden, der havde hende og aftale at vi kom så hurtigt som muligt.

På vej derop talte vi om at det nok ikke var hende. Meise er en magelig kat, der aldrig gik langt hjemmefra, og en total dårlig jæger, så chancen for hun havde overlevet over et år alene, var vi bestemt ikke overbeviste om! Plus der hvor hun var fundet er ca. 25 km væk fra mine svigerforældres hjem.

Men jo sgu!!! Der sad Meise og miavede i et stort kaninbur! En utrolig tynd Meise. Da hun blev væk hang hendes mave næsten nede på jorden, nu kan man se hendes ribben... Hun blev så glad for at se os, der var ingen tvivl om hun kunne genkende os (vi boede hos mine svigerforældre i 1/2 år lige inden hun forsvandt).

Vi kørte så hjem til mine svigerforældre med hende, og hun gik lige ud af kassen og ind hvor maden plejer at stå:) Og så åd hun:) Der var ingen tvivl om hun også kunne huske huset og dem:) Det var så dejligt at se!

Nu skal vi så se om vi kan få hende sammenført med deres "nye" kat Skipper. Han boede der dog også inden hun forsvandt, men der opholdt han sig mest udenfor (han er tilløber). Nu er han flyttet rigtigt ind, så vi er lidt spændte på, hvordan det kommer til at gå. Foreløbig bliver de holdt hver for sig...

Så det kan altså lade sig gøre, at en for længst afskrevet kat kommer hjem igen:)

God weekend!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjemme igen efter 1 år og 3 måneder på farten!!!
Kommentér på:
Hjemme igen efter 1 år og 3 måneder på farten!!!

Annonce