Flere spørgsmål omkring en killing {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har en han-killing på lidt over tre måneder og om en uge skal på besøg hos min mor hvor jeg er nødt til at tage min killing med, men min mor har også en kat (ca 8 år) som er en neutraliseret han-kat som er meget rolig men lidt reserveret, han gider ikke have noget at gøre med alle og enhver. Min killing er meget social og ikke bange for nye mennesker eller nye steder, men han er en han-killing og ikke neutraliseret endnu. Kan det være et problem at lade dem møde hinanden?
Andet og sidste spørgsmål; Jeg har aldrig trænet eller opdraget en kat før, kun hunde, så jeg kunne godt tænke mig lidt råd til hvordan jeg kan opdrage min killing, fx hvordan jeg kan lære ham at nej betyder nej
Det eneste der har hjulpet på at få ham til at stoppe er vand, og det er ikke altid en mulighed fx når han kravler rundt på elektronik.
Jeg har prøvet med høje lyde, som et højt klap eller et råb, men det reagerer han ikke rigtig på, nogle gange kan man få ham til at kigge på en af det. Er der nogle der har nogle forslag?
Mange tak på forhånd
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 1.018
En kat er en kat, og katte klatrer rundt på alt. De kan godt lære, hvad nej betyder, men det afholder dem ikke fra, at de stadig klatrer rundt, hvor de ikke må
jul 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 20
jul 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 20
nov 2005
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 7 Emner: 18 Svar: 222
dec 2011
Rejser vi os så, rejser katten sig også og tøffer lige så stille ned
dec 2011
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Bliver det gjort kan det vel være hip som hap om den er på en fremmed pension med andre katte eller om den er på et seperat værelse ved din mor, og hvor du kan se til den mange gange om dagen og sove hos den.
Jo du lugter nok af fremmed kat, men det gør de personer på en kattepension vel også.
Normalt vil jeg også foretrække, at mine katte passes i mit hjem, men ikke når der kun er en og det er en lille killing
Flere spørgsmål omkring en killing