Fremlysning af haleløs hankat Fremlysning af haleløs hankat
Min moster har nu i lang til passet og plejet "Pelle". Han er en reserveret herre, gråstribet og mangler altså sin hale.
Hun bor i Lyngby med sin mand og det er her, "Pelle" holder til, får mad og finder læ for regn og vind.
Min moster har dog en anden kat i forvejen og de to kan ikke enes.
"Pelle" er blevet fremlyst mange gange over facebook og via dyrlæge - Men uden held.
Nogen må savne ham!
Han har en tatovering i højre øre, men den er ikke helt læselig.
kender nogen til nogen, som mangler en eminent mussefanger eller en god katteven, så skriv endelig. Det er på tide, at "Pelle" finder hjem igen.
jun 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
googlet efterlysninger af haleløs kat
ledt på facebook
Fremlyst alle vegne
Og spredt ordet så vidt omkring jeg har kunnet.. Det samme har min moster.
Nu prøver jeg så herinde.
Tiden er efterhånden knap, da de to katte på ingen måde bryder sig om hinanden.
Min moster er dog en KÆMPE dyreelsker og gør et ihærdigt forsøg på at finde en løsning, så begge katte kan trives optimalt.
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Første bogstav = året for tatovering.
De to næste bogstaver = koden på dyrlægen, som har tatoveret.
Ham kan man så kontakte, for han har sandsynligvis katten (og dens ejer) i sit eget system.
jun 2013
"Pelle" er dog en kende reserveret, så ved ikke hvor meget han tillader, men det er da værd at forsøge.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.508
Og husk der er nu blevet lavet et fælles register så man kan søge i alle dyreregistre på en og samme gang: http://www.dyreregisterportalen.dk/
aug 2010
Følger: 23 Følgere: 23 Katte: 11 Emner: 13 Svar: 152
jun 2013
Der er et tal og et bogstav som ikke kan tydes (så vidt jeg har forstået det).
Det lille fif med olien og en lygte afviser min moster - "Forsøger man, så ryger man en tur på skadestuen".
"Pelle" har sin helt egen mening om tingene - Har nok næppe været nogens kælemid indendørs, men han har haft kontakt med mennesker. Der ligger ikke nogen gårde i lokalområdet, men han kunne godt være kommet sådan et sted fra.
"Pelle" er sin egen..
Vi leder fortsat videre.
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
jun 2013
Skal ikke kunne sige hvor han kommer fr, eller hvorfor han er "forsvundet" fra sit hjem.. Jeg formidler bare oplysningerne videre.
Fremlysning af haleløs hankat