1.528 visninger
|
Oprettet:
YAY! er så lykkelig! {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg bliver simpelthen nødt til at dele min glæde!
Mine katte + kanin har altid fældet utrolig meget! Så i går tog min mor, bedstefar og jeg et smut i dyrehandleren. Der fandt vi så en furminator, jeg har set en masse reklamer om den. Men, jeg har aldrig fået den anbefalet... Men altså købte min mor en igår og tog derefter hjem for at prøve den af! Hold da op! den er fantastisk! Jeg er virkelig glad, det er så træls når der er katte hår overalt! Vil helt klart anbefale sådan en furminator!
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 47
min dyrelæge siger 1 gang om måneden ca.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
okt 2012
Følger: 1 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 133
Men som Kathja d siger, så pas på med ikke at bruge den for meget
feb 2013
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 10
Jeg ved godt hvordan man bruger den og hvor tit osv, jeg har ville have den i lang tid.
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
Min venindes katte elsker også deres furminator
Jeg har prøvet en hel del af de der gummi børster, handsker osv.(ikke lige den version linket) men mine 2 korthårede katte får ikke fjernet mere end 10 hår stykker.. jeg kan fjerne mere med en almindelig tættekam eller mine fingre....
De elsker at få en kam igennem pelsen. så spinder de gerne.
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
Jeg har også en, som jeg benytter ind i mellem til Chili (de 2 andre har for kort og fin pels), den virker fantastisk og Chili nyder det.
feb 2013
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 10
Det er også ok at dele jeres erfaringer om den
apr 2009
Det er den originale - tror ikke man kan sammenligne kopi med original, synes det er 'unfair' at bedømme et produkt på en kopi af samme- jeg har og mine nuværende katte er ikke langhårede og dermed ingen filtre.
Jeg ville nu heller ikke anvende sådan en til deciderede filtre, der var det saksen med rund 'spids'.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Jeg blev nysgerrig på sådan en furminator sidst den dukkede op i en tråd, så jeg googlede den, og fandt et youtube klip med den, og må indrømme at jeg aldrig kunne finde på at anskaffe sådan en, ja det er røv irriterende med kattehår alle vegne, men bryder mig bestemt ikke om den måde den fungere på. blot min beskedne mening
Og Emilie, fint du er glad for den, men det skader vel aldrig at læse om andres erfaringer med sådan et produkt eller hva..
Hvis du kun ville have hørt ihh, åhh, neej så skulle du nok bare have skrevet en statusbesked, og det siger jeg altså ikke for at genere dig, men du virker blot til at blive lidt fornærmet over at ikke alle deler din begejstring over furminatoren.. og det må man være forberedt på når man opretter en tråd..
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 30 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.750
Du er super til at formulere din mening, på en pæn måde,uden at tale ned til folk,
Respekt
jan 2012
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 30 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.750
jan 2012
apr 2009
Kan du ikke smide et link til de/n youtube video/er du tænker på?
Jeg undrer mig over kritikken, da min fungerer perfekt og Chili elsker at blive redt med den.
pft
jan 2012
Nu skal du jo heller ikke misforstå min kritik, det er jo ikke fordi katten bliver mishndlet, jeg syntes bare det er meget pels den tager med sig, og jeg ville ikke gøre det sådan, det betyder jo ikke det er forkert, jeg bryder mig heller ikke om at min kusine løveklipper sin MCO 2 gange om året fordi han er fritløber og bliver paniske hvis hun børster ham, men det er det hun vælger..
http://www.youtube.com/watch?v=_3jg0_8MTC0
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.146
Og det reducerer fældningen kraftigt!
Plejer at give dem en tur hver 3.-4. uge
http://www.youtube.com/watch?v=08fSVhEnlRk&list=UUGR5O0PGh5uistkLoUDZDEA&index=8
apr 2009
Heidi: Helt enig, den kan bryder sig ikke om det, synes også 'furminator-chaufføren' er noget hårdhændet
Lotte: Det ser ud til Bølle også er fan af furminator.
Der er i øvrigt forskellige til de forskellige hårlængder (det blev jeg først klar over da jeg var inde og købe en), det kan jo også have indflydelse på hvordan den virker.
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
Det skal være lige som med bølle
Mine har aldrig været overdrevne fans af kamme eller børster men Furminatoren er de ved at have vendet sig til og det er nu nemmere at få lov at bruge en tættekam. Jeg bruger gerne lige tættekammen til at tjekke for knuder(selvom de er korthåret) også kan furminatoren få lov.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Og ja man skal ikke gøre noget som katten ikke kan lide min kan ikke lide den der gummi børste den hiver for hårdt i deres pels, jeg tror ikke den passer til deres pelstype ?
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.146
Og gummibørsten kunne jeg forestille mig <i>"klistrer"</i> fast i deres lange pels?!
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
YAY! er så lykkelig!