{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

træls dag. {{forumTopicSubject}}

dagen startede elelrs godt, dejlig vekr og vi skulle ud til min far og sted mor og grille, vi kom der ud, og gik og ventede på grillen blev tændt osv.

min kærste hun gav vores søn theodor mad, hun ville så ud at skifte ham, hun gik ud på wc´et, og så gik der ca 20 sek så råbte hun jeg gik der ud og kunne se theodors ilostomi, ikke så ud som den skulle, tarmen var faldet ud, den plejer at være ca 2-3 cam, men den var nu ca 10 cm.

så tog telfonen ringede til esbjerg sygehus, og blev stillet om 4 gange pga de ikke vidste hvordan de skulle behanlde det :S

nå men endte til sidste med at snakke med dem på skadegangen, og hun sagde vi skulle køre der ind, med ham og så ville hun finde ud af hvor vi skulle hen.

vi kom så der ind, og blev sendt over til akut kiruisk afd. hvos vi sad ca. 45 min så kom der endelig en læge, han prøvede at skubbe tarmen tilbage men uden held, og det tarm der var ude var begyndt at blive mørke lilla blå :S

nå men han ville ringe til odense hvor de havede lavet hans ilustomi, der gik så ca 10 min så var han tilbage, han fortalte så de ville overføre min kæreste og vores søn til odense med det samme (jeg kunne desværre ikke tage med da der ikke var nogen til at passe hund, kat og slange).

og så sagde han at de ville prøve at skubbe den ind der oppe, mugligvis under narkose, hvis de ikke kan uden :(, nå men kæresten blev over ført, til odense, og jeg har nu gået og ventet siden kl 20.00 for at høre hvordan det gik.

og lige for 5 min siden snakkede jeg med kæresten, det lykkes kirugen at få den ind uden at ligge ham i narkose, hun skal så være der oppe sammen med ham til imorgen for de kan holde øje med den ikke falder ud igen, og hvis den gør det skal han under narkose, hvor de vil fastne den på en eller anden måde:(

det var så det vores dag gik med idag smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  træls dag.
  • #1   23. apr 2008 kan godt forstå at du skriver at det er en træls dag for jer... så håber kun held og lykke til jer

• #2   23. apr 2008 takker, sys osse han har været igennem nok nu så krydser finger for at han ikke skal under narkose igen, for så er det anden gang på de 2 mdr han har levet.

han blev operet allerede dagen efter han var født. så sys det er lige lovlig nok han blir udsat for på bare de her 2 mdr

• #3   24. apr 2008 Ja det var dælme en dårlig nyhed jeg fik, da jeg ringede til dig.. Er glad for at de har fået tarmen ind igen, og krydser fingre for at den bliver hvor den skal være..

Han er heldigvis i gode hænder deroppe og de holder øje med ham inat..
    Nu må vi se hvad de siger imorgen, og håbe på det bedste..
    Det er godt at han er så stærk, ham lille Theodor..

Knus Moster

• #4   24. apr 2008 ØØØØØV for en oplevelse :(((

Hvor er det godt, at lille Theodor fik sin tarm sat på plads, og endnu bedre, at han ikke skulle i narkose..

Håber han snart er helt ovenpå igen, og at I snart får lidt ro på nerverne. Det har godtnok været en grim oplevelse, kan jeg forestille mig...

• #6   24. apr 2008 gode nyheder theodor kommmer hjem idag, tarmen blev inde hele natten, så det burde den forhåbelig, osse blive ved med nu, så nu går jeg bare at venter på at min kæreste og theodor kommer hjem efter der har været stuegang smiley

• #7   24. apr 2008 Hvor er det godt, at du får dem hjem igen i dag. Lad os håbe at I nu alle kan slappe af uden at skulle bekymre jer. Rig god bedring med ham. Og held og lykke med jeres skønne lille dreng.

Er det med stomien permanent?

• #8   24. apr 2008 takker for alle de søde kommentar smiley

nej stomien er heldigvis ikke permanet, det blev opdaget på scannigs billederene allerede inden han blev født der var et eller andet med tarmen, så vil blev henvist fra Esbjerg sygehus til odense, hvor vi så skulle gå til tjek intil kæresten skulle føde, hun skulle så osse føde i odense.

og da han blev født, prøvede de at give ham med men han kastede det hele op så dagen efter blev han sendt til skanning hvor de kunne se der var en kæmpe udposning på tarmen, lige hvor tynd og tyk tarmen, mødes, så han blev kørt til operation, med det samme efter skanningen, hvor de så fik åbenet og set der var et stop så han fik fjernet 15 cm tarm, og lavet en ilustomi(tynd tarmen der stikker ud) som han så skal have i noget til til tarmen til numse hullet for vokset sig lidt større, om ca 1.5 md skal vi til odense igen hvor vi skal lære at skylle hans endetarm med vand for at udvide den osv. så den er klar til når den skal sættes sammen igen, det skal vi så gøre en md´s tid og hvis alt går som det skal, og tarmen vokser som den skal osv. så kan kirugen sætte det sammen.

så vi håber på herhjemme at det kan lykkes, men kirugen har sagt det godt kan så det håber vi smiley så han kan slippe for den pose, og blive en normal baby smiley

men der er kun at håbe at tarmen ved numsen vokser som den skal så de kan sætte dem sammen smiley

• #9   24. apr 2008 Vi krydser fingre for at lillemandens rumpe udvider sig tilstrækkeligt så han kan slippe for den dumme pose.
    God bedring med ham, og sikke dog en dag i havde igår..

• #10   24. apr 2008 Ja, lad os håbe det nok skal ordne sig. Jeg har hørt om andre, hvor det er lykkes rigtig fint.

Kommentér på:
træls dag.

Annonce