{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

Træls dag. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Ja, nu valgte vi at tage til dyrlægen med vores kat Nunu, da vi synes han var undervægtig. Men det var så åbenbart ikke det der kun var galt. smiley Han var lidt undervægtig, men kunne være pga han hårde start på livet. Nu tjekkede dyrlægen ham i hoved og r*v, jeg håbede jo inderligt at der ikke var noget. Men hun kan så høre der er en mislyd på lungen, som om han havde en infektion, altså noget lunge betændelse, så nu har vi fået nogle piller for det. Men hun sagde at det muligvis kunne være en skade fra da han var mindre, som han skulle leve med resten af livet. Ja, jeg håber da bare det er en infektion, så han ikke skal have det med lungen. Puha, det gjorde mig i træls humør, han har da også bare haft en træls start på livet. smiley

Ville bare lige dele det med jer alle sammen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træls dag.
  • #2   25. feb 2013 Hej Sanne.

Det gør mig ondt at høre.
    Alt det bedste herfra til Nunu og jer alle

Knus

• #3   25. feb 2013 Nej, jeg håber også. smiley Det virker godt nok ikke til at det chikanerer ham, men vi kan jo ikke se om det gør, for han virker super glad og tilfreds. smiley

• #4   25. feb 2013 Mange tak Nille. smiley Håber bare han stadig kan få et godt liv hvis han skal leve med det.

• #5   25. feb 2013 Ahh øv altså også smiley krydser fingre for at det "kun" er en infektion, men ellers behøver det jo ikke at være jordens undergang, hvis han på nuværende tidspunkt ikke er generet af det, så kan han forhåbentligt godt få et godt liv alligevel, måske bliver han ikke så gammel som så mange andre, men så må du få det bedste ud af den tid du har..

Og nu er der jo ikke grund til at male fanden på væggen, tænk positivt og nyd din dejlige kat smiley Han har det godt, er glad og aktiv, så skal det nok gå skal du se smiley

P.S fik du nu dyrlægen til at vise dig hvordan du klipper klør nu du var der alligevel???

• #6   25. feb 2013 Nej jeg vil heller ikke male fanden på væggen. Men bare lidt øv at han skal have sådan en start på livet. smiley

Jeg nyder ham alt det jeg kan, så må vi tage tingene som de kommer. smiley

- Nej glemte helt det med klør, da han var virkelig op og køre omme ved dyrlæge, jeg var nød til at stå og hjælpe med at holde ham og sådan, dem kan han bestemt ikke lide, så tror både mig og min kæreste helt havde glemt det. Øv, at jeg glemte det. smiley

• #7   25. feb 2013 Men føler ikke han er genert af det, men kan han ikke godt være det uden at vise tegn på det som sådan? For hvis han har haft det siden vi fik ham, så kan vi jo heller ikke rigtig mærke om det er noget der går ham på. Men jeg håber. smiley

• #8   25. feb 2013 Jo selvfølgelig, men tænker bare at hvis det er en lungedefekt som evt er medfødt, så er han jo indekat hos dig ikke, så problemet er måske ikke så stort, det jeg mener det er at du ikke har oplevet at han bliver stakåndet når han løber og leger, og han gør sansynligvis ikke ting som han ikke overkommer, så han kan nemt lære at leve med et lille handicap..
    Når jeg så skriver at han måske ikke bliver så gammel som så mange andre, så er det selvfølgelig fordi jeg tænker at hvis han har lidt nedsat lungefunktion, så vil resten af hans organer skulle arbejde lidt ekstra for at kompensere, og det slider jo på dem, så han vil tidligere blive slidt, men vi snakker stadig om en kat der nemt kan blive over 10 år..

Men lad nu være med at tage sorger på forskud, ved godt selv at man godt vil prøve at finde ud af så meget så muligt på forhånd, men lad medicinen virke og se om ikke det hjælper, og så tage den derfra.. smiley

Jeg kan godt forstå det er rigtig øv, for vi håber jo altid at vores katte er sunde og raske, det var ikke fordi jeg ikke kunne forstå dig, jeg prøvede blot at vende det til at du skulle se lidt positivt igen smiley

Nå ærgeligt du glemte det med klør, men du skal jo nok tilbage til kontrol når behandlingen er ved at være slut eller hvad?? Så må du prøve at huske det der smiley

• #9   25. feb 2013 Det sagde hun ikke at vi skulle, hun sagde at vi skulle få det tjekket når han skulle vaccineres igen, og kan ikke lige huske hvornår han skal det. smiley

- Jamen jeg prøver også og se det positive i det, for han er jo en skøn kat, ja hvis han "kun" bliver de der 10år, så er det da bedre end han kun bliver 3 måske. Jeg ved bare man ikke skal få katte derfra igen. Jeg ved han nok skal klare det, han er en stærk kat. Så med lidt kærlighed fra os af, og fra Jax så klare han det hele med stiv arm, det er jeg sikker på. smiley Men ja, jeg må bare tænke på at han nok godt kan klare sig igennem det hele.

- Men det er mere det med at vi regner med at vi henter en rask kat, men han så bare fejler mere og mere. Det er lidt øv synes jeg. smiley

Ja næste gang jeg skal til dyrlæge, med en af dem, så får jeg lige husket det med de klør. smiley

• #10   25. feb 2013 Det gør mig ondt for stakkels Nunu og dig. Jeg håber bestemt ikke det er noget der er opstået som en permanent skade.

• #11   25. feb 2013 Det håber jeg heller ikke Marianne, men hvis det er sådan en skade, håber jeg bare at det ikke giver ham problemer senere hen. smiley

• #12   26. feb 2013 Håber det viser sig, kattemissen ikke har fået men´ og hurtig bliver frisk igen..

Kommentér på:
Træls dag.

Annonce