{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Flere spørgsmål omkring en killing {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en han-killing på lidt over tre måneder og om en uge skal på besøg hos min mor hvor jeg er nødt til at tage min killing med, men min mor har også en kat (ca 8 år) som er en neutraliseret han-kat som er meget rolig men lidt reserveret, han gider ikke have noget at gøre med alle og enhver. Min killing er meget social og ikke bange for nye mennesker eller nye steder, men han er en han-killing og ikke neutraliseret endnu. Kan det være et problem at lade dem møde hinanden? smiley

Andet og sidste spørgsmål; Jeg har aldrig trænet eller opdraget en kat før, kun hunde, så jeg kunne godt tænke mig lidt råd til hvordan jeg kan opdrage min killing, fx hvordan jeg kan lære ham at nej betyder nej smiley
Det eneste der har hjulpet på at få ham til at stoppe er vand, og det er ikke altid en mulighed fx når han kravler rundt på elektronik.
Jeg har prøvet med høje lyde, som et højt klap eller et råb, men det reagerer han ikke rigtig på, nogle gange kan man få ham til at kigge på en af det. Er der nogle der har nogle forslag? smiley

Mange tak på forhånd smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flere spørgsmål omkring en killing
  • #2   29. jul 2013 En gammel kat der er vant til at bo alene, tager langt fra altid med kyspote imod en ny kat ej heller en killing. Jeg vil mene, at det er en dårlig idé.

En kat er en kat, og katte klatrer rundt på alt. De kan godt lære, hvad nej betyder, men det afholder dem ikke fra, at de stadig klatrer rundt, hvor de ikke må smiley

• #3   29. jul 2013 Min mor havde en hund (en lille bjæffer) som hendes kat ikke havde noget imod overhovedet, men hvis I mener det er en dum ide så er det heller ikke noget problem smiley Huset er stort nok til at vi kan holder kattene adskilt. Det er kun en weekend så det går nok smiley Jeg kender ingen i området jeg stoler nok på til at de kan se til min kat, og jeg har på ingen måde råd til katte pension.

• #5   29. jul 2013 Jeg har kigget på det, og med almindelig løn er det sikkert ikke så dyrt, men jeg lever på SU så har desværre ikke råd smiley

• #6   29. jul 2013 Jeg vil mene at du tackler det med "opdragelsen" af din killing på alle de måder man nu kan , så bare bliv ved smiley men igen Lone har ret , en kat er en kat og den gøre som den vil og har lyst til . Kan slet ikke sammenlignes med en hunds adfærd hihi smiley .

• #8   29. jul 2013 Lotte, vi siger ofte nej her i huset, og så vender katten hovedet, ser på os, trækker på skuldrene og lægger sig ned ha ha ha.

Rejser vi os så, rejser katten sig også og tøffer lige så stille ned smiley

• #15   29. jul 2013 Lotte, jeg tror, at vi er nået til gang nr. 500.000 smiley ;) smiley

• #16   30. jul 2013 Jeg ville gøre som Lotte beskriver, hold den for sig selv og så langt væk som muligt fra den anden.
    Bliver det gjort kan det vel være hip som hap om den er på en fremmed pension med andre katte eller om den er på et seperat værelse ved din mor, og hvor du kan se til den mange gange om dagen og sove hos den.
    Jo du lugter nok af fremmed kat, men det gør de personer på en kattepension vel også.
    Normalt vil jeg også foretrække, at mine katte passes i mit hjem, men ikke når der kun er en og det er en lille killing smiley

Kommentér på:
Flere spørgsmål omkring en killing

Annonce