Det er bare så godt. :))) {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Ja, nu har jeg jo ikke vist mig i laaaang tid her inde, så nu viser jeg mig og kommer med et positivt indlæg. Yay!
Jeg har jo mine 3 skønne katte.. Vi fik jo kæreste Lulu i sommers, og det går bare frem af med hende. Sådan virkelig frem af. Dog sker det hele i små skridt, men hurtige synes jeg.
Hun vokser siger dem der kommer på besøg, vi ser det ikke sådan rigtigt, da vi ser hende hver eneste dag. Men hun bliver en flot kat, synes jeg i hvert fald.
Nunu, er dog stadig lidt sær, og hvæser stadig af hende fra tid til anden. Men det hele fungerer, de kan bo sammen, men er ikke bedstevenner. Men det går nu fint synes jeg. Jax derimod, kan hun ikke stå for. Så snart hun ligger et sted, skal hun putte helt op af ham, og gerne ovenpå ham. Så på den front går det bare super.
Lulu, er min kat, det er der ingen tvivl om på det punkt, for hun er ikke glad for andre skal røre ved hende, bare sådan generelt. Dog må jeg gerne røre ved hende, og det sker også hun kommer op og ligger hos mig, meget kort varigt, vi snakker et minuts tid max (med mindre Jax ligger der også)
Nunu, er dog blevet meget mere kontaktsøgende overfor mig, hvilket han ikke var overfor nogen før, han kommer og putter hver aften når jeg går i seng nu, går jeg fra sengen går han med, men han går med der ind igen og ligger sig. Det er bare skønt!
Så alt i alt, synes jeg vi har en velfungerende katteflok hos os. Ville bare lige give en ligge opdatering.
Tilføjer lidt billeder i kommentar.
aug 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 92 Svar: 1.036
aug 2012
aug 2012
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Det er dejligt at hører det går godt Jax og Lulu er da i hvert fald blevet perlevenner må man sige. At der så er lidt gnidninger emmer hende og Nunu pyt, så længe de kan leve under samme tag uden de store problemer så går det jo nok, og at plusset så har være at du har fået en rigtig puttekat ud af ham der er jo slid dejligt :)
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.104
aug 2012
Tænker måske også det er for Nunu, for han kan bedre være i fred nu, når han ønsker at være i fred.
Men ja, jeg er også bare glad for han gider putte nu.. Håber dog ikke det bare er en periode, håber han bliver ved, for det er da hyggeligt. ^^
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 43 Svar: 1.243
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 229 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.873
Det er bare så godt. :)))