1.131 visninger
|
Oprettet:
Orm?? {{forumTopicSubject}}
Her de sidste par dage har min dejlige kat været underligt, drukket sindssygt og spist utrolig meget. men idag fandt vi så heldigvis ud af at hun havde orm, og kunne være derfor!, så nu har hun fået en ormekur..
Men her er min spørgsmål...
Hun snakker helt sindssygt. vækker mig klokken lort om natten og snakker 24/7.. Er det pga. hun har smerter efter ormene eller er det pga. det er ved at være forår??
jeg er begyndt at blive mere og mere bekymret. Hun har altid været inde kat samt alene kat.. så undre mig lidt hun snakker så meget igen, men hvis hun har ondt, prøver hun vel at sige det?
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Mine snakker også mere lige nu, jeg tror det er de lange dage, og herlige forårs vejr.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Det med at hun vækker dig tidligt hænger nok sammen med at det er tidligere lyst, min den store er ligesådan, hun står også tidligere op her om sommeren end om vinteren..
Når du siger hun snakker, hvad præcist mener du så??
Men du siger hun altid har været indekat, dog ser jeg på billedet at du har hende ude i sele, er det noget du gør dagligt??
Er hun steriliseret og hvor gammel er hun??
maj 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Katte: 7 Emner: 5 Svar: 12
Hun er i gang imellem med ude i haven når jeg er der ude, eller når jeg lige lufter lidt ud.. Det har intet med hun vil ud, for hun kan ligge ved siden af mig, og pludselig begynder hun at snakke helt vildt.
Hun miaver helt vildt, og som om hun ikke kan stoppe igen når hun er fået i gang
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
jan 2012
Og foråret og sommeren øger bestemt på snakke lysten hos mange katte, så det lyder bestemt ikke som om det er fordi der er noget galt med hende..
Hvis hun derimod miavede, hvæste eller knurrede af dig når du rørte hende så ville jeg sige at det var pga smerter, men hvis det blot sådan er ud af det blå når hun ser dig eller vågner så er det ren snak og opmærksomheds søgning
maj 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Katte: 7 Emner: 5 Svar: 12
jan 2012
Orm??