649 visninger
|
Oprettet:
Spørgsmål omkring gåture. {{forumTopicSubject}}
Hej.
Min elskede pusle har en mani med at hoppe op i vinduet når det er åben. og så bliver jeg jo bange for at hun falder ud så skynder mig og få hende ned igen. Hun kan også finde på at sidde i flere minuter og kigge ud af døren..
er det et tegn på at hun gerne vil ud??
Og da jeg ikke har lyst til at hun skal være en direkte udekat så vil jeg hører om hun i en alder af 6 mdr kan lære og gå i snor?
okt 2010
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 3
vil gerne vide og jeg ville gøre hende glad ved at gå ture med hende.
vi har nemlig de skønneste grønne arealer lige over på den anden side af vejen.
okt 2010
sep 2011
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 32 Svar: 409
De store farlige lyde er han bare nødt til at lære og leve med. Jeg holder i snoren når der kommer fx. en barnevogn forbi og han kan reagerer som han vil og derved konstaterer at mor stadig er der og der i øvrigt ikke skete ham noget. JEg tager ham dog op når der kommer en hund, for han er bestemt ikke fan af hunde uanset størrelse, udseende og opførsel fra hundens side. Men det er det eneste tidspunkt jeg gør det på, ellers holder jeg bare i den anden ende af snoren. Det har virket ind til videre, og i mandags havde vi total succes-tur, og han gik selv hele turen pånær sammenlagt 10 meter og han oplevede mange nye ting og lugte og lod endda en af de andre beboerer sige hej til ham.
Susan:
Med henblik på den sidste sætning du skriver med kattens flugtinstinkt. Jeg vurderer hans opførsel under turen, hvis det er slemt går vi selvølgelig væk fra det han mener truer ham, så han får fornemmelsen af flugt. Igen er det indtil videre en succes...
jul 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 22 Svar: 124
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 34 Svar: 682
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 342
Men prøv med selen det kan jo gå godt
okt 2010
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 34 Svar: 682
Spørgsmål omkring gåture.