{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.502 visninger | Oprettet:

YAY! er så lykkelig! {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg bliver simpelthen nødt til at dele min glæde!

Mine katte + kanin har altid fældet utrolig meget! Så i går tog min mor, bedstefar og jeg et smut i dyrehandleren. Der fandt vi så en furminator, jeg har set en masse reklamer om den. Men, jeg har aldrig fået den anbefalet... Men altså købte min mor en igår og tog derefter hjem for at prøve den af! Hold da op! den er fantastisk! Jeg er virkelig glad, det er så træls når der er katte hår overalt! Vil helt klart anbefale sådan en furminator! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  YAY! er så lykkelig!
  • #2   1. mar 2013 bare husk ikke at brude den for meget, den skør hårdene, og det kan gøre en lille misser meget tyndhåret i et stikke tid.
    min dyrelæge siger 1 gang om måneden ca.


  • #3   1. mar 2013 Jeg er bestemt ikke imponeret over Furminator eller kopierne.

  • #5   1. mar 2013 Det skønt du er glad og synes at det virker smiley
    Men som Kathja d siger, så pas på med ikke at bruge den for meget smiley


  • #8   1. mar 2013 Hvad har tidligere tråde at gøre med at jeg er glad for den virker? Jeg spørger jo ikke til den.:-)

    Jeg ved godt hvordan man bruger den og hvor tit osv, jeg har ville have den i lang tid. smiley


  • #9   1. mar 2013 Jeg er også glad for min furminator og det er mine katte også smiley
    Min venindes katte elsker også deres furminator

    Jeg har prøvet en hel del af de der gummi børster, handsker osv.(ikke lige den version linket) men mine 2 korthårede katte får ikke fjernet mere end 10 hår stykker.. jeg kan fjerne mere med en almindelig tættekam eller mine fingre....
    De elsker at få en kam igennem pelsen. så spinder de gerne.


  • #10   1. mar 2013 Hvad er årsagen til at nogle af jer ikke "... er imponeret af den" ?

    Jeg har også en, som jeg benytter ind i mellem til Chili (de 2 andre har for kort og fin pels), den virker fantastisk og Chili nyder det.

    smiley


  • #12   1. mar 2013 Jamen jeg spørger jo ikke efter folks mening omkring den, det er jo ikke fordi jeg har brug for hjælp omkring den. Så derfor er der jo ingen grund til at søge i andre tråde det var bare det jeg mente. smiley
    Det er også ok at dele jeres erfaringer om den smiley


  • #14   1. mar 2013 Ups Frue ... så ikke lige du havde skrevet om det.

    Det er den originale - tror ikke man kan sammenligne kopi med original, synes det er 'unfair' at bedømme et produkt på en kopi af samme- jeg har og mine nuværende katte er ikke langhårede og dermed ingen filtre.
    Jeg ville nu heller ikke anvende sådan en til deciderede filtre, der var det saksen med rund 'spids'.


  • #15   1. mar 2013 Ja nu ved jeg godt jeg ikke har langhårskatte, så det er slet ikke aktuelt for mig med sådan en dims smiley

    Jeg blev nysgerrig på sådan en furminator sidst den dukkede op i en tråd, så jeg googlede den, og fandt et youtube klip med den, og må indrømme at jeg aldrig kunne finde på at anskaffe sådan en, ja det er røv irriterende med kattehår alle vegne, men bryder mig bestemt ikke om den måde den fungere på. blot min beskedne mening

    Og Emilie, fint du er glad for den, men det skader vel aldrig at læse om andres erfaringer med sådan et produkt eller hva.. smiley

    Hvis du kun ville have hørt ihh, åhh, neej så skulle du nok bare have skrevet en statusbesked, og det siger jeg altså ikke for at genere dig, men du virker blot til at blive lidt fornærmet over at ikke alle deler din begejstring over furminatoren.. smiley og det må man være forberedt på når man opretter en tråd..


  • #16   1. mar 2013 Godt skrevet Heidi smiley
    Du er super til at formulere din mening, på en pæn måde,uden at tale ned til folk,

    Respekt smiley


  • #17   1. mar 2013 smiley Tak Tine, jeg gør mit bedste smiley

  • #18   1. mar 2013 Og det gør du godt smiley

  • #19   1. mar 2013 smiley

  • #20   1. mar 2013 Heidi N...:

    Kan du ikke smide et link til de/n youtube video/er du tænker på?

    Jeg undrer mig over kritikken, da min fungerer perfekt og Chili elsker at blive redt med den.
    pft


  • #21   1. mar 2013 Johh Pia D

    Nu skal du jo heller ikke misforstå min kritik, det er jo ikke fordi katten bliver mishndlet, jeg syntes bare det er meget pels den tager med sig, og jeg ville ikke gøre det sådan, det betyder jo ikke det er forkert, jeg bryder mig heller ikke om at min kusine løveklipper sin MCO 2 gange om året fordi han er fritløber og bliver paniske hvis hun børster ham, men det er det hun vælger..

    http://www.youtube.com/watch?v=_3jg0_8MTC0


  • #22   1. mar 2013 Tjaaah, Bøllemis klager bestemt ikke over at få en tur med den i hvert fald smiley
    Og det reducerer fældningen kraftigt!
    Plejer at give dem en tur hver 3.-4. uge smiley

    http://www.youtube.com/watch?v=08fSVhEnlRk&list=UUGR5O0PGh5uistkLoUDZDEA&index=8


  • #23   1. mar 2013 Tak for begge videoer smiley

    Heidi: Helt enig, den kan bryder sig ikke om det, synes også 'furminator-chaufføren' er noget hårdhændet smiley

    Lotte: Det ser ud til Bølle også er fan af furminator.

    Der er i øvrigt forskellige til de forskellige hårlængder (det blev jeg først klar over da jeg var inde og købe en), det kan jo også have indflydelse på hvordan den virker.

    smiley


  • #24   1. mar 2013 Ja hende på den først video "Cat Q" er for hårdhændet. Katten har tydeligt sagt stop. Hvis mine opføre sig sådan så stopper vi og de får en godbid.

    Det skal være lige som med bølle smiley

    Mine har aldrig været overdrevne fans af kamme eller børster men Furminatoren er de ved at have vendet sig til og det er nu nemmere at få lov at bruge en tættekam. Jeg bruger gerne lige tættekammen til at tjekke for knuder(selvom de er korthåret) også kan furminatoren få lov.


  • #25   1. mar 2013 Mine kan godt lide furminator, men den første video viser faktisk en som bruger den forkert! Hun må ikke trykke den så hårdt ned i pelsen, den skal køre let hen over og så tager den kun døde hår, på den måde hun bruger den kan det tage dem som ikke er døde endnu.
    Og ja man skal ikke gøre noget som katten ikke kan lide smiley min kan ikke lide den der gummi børste den hiver for hårdt i deres pels, jeg tror ikke den passer til deres pelstype ? smiley


  • #26   2. mar 2013 Nu er det jo også nogle langhårede bamser du har Jette smiley
    Og gummibørsten kunne jeg forestille mig <i>"klistrer"</i> fast i deres lange pels?!


  • #27   2. mar 2013 Du har ret Lotte smiley

Kommentér på:
YAY! er så lykkelig!

Annonce