1.958 visninger
|
Oprettet:
Legetøj til kat: Laser pen {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg står og har brug for en laser pointer.
Den skal blot kunne lyse i med en kraftig rød/grøn plet i dagslys.
Jeg har kigget på nogle fra min lokale dyrehandlerbutik(heddet det det??) og det lys der kommer ud derfra er simpelthen så ringe at man knap nok kan se det.
Kender I et sted hvor jeg kan købe sådan en til mine katte? Jeg er ikke ude efter en som kan lyse til Mars osv.. Bare en jeg kan benytte i stuen og lege med kattene med
På forhånd tak.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Jeg har selv sådan en laserpen som jeg har købt på et marked en gang, min store gider ikke, og hun ved udmærket hvor plettet kommer fra, for hun sidder blot og kigger på min hånd, og ser ud til at tænke, tror du jeg er dum eller hva' :D
Min den lille syntes det er sjovt, men ved også hvor pletten kommer fra, for slukker jeg for den, så sætter hun sig og kigger på skiftevis mig, min hånd og gulvet men jeg levet sjældent med den og i max 2-5 min af gangen..
Hvor du kan finde en god en tør jeg ikke sige, jeg ved zooplus også har nogle men hvor gode de er skal jeg ikke kunne sige, som sagt så er min købt på et marked for år tilbage..
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
jan 2012
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
Næ, jeg bruger min datter med en drillepind, det er meget bedere
jan 2012
Ja det sørger jeg i hvert fald for, men nu er det rigtig længe siden jeg har anvendt laserpen til min kat, hun gider ikke rigtig, hun vil hellere lege med sin bird drillepind
jan 2012
Men ud over det er jeg jo slet ikke uenig i at der er langt bedre og mere anvendeligt legetøj til kattene, og jeg skriver faktisk også i mit allerførste indlæg at jeg generelt syntes laserpen er en dårlig ide...
Legetøj til kat: Laser pen