Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åbning af øjne :)
  • #1   27. apr 2013 ja det er normalt

Med alle de debatter du opretter, vil jeg altså lige gøre mig sikker på at du husker at give killingerne og missemor ro smiley ?

• #2   27. apr 2013 Jaja kæler med killingerne mens de ligger nede i kassen i 5 min om dagen og ellers har de ro smiley og missemor kommer selv ud og spinder og er totalt kælen når man kommer derop smiley

• #4   27. apr 2013 5 dage = 8 tråde om killingerne

Man tænker jo sit, missemor skulle nødig blive stresset

• #6   27. apr 2013 ...

• #7   27. apr 2013 Hvor ville jeg ønske, at dine forældre ville hjælpe dig noget mere, med at sætte sig ind i disse ting ... så du kunne få hjælp denne vej smiley

• #8   28. apr 2013 **LOL* C C D smiley

• #9   28. apr 2013 Jeg har oplevet killinger, der åbnede øjnene, da de kun var 2 dage gamle, men også nogle enkelte, der først gjorde det, da de var 15 dage.

Det er også helt normalt, at de åbner 1 øje ad gangen smiley

• #10   28. apr 2013 Ja, det er fuldstændig normalt.

• #11   28. apr 2013 jeg har 5 killinger og nogen af dem var ved at få øjne da de var ca 3-4 dage gamle og nu er de 2 uger og alle sammen har åbne øjne smiley her er en af mine killinger smiley

profilbillede
  • #13   28. apr 2013 Okay lad os lige få 1 ting på det rene! Mine forældre hjælper mig altså også med det, og som jeg har skrevet i nogen af de andre tråde spørger jeg bare fordi der står forskellige ting fra bøger til nettet, så vil bare være på den sikre side! Og så vidt jeg ved er et forum til for at skrive i, ellers burde der være en regel hvor der står at man kun må skrive 5 indlæg eller noget! Og som CCD skriver, så kigger missemor jo ikke med på skærmen når jeg skriver, så forstår ikke hvorfor hun skulle blive stresset af det, de ting jeg opservere er jo når jeg tager killingerne op 1 gang om dagen for at veje dem!

• #16   28. apr 2013 OMG ALTSÅ! Vi skulle have killinger, og det lyder som om at killingerne bare skal aflives eller at jeg ikke er en god nok ejer! Skal nok lade være med at skrive flere tråde når det er sådan et stort problem! Det er første gang vi har killinger i huset aå vil jo bare være på den sikre side, både mig og mine forældre har læst både i bøger og på nettet, men da de fleste her inde er opdrættere så tænkte jeg måske i havde andre holdninger end bøgerne! Og når du skriver få moren beutraliseret når killingerne forhåbentlig er flyttet hjemmefra" så lyder det som om vi er nogen dårlige ejere der hverken burde have kat eller killinger. Jeg er sikker på at i også har haft det første kuld killinger på et tidspunkt, og der var i jo også hekt nye i faget.
    Det var det sidste jeg havde at skrive, så skal jeg nok lade jer være i fred (men tak til dem der syntes det er godt jeg spørger)

• #17   28. apr 2013 Synes det er helt okay at spørge gider man ikke læse tråden kan man jo lade være. smiley

Vi skal lære hele livet, synes da det er et godt spørgsmål.
    Og selvom katten er en naturlig god moder, er det stadig vigtigt at holde øje med killingernes udvikling - det betyder jo ikke at missemor ikke gør sit arbejde godt men at man er klar til at hjælpe hvis man observere noget unormalt.

Spørgsmålet kunne os være stillet af ren nysgerrighed, og helt uden man havde killinger. Så kan ikke se hvorfor det er forkert eller et dumt spørgsmål når man har killinger og måske er lidt usikker

Jeg ved en tidligere tråd har handlet om at missemor skulle have fred, for mig lyder det som om at det er blevet hørt.
    Så hvorfor blive ved med at køre i dette ?

Så spørg endelig løs, det er et forum for dyrene dette her, man kan lære en helt masse herinde - også hvordan man skal sortere i de svar man får - tag alle de gode råd til dig og lad de andre kommentarer falde i baggrunden.

Håber ikke du stopper med at spørge, for som sagt skal vi lære hele livet og som du selv siger sidder der nogle meget kloge mennesker herinde som gerne svare på de spørgsmål man skulle have.

Vi er alle interesserede i at dine og alle andres killinger for den bedste start på livet så kan vi hjælpe med vores råd og erfaring er vi glade. smiley
    Det er ikke alle der er lige villige til at tage råd til sig herinde, men synes du virker åben for hjælp og tager rådene til dig smiley

• #18   28. apr 2013 "Altså hvordan tror du de klarer sig i naturen? Der er der ikke nogle til konstant at holde øje med dem."

I naturen sker det altså af og til, at både killinger og en kattemor dør - desværre nogle gange også efter at have lidt længe, FORDI der ingen er til at hjælpe og gribe ind.

Og et tilskadekomment dyr ENTEN kommer sig ELLER dør af sine kvæstelser, hvis ingen hjælper det.

Et liv i naturen er nemlig ikke rosenrødt, men barsk!
    Vi ser det bare ikke så tit, fordi dyrene gemmer sig, og ligene r.eks. ædes af ræve eller langsomt nedbrydes.

• #20   28. apr 2013 Enig CCD

Olivia spørg alt det du vil, det er bedre at du spørger og får gode råd end at du lader være og gør noget forkert...

Jeg syntes du har været ualmindelig åben og modtagelig for de råd du har fået, så de syntes jeg viser at du er meget ansvarlig..

• #21   28. apr 2013 Jeg kunne tilmed ønske, at mange voksne herinde var lige så omsorgsfulde med deres katte som Olivia.

• #22   28. apr 2013 Enig Mega

• #23   28. apr 2013 Tak for støtten smiley

Kommentér på:
Åbning af øjne :)

Annonce