{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.681 visninger | Oprettet:

Lena
Lena
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 31

Legetøj til kat {{forumTopicSubject}}

Hej! Hvis du står og lige har anskattet en kat, så vil jeg meget gerne anbefale Catit senses play circuit. Min kat, Lui, er helt vild med den. Jeg har købt min i Petworld til 200 kr. Den er virkelig pengene værd, hvis din kat mangler noget at lege med. Min kat ligger også i den og sover (jeg har formet den som en ring til ham).

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Legetøj til kat
  • #1   8. jan 2013 Er det kun til killinger? Eller får "store børn" også glæde af den? smiley

• #2   8. jan 2013 Her er den stadig et hit selvom kattene er snart 2 og 3 år smiley
    Så kan også klart anbefale den smiley

• #3   8. jan 2013 Vil prøve at kigge på zooplus.. det er ofte billigere smiley

• #5   8. jan 2013 Lui har haft den i 7 mdr., og han elsker den stadig. Den er blevet "slået ihjel" mange gange smiley

• #6   8. jan 2013 Her bruger Nobby så meget sjældent sin... Han vil hellere have en løs bold han ka jagte smiley

• #7   8. jan 2013 Hvad er det? Eller rettere, hvad kan den?

• #8   8. jan 2013 Det er en bold, som katten kan skubbe rundt i den skinne, som er smiley Der er huller, hvor katten kan stikke poten ind og skubbe til bolden.

• #9   8. jan 2013 Det ser ret morsomt ud vil jeg tro.
    Tutti er dog rigtig aktiv, så her er det et hit hvis hun kan løbe hele huset rundt med en bamse i munden, eller efter en bold smiley

• #10   9. jan 2013 Jeg må så sige at det er næsten den eneste ting jeg har, mine katte ikke gider. Men det er jo forskelligt fra kat til kat.

• #11   10. jan 2013 Jeg har lagt en video ind på min profil, hvor min kat leger med den, hvis nogen er interesserede smiley

• #12   7. feb 2013 Nu fik jeg endelig taget mig sammen til at købe en - katten er rigtig glad for den - jeg er rigtig træt af den smiley Den bliver ved med at rive de blå låg af, og så går den med dem. Men det er vel også en form for aktivering og hyggeligt samvær smiley

• #13   7. feb 2013 Jeg giver min en pause nu og da, det gør jeg med alt legetøj.
    Men de er helt tosset med at få en HEXBUG ned til boldten, den bliver også fisket op og jagtet over alt på gulvet, HEXBUG er så ikke gode på tæpper.

profilbillede
  • #14   8. feb 2013 Jeg havde den orginale som jette viser. den har ikke små bakker på hvert led men er bare i same højde hele vejen rundt. Mine legede med den i ca en uge så var de trætte af den. mest fordi bolden jo tilsidst sad stille.

Tænker at `de små bakker vil variere farten mere?

• #15   8. feb 2013 Det gør det også med den lille HEXBUG smiley den løber rundt og skubber til kuglen.

• #16   8. feb 2013 Ann: Der må være en fejl. På min kan man slet ikke rive dem af smiley
    Sasha: Ja, det gør de. Min kat er meget glad for hans..

• #17   12. feb 2013 Hej alle.
    Der findes flere slags af Catit Senses. 1 består kun af 4 dele der er lige flade og på det tidspunkt jeg købte den kunne den bold ikke lyse rødt når den blev trillede, den kan så udvides med en som er 4 dele der buer opaf, disse har jeg og sat dem sammen ... 1 flad - 1 høj - 1 flad osv. denne har 1 bold der blinker rødt. Så tidligere på Zooplus.dk de har tilbud på " Catit Design Senses Super Roller
    Circuit " der består af 4 plade og 4 buede / høje skinner samt 1 blinkende rød bold
    den koster kun 159 kr - det er billigt - man kan også købe 2 ekstra bolde til 49 kr.
    Mine killinger er NFO og ret store allerede som 6½ md, men de har elsket at lege med den lige siden jeg fik dem. De kan lege selv med den, men elsker når jeg sidder i den ene ende og de i den anden så sender vi bolden frem og tilbage til hinanden. Man kan samle delele i alle mulige forme. Jeg kan ikke forstå at en kat kan få det øverste blå " låg " af det er da ikke helt let.

Hilsen Sanne

• #18   25. feb 2013 Sanne: Nej, katten må være utrolig stærk, da det heller ikke er lykkes min Lui. Dog er han ikke så interesseret i den, hvis jeg laver den som en "slange". Den skal være en cirkel, så bolden hele tiden kommer tilbage. Men katte er jo også forskellige smiley

• #19   26. feb 2013 Hehe arrrh stærk og stærk.... Den ved bare hvor man skal tage fat. Men den har set pointen i den nu og vi skyder bolden frem og tilbage og de blå låg sidder på som de skal smiley

Kommentér på:
Legetøj til kat

Annonce