{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.118 visninger | Oprettet:

ARRRRRHHHHH FOLK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg haft nogle stykker der har skrevet på min annonce ang Big Ben som de vil gerne vil komme og se og muligvis købe. Nå jamen fin jeg aftaler at de kan komme og se ham, men blot for at de så i sidste øjeblik kommer i tanke om at Big Ben på 7 mdr er for gammel og de helre vil have en killing.
Kunne de da for pokker ikke lade vær med at aftale at de ville komme og kikke hvis de alligevel ikke vil ha katten. Grrrrr

Undskyld skulle bare lige ha luft smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ARRRRRHHHHH FOLK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • #1   31. mar 2013 Jow!
    Mere er der ikke at sige til det!

• #2   1. apr 2013 Kender det alt for godt, det er bare så utilfredsstillende

• #3   1. apr 2013 Da jeg havde en annonce om at Mille søgte legekammerat, så var der en der skrev og spurgte om jeg ville aflevere hende mod betaling.. Det fortæller lidt om hvor meget folk kun kigger på billederne og ikke læser hvad der står i annoncen. smiley

• #4   1. apr 2013 Jeg forstår ikke, at folk ikke vil have en med lidt ekstra tid på bagen, jeg syntes Røde var skøn fra start og jeg holder jo ikke mindre af ham fordi han var 11 måneder da jeg fik ham smiley og hvis jeg skal have en kat igen, bliver det ikke en killing smiley

• #5   1. apr 2013 Tja, jeg vil gerne at min næste kat er sådan 6-9 måneder når han flytter ind. Har faktisk kigget på din flotte løve, men han er lidt for langt væk...

men enig om at det er ret useriøst at ringe for at kigge på en kat når man reelt er ude efter en kat i en anden aldersgruppe.

• #6   1. apr 2013 Joww det ville da være en fantastisk start hvis folk læste hele annoncen igennem fra start af, men da altid noget de meldte afbud og ikke bare blev væk, når nu man skal prøve at se det positive i det smiley

Jeg troede iøvrigt at du havde besluttet dig for at beholde Big Ben, syntes du nævnte noget om at du ikke vidste om han var stærk nok til at flytte endnu en gang..

• #7   1. apr 2013 Ja jeg var såen lidt vippende ang ham, men da vi også havde 4 hvalpe som vi også skulle ha solgt blev vi enig om at sælge ham. Men nu lader jeg annoncen løbe ud ( da jeg har betalt for den) og bliver han ikke solgt så kommer der ingen annonce på ham igen.

• #8   1. apr 2013 Jette
    Jeg forstår ikke, at folk ikke vil have en med lidt ekstra tid på bagen

Helt enig Jette vores kat var ca et år da vi fik hende, i mine øjne perfekt
    Taja
    Ja øv useriøse folk er der nok af, desværre smiley

• #9   1. apr 2013 Tror faktisk at vildmis var på Big Bens alder da vi fik ham og Coco var 1 år og kunne ikke tænke mig dejligere misser.

• #10   2. apr 2013 Mille var 5 år, da vi fik hende. Og det fortryder jeg ikke et split sekund. smiley

• #11   2. apr 2013 Taja **men da vi også havde 4 hvalpe som vi også skulle ha solgt blev vi enig om at sælge ham**

Ikke forstået, hvordan salg af hvalpe kan afgøre, at man vil sælge en kat :-S

• #12   2. apr 2013 Mange dyr og ingen penge. Men der havde vi 5 hunde hvor 4 var hvalpe og 4 katte hvor 2 var store killinger så for at komme ned i dyr satte vi ham til salg.
    Men grunden til jeg var i tvivl med at sælge ham var at han havde være meget bange i mens han var solgt. Men kravet i annoncen er faktisk at han ikke skal være helt alene. Man skal ha en hund eller et barn, da han sover sammen med vores hunde og over elsker vores datter.

• #13   2. apr 2013 Undskyld mig - nu har jeg brug for luft smiley
    Hvorfor filan har i anskaffet jer så mange dyr, hvis pengene ikke er der? Er i godt klar over hvor meget man udsætter dyr for ved at om møblere dem?
    Og ja, hvis det er fordi man mister job etc. så bør man skisma alligevel ha' stillet en økonomisk sikkerhed for dyrene.. Jeg kunne aldrig drømme om at sælge mine dyr i pengenød, eller sælge det overhovedet. Igen - jeg skulle ha' luft..

• #14   3. apr 2013 Taja:
    Man kan ikke byde en kat med et måske svagt sind at flytte frem og tilbage - hvad tænker du dog på?
    Man kan heller ikke forlange at den vil elske andre børn og hunde, de sender andre signaler.
    Tænk:
    Jeg ser Luksusfælden hver tirsdag og ingen vil sælge deres dyr for at få penge, men de sælger deres elektronik og det de kan undvære - 25 par sko måske... Jeg giver TR helt ret:
    Så mange dyr skal man ikke anskaffe sig hvis der ikke er penge til det.
    Og så er det alm. sund fornuft at hunde og katte til kæl skal neutraliseres, så havde I også undgået den situation, for så havde I ikke haft det antal!

• #15   3. apr 2013 Enig med Marianne og TR

Inden man overhovedet overvejer at få dyr,skal man da tjekke om økonomien
    Tillader det smiley

Dyr er ikke et stk legetøj ,og skal ikke behandles som sådan !
    Samtidig er det vigtigt at være et forbillede for ens børn.....
    De gør hvad de ser !!

• #16   3. apr 2013 Tine:
    Fuldstændig korrekt!

• #17   3. apr 2013 Jeg forstår det stadig ikke - at fordi man "skal ha' solgt hvalpe", så er det en grund til at sælge katten også. :-S

Nå, men hvis katten ikke er ønsket, og/eller der ikke er råd til at fodre på den, så er det selvfølgelig bedst, at den får et andet hjem.

Jeg ved ikke om det er det samme Marianne nævner ovenfor, men det kan da sagtens være, at det er netop dé hunde, og dét barn, den bor sammen med nu, og kender og er tryg ved, den har knyttet sig til.

Det er forresten heller ikke enhver hund eller ethvert barn, der er sagen for en følsom kat.

• #18   4. apr 2013 Nemlig Tinka

Bliver nu lidt bekymret når jeg læser Tajas statusbeskeder smiley
    Håber det er mig der misforstår sætningerne

• #19   4. apr 2013 Tine, er det nogle statusbeskeder der er gået vores næser forbi???
    For den nyeste hun har lavet er fra 2012..

• #20   4. apr 2013 Lotte
    Nej du har ret det er gamle statusbeskeder smiley
    Undrede mig bare over at der bliver avlet ,når man ikke har råd !
    Men situationen var måske en anden dengang smiley

• #21   4. apr 2013 Det er jo ikke til at vide.

Kommentér på:
ARRRRRHHHHH FOLK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annonce