UTROLIG TRÆLS KØBER.. {{forumTopicSubject}}
Hvad skal vi nu gøre, hun er så forvirret lige nu..
Lad mig starte fra begyndelsen..
Vi kom af med vores 5mdr gamle killing i fredags, Så i dag (Mandag morgen) Skriver hun og fortæller på en PÆN måde at hun ikke vil have den mere, da hun synes hendes lejlighed er for lille.. Men hun tilbød at selv finde en ny ejer, men vi takkede nej ..
Synes dette er utroligt irriterende.. Og den dummeste undskyldning også ..
Nu er katten forvirret, og virker helt bange osv..
Vi kan ikke selv beholde hende da vi skal flytte, hendes brødre har fået nyt hjem ..
Vi aner ikke hvordan vi lige skal få det hele ordnet med hende nu, fordi vi synes det er bedst at have hende hjemme nogle dage så hun kan slappe af igen, men så ved vi heller ikke hvad der sker når nogen så kommer og henter hende.. Hvordan vil hun være??
Så folk, Sælg ikke jeres katte til unge folk uden at spørge meget ind til dem..
Gjorde vi Ikke så meget, og er vi kede af..
NOGEN DER HAR OPLEVET DETTE?
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 1.547
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 105 Svar: 310
Vi Har taget killingen hjem, ville slet ikke have den skulle være et sted hvor den ikke var ønsket..
Lis D.. Som sagt er den hjemme.. Tænker ikke så meget på at finde et hjem til den som at hvordan hun nu har det psykisk..
hun er ikke sig selv.. og kan hun klare at komme et nyt sted hen nu her en af dagene, eller skal v vente?
okt 2006
Følger: 19 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 111 Svar: 642
okt 2006
Og jeg er obs på killinge-/hvalpekøbere der er unge
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Vær meget omhyggelig med at udvælge det næste hjem. SE det, inden I afleverer killingen der.
Nu skriver I "have hende hjemme nogle dage" og "komme et nyt sted hen nu her en af dagene". Hmmm... Det kan tage uger og måneder for at finde det rette hjem.
okt 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 60 Svar: 217
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.524
Både om det er en kat jeg vil leve med de næste forhåbentlig 15år +?
Økonomisk, mad, grus, dyrlægeregninger boligsituation osv.
Når jeg sælger killinger, er disse faktorer også vigtige for mig at killingekøber kan svare på, samt en masse andet.
Men må da indrømme at man ikke kan gardere sig, og har da også været en situation eller to igennem med killingekøber som jeg gerne ville have været for uden. -Man lærer vel hvad man skal gå meget op i mht. killingekøbere. Dette var også en ung pige, som havde styr på sit liv, gik utrolig meget op i dyrs velfærd, læste om alt, og undersøgte hele tiden. Men nej. Man kan aldrig vide.
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 738
han var både øremærket vacc og kastereret da jeg fik ham tilbage, men det er altid en mulighed jeg giver køber, at komme tilbage med dem hvis det ikk går...
han fik et dejligt hjem sammen med hans bror på lolland,..
så ja, prøv at spørge dine andre købere om de kunne tænke sig ham..
jul 2008
Følger: 28 Følgere: 25 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 484
Er ked af at nogle opdrættere bare afskærer en muligheden for at købe en killing pga ens alder, uden først at have spurgt ind til personen ved et møde.
okt 2006
Læg mærke til, at der skrives "ikke alle" og "mange"
jul 2008
jul 2008
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Der er for mange, der ikke har sat sig nok ind i, hvad det vil sige at have kat. Især kommer det bag på mange, hvor meget det egentlig kræver at have indekat.
På det internat, jeg har været frivillig hos, kom 58 ud af 745 katte retur sidste år. Jeg er overbevist om, at nogle af returneringerne kunne have været undgået, hvis køberne forinden havde sat sig ind i kattehold og/eller tænkt deres egen situation bedre igennem. Jeg ved ikke om det er en bestemt aldersgruppe, der har returneret kattene. Men jeg kan da godt forestille mig, at det hovedsageligt er unge mennesker, der bor for småt/ skal flytte/ får katteallergisk kæreste osv...
UTROLIG TRÆLS KØBER..