{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.958 visninger | Oprettet:

Andreas N
Andreas N
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 15

Legetøj til kat: Laser pen {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg står og har brug for en laser pointer.
Den skal blot kunne lyse i med en kraftig rød/grøn plet i dagslys.

Jeg har kigget på nogle fra min lokale dyrehandlerbutik(heddet det det??) og det lys der kommer ud derfra er simpelthen så ringe at man knap nok kan se det.

Kender I et sted hvor jeg kan købe sådan en til mine katte? Jeg er ikke ude efter en som kan lyse til Mars osv.. Bare en jeg kan benytte i stuen og lege med kattene med smiley

På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Legetøj til kat: Laser pen
  • #1   6. jul 2014 Generelt er en laserpen en ret dårlig ide til at lege med katte med, det kræver at du ikke benytter den for ofte og for længe af gangen, og ikke mindst at din kat er bevidst om at det er leg og dig der styrer denne pen, ja det er min personlige mening..

Jeg har selv sådan en laserpen som jeg har købt på et marked en gang, min store gider ikke, og hun ved udmærket hvor plettet kommer fra, for hun sidder blot og kigger på min hånd, og ser ud til at tænke, tror du jeg er dum eller hva' smiley :D smiley

Min den lille syntes det er sjovt, men ved også hvor pletten kommer fra, for slukker jeg for den, så sætter hun sig og kigger på skiftevis mig, min hånd og gulvet smiley men jeg levet sjældent med den og i max 2-5 min af gangen..

Hvor du kan finde en god en tør jeg ikke sige, jeg ved zooplus også har nogle men hvor gode de er skal jeg ikke kunne sige, som sagt så er min købt på et marked for år tilbage..

• #2   6. jul 2014 Jegh ar set nogle i Petworld, men vil ikke anbefalde laser-legetøj smiley

• #5   6. jul 2014 Nemlig Berit, jeg tror at de intelligente katte godt ved det er legetøj og det er deres ejer der styrere det, min får også lov at fange pletten fra tid til anden, og det er netop en god måde for katten at krudte af på, så længe man gør det med omtanke, men det er vigtigt at man ikke gør det for ofte og for længe af gangen..

• #6   6. jul 2014 Mine katte er nu også intilligente, men derfra og så til at bruge laser er der lang vej smiley

Næ, jeg bruger min datter med en drillepind, det er meget bedere smiley

• #9   6. jul 2014 Aj Jesper men nu sørger voksne mennesker vel også at hvis de skulle finde på at lege med en laserpen så retter men den ikke mod øjnene smiley

Ja det sørger jeg i hvert fald for, men nu er det rigtig længe siden jeg har anvendt laserpen til min kat, hun gider ikke rigtig, hun vil hellere lege med sin bird drillepind smiley

• #11   6. jul 2014 Ja da uheld sker, meeeeen vi stadig godt mene man kan med rimeligt held undgå at pege laseren mod øjnene..

Men ud over det er jeg jo slet ikke uenig i at der er langt bedre og mere anvendeligt legetøj til kattene, og jeg skriver faktisk også i mit allerførste indlæg at jeg generelt syntes laserpen er en dårlig ide... smiley

Kommentér på:
Legetøj til kat: Laser pen

Annonce