{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte mor og 3 killinger gives væk
  • #2   27. nov 2012 Med risiko for høvl!!!
    Inden torsdag... ja det er da også i sidste øjeblik....
    Kør du til dyrlægen i morgen....

• #3   27. nov 2012 Jeg har ikke de penge til at få dem aflivet da jeg skal flytte

• #4   27. nov 2012 otto det prøver jeg lige smiley

• #5   27. nov 2012 Nu spørger jeg måske også dumt. Men hvad gør du med dem på torsdag hvis du ikke får dem afsat og ikke har råd til aflivning eller at aflevere dem på et internart ?

• #6   27. nov 2012 ...undskyld men lige et lille surt opstød:
    Du siger du ikke har råd til at få dem aflivet... men hvorfor i alverden skulle de også dø, bare fordi du ikke kan tage dig af dem længere??

• #10   27. nov 2012 otto min hankat kommer hjem til min mor
    det er bare fordi hun har så mange katte så hun ville ikke ha de killinger
    km jeg syns da det er synd at de bare kommer på en gård
    missebanden Jeg ved godt det er sendt jeg har dem og på gul og gratid og har ringe rigtigt mange steder så ville jeg prøve her inde for at se om der var nogle der ville ha dem

• #11   27. nov 2012 Nu plejer jeg normalt ikke at give sure opstød på tråde herinde, men hold op jeg synes det er useriøst at holde en fertil hunkat, lade den blive gravid, og så bare skille sig af med den som om det var en "PETSHOP-familie", fordi du PLUDSELIG skal flytte.

Som Heidi pointere, ja hvad så på torsdag hvis ikke nogen forbarmer sig??
    Så bliver de sikkert smidt på gaden, for du kan jo ikke have dem med, og vælger ikke at GIVE dig råd til at aflive. I stedet er det jo billigere for dig at smide dem af til en anden, eller til den kolde natur, hvor killingernes skæbne er mere ussel end en tur til dyrlægen.

Jeg håber virkelig du tænker dig om 10. gange ekstra, næste gang du synes det kunne være "sjovt" af få et kæledyr, killinger eller lignende!!

• #12   27. nov 2012 ditte nu skal jeg sku fortælle dig noget hvad fuck tror du jeg er dyremishandler eller hvad jeg smider da ikke bare mine katte på gaden
    og vis jeg ikke kommer af med dem må jeg jo tage dem med der ned indtil at der er nogle der vil ha dem men jeg kan bare blive smidt ud af lejligheden pågrund af det men fint bare men jeg er en dyremishandler jeg ved så beder ind dig at mine dyr har det rigtigt godt hvor de er så hold da op kan man nu ikke bare skrive stille og roligt her inde uden folk springer på en !!!!

• #13   27. nov 2012 heidi jeg må jo tage dem med der ned vis jeg ikke komme af med dem ?

• #15   27. nov 2012 Dit svar på en tur til dyrlægen var at du ikke har råd!
    Ikke at dine elskede katte bestemt ikke skal aflives.

Hvordan tror du umiddelbart det lyder for os andre i tråden?

• #17   27. nov 2012 missebanden Jeg er ansvarlig det var ikke mening at min hun kat skulle være gravid men jeg fandt ud af det lige inden jeg skulle give hende p piller

• #18   27. nov 2012 hmm... lyder da lidt mærkeligt at det først er nu i sidste øjeblik at du skal af med katten... så jeg spørger som de andre... hvor længe har du vidst at du skulle flytte? og hvorfor vælge et lejemål hvor du ikke må have dine katte???

• #19   27. nov 2012 ditte jeg ved godt det lyder underligt men jeg står og skal betale 5000 kr i husleje på fredag og jeg er bange for jeg ikke får niogle steder at bo og så skal mine katte jo på gaden at bo og det vil jeg jo self ikke at de skal for elsker alle mine dyr der var os derfor jeg skriv her ind for at se om der var nogle der ville ha dem

• #20   27. nov 2012 Undskyld mig.... men så har du jo heller ikke råd til vac. og ormekur til alle de katte!!!!

• #21   27. nov 2012 otto mange tak

• #22   27. nov 2012 gh ja det har de da fådet men jeg somsagt skal jeg flytte og har ikke de penge lige nu

• #23   27. nov 2012 irene N jeg er en person der skal ha ´meget hjælp og jeg har ikke selv valgt at flytte i den men jeg skal det er kun derfor

• #24   27. nov 2012 Mette: igen lyder det mærkeligt. Din forklaring til hvorfor du ikke vil aflive er pga. det økonomiske aspekt! Ikke fordi du synes det ville være synd at aflive. Du vælger at søge en at "smide problemet over på", i stedet for at stå ved dit ansvar som ejer.

Man ser tråde som denne, uheldigt mange gange herinde, og synes godt nok det er synd og skam at voksne mennesker kan kaste runde med levende dyr på den måde.

• #25   27. nov 2012 jamen så må der vel også være forståelse for at du er nødt til at have dine katte til du finder et hjem til dem, jeg mener når du nu ikke selv har valgt at skulle flytte

• #26   27. nov 2012 Mette:

Er du sød at læse dette indlæg igennem? Bare det første... Du behøver ikke læse hele tråden.

http://www.kattegalleri.dk/forum/off-topic/100305-da_jeg_laeste_dette_begyndte_jeg_at

• #27   27. nov 2012 ja jeg har læst det og forstår og godt det lyder underligt
    Men jeg kunne aldrig finde på at lad mine katte være sulten eller ude i flere dage mit vindue er altid åben

• #28   27. nov 2012 Da jeg loggede på og så overskriften, tænkte jeg Åh nej ikke igen og bagefter, sikken en ballade der nu bliver.

Mette J, jeg tror ikke der er nogen der har sagt at du er mishandler men synes at du er uansvarlig og det er noget helt andet.

Jeg er fuldt ud klar over at der kan være uforudsete omstændigheder der gør at man kommer i en situation, man ikke selv ønsker og har bedt om. I dette tilfælde er det så igen nogle katte der kommer til at betale prisen, så at sige. Nu er jeg ikke lige så god til at huske som andre, men jeg vil mene at du som minimum skulle have sørget for at der slet ikke var kommet killinger, altså p-piller.
    Skaden er sket og det skal der findes en løsning på. Får du ikke nogen til at overtage den lille familie, mener jeg du bør tage dem med og se om du kan få dem afsat fra din nye lejlighed. Der er selvfølgelig en risiko både i forhold til udlejer men også at du slet ikke kommer af med dem. Det er en konsekvens man skal tage, når man som menneske har valgt at få killinger.
    Held og lykke

• #29   27. nov 2012 hold kæft hvor kan jeg begynde at tude over sådan en tråd her ): Stakkels stakkels stakkels katte. Det er ikke til at holde ud! Aldrig om jeg ville lade det ske for mine katte.

• #32   27. nov 2012 Må indrømme at det lige er sådan et emne der får mig til at koge over, men jeg sætter mig på mine hænder og trækker vejret dybt, og siger: håber du finder et hjem til dine misser og det her har lært dig en lektie...
    Men ja jeg syntes du har opført dig uansvarligt på flere områder, den første ved at du ikke "nåede" at fixe din kat inden den blev gravid, og nu ved at du venter til 2 dage før du skal flytte med at prøve at finde nyt hjem til misserne smiley

• #33   27. nov 2012 Marianne . det var os mening hun skulle på p piller men det var for sendt at jeg skulle give hende dem hun var blivet gravid

• #36   27. nov 2012 Håber at du finder en løsning, som er god for alle parter.

• #41   27. nov 2012 Øv, ikke igen smiley
    Og så er der nogle der undrer sig over vores reaktion når de vil have killinger fordi det kunne være ååh så sjovt og sødt smiley

• #42   27. nov 2012 C.C.D "Såfremt, at man er en person der har brug for "meget hjælp" i sin dagligdag, hvorfor i alverden er man så i besiddelse af levende væsner?"

Nu er det godt nok lidt off topic, men jeg bliver lidt ked af det, når alle bliver skåret over én kam (hedder det ikke det??). Jeg har meget mild Borderline og det er grundet min opvæsk med daglig tæsk og psykisk terror - det har sat sine spor hos mig og jeg er en person, der har brug for hjælp i hverdagen, for at få det hele til at hænge sammen. MEN(!!) selvom jeg til tider har svært ved at passe på mig selv så har jeg ALDRIG ALDRIG ALDRIG nogensinde ladet det gå ud over mine katte! De får mad før mig, de kommer til dyrlægen før jeg får medicin jeg har brug for osv.
    Så bare fordi at man har brug for hjælp til at passe sig selv, er det ikke ensbetydende med, at man ikke kan passe på andre levende væsner smiley

• #45   27. nov 2012 smiley Mit hjerte går ud til de små stribemisser/kastebolde

• #46   27. nov 2012 Jeg falder over at du er sådan en som skal have meget hjælp - hvorfor har de mennesker så ikke rådet dig til ikke at anskaffe dig kat fordi du kunne risikere at skulle flytte et andet sted hen???

• #48   27. nov 2012 Jeg har lige givet 198,- for en hel pakke, der er 60 piller altså til 60 uger. Så det koster ikke en formue at forhindre uønskede graviditeter hos en kat.
    Det er bare som suplement til ovenstående udregning

• #51   27. nov 2012 PunkPerry det må du snakke med din dyrlæge om. Jeg har som sagt lige givet 198,- plus 8,75 i telefonreceptgebyr til apoteket.
    Din dyrlæge har sikkert taget en pris for at udleverer pillerne, det er der nogen der gør.

• #53   27. nov 2012 æv for en tråd....fik helt tårer i øjnene af linket der er lagt ind. nu vil jeg gå ud og kramme helt vildt med min huskat - ham som nogen smed ud da han kun var ca 6 uger.....nu er han halvandet år, tyk, kærlig og fræk.....

• #55   27. nov 2012 Loan vi er da ganske enige i at neutralisering er langt det bedste og også bør fortrækkes. Kun i de tilfælde hvor katten skal bruges til avl, er det jo desværre en nødvendighed, især hvis man har flere katte.
    Der er jo også andre konsekvenser end drægtighed, ved IKKE at bruge p-piller, hvis man vælger ikke at neutralisere.

• #57   27. nov 2012 nåå stakkels katte smiley

• #58   27. nov 2012 Hvilken by befinder de sig i, og hvad skal der ske med dem hvis du ikke finder nyt hjem inden torsdag?

• #59   27. nov 2012 Det kan jeg heller ikke Loan. Men det turde du sige ikke jeg smiley For så varer det ikke længe inden jeg får at vide at jeg er stamtavle-snob eller andet.
    Jeg mener at selvfølgelig har huskatten sin berettigelse, jeg har da selv en, men der er bare langt større udbud end efterspørgsel og meget få sørger ikke for at vaccenere og neutralisere.

• #60   27. nov 2012 *Beltane* de befinder sig i kongerselv og kommer jeg ikke af med den inden torsdag må jeg jo tage dem ned indtil jeg finder nogle men problemet er bare at jeg ikke må ha dem der og kan blive smidt ud

• #61   27. nov 2012 Okay smiley

• #62   27. nov 2012 Er de indekatte eller inde/udekatte?

• #63   27. nov 2012 hvor gamle er killingerne?
    Og hvordan er mor/killinger passet med vaccine?
    Er mormis chippet? (går ikke ud fra killingerne er)

• #64   27. nov 2012 Ditte nej det er mor mis og ikke da vi har taget hende til os for ikke så lang tid siden og de killinger bliver 12 uger den 19. December og mor er inde og ude kat men killinger har ikke været ude *Beltane* hvorfor da ?

• #65   27. nov 2012 Så altså, mormis skal have udendørs adgang fremover?
    Hvordan med chip og vaccine?

Hvis jeg skal forsøge at hjælpe med at finde et hjem, er jeg nød til at vide hvad det ligesom er der skal "overtages" smiley

• #66   27. nov 2012 Ditte Jamen missemor er ikke chipet eller vaccine da vi har taget os til hende hun kan ps godt være inde men vil helst være ude

• #67   27. nov 2012 hvis hun har levet som udekat, kan hun ikke bare blive indekat. Hun SKAL have mulighed for at komme ud, ellers ender hun med at blive bims, og gøre sine nye ejere bims...
    Det er altså lidt vigtigt....

• #68   27. nov 2012 Ditte hun kan gå ud og ind som det passer hende her hjemme

• #69   27. nov 2012 Nemlig, og derfor kan hun ikke blive sat i en lejlighed uden mulighed for at komme ud smiley
    Hvis hun skal have nyt hjem, skal det være med samme mulighed som du har kunne tilbyde

• #71   27. nov 2012 Ude kat uden vac. phyyyyy der er bare så mange ting her, der skriger i mine øre...

Sætter mig på hænderne nu....... BUM!!!!!!!!

• #72   27. nov 2012 Men det gør jeg ikke!

Altså, du har en udekat som ikke er vacc.chippet ELLER stereliseret???
    Det er jo direkte uansvarligt gjort. Og hvis du ikke allerede har råd til aflivning hvad havde du så gjort hvis din kat var blevet syg????

Undskyld det sure opstød, har fulgt med hele dagen, men nu kunne jeg ikke tie stille mere.

• #74   27. nov 2012 Puha , man kan da kun håbe at ansvarligheden blir stører med alderen.

• #76   27. nov 2012 Hanne J
    Hold da op en ærgerlig kommentar ! Nogle oppe i årene er sku også uansvarlige !
    Det er noget møg Mette har rodet sig ud i ja, men tror ikke der behøver blive kørt mere på hende. Alder er altså ikke en undskyldning for alt og det er langt fra altid grunden.

• #77   27. nov 2012 Havde de været passet med vaccine, chip og dyrlægebesøg havde der været håb. Den mulighed jeg havde støvet op er ikke interesseret med den store udgift der medfølger, desværre.

Held og lykke, jeg håber du finder et hjem til dem.
    Og ellers håber jeg du gør det eneste ansvarlige, skraber penge sammen til at få dem aflivet. At de skal gå en utvivlsom skæbne imøde, uvaccinerede og fertile, ville være skide synd! smiley

• #78   27. nov 2012 Jeg fik ikke svar på mit spørgsmål - måske var det ikke stillet godt nok:

De mennesker som skal hjælpe dig i nutid og fremtid, hvad siger de til situationen?
    De er yderst ansvarlige for at rådgive dig i ALT når du har brug for meget hjælp af ukendte årsager.

Man kan IKKE regne med at finde et hjem til dem på 2 dage og det må dit fremtidige bosted være indstillet på - altså at der går en rum tid inden de får en ny familie.
    De - kattene er taberne i denne sag og uanset hvor stor en dyreven du er, så er facts at det er blvet nægtet at du må tage dem med og at du har taget dem til dig for tilsyneladende kort tid siden.

Jeg går ud fra at du er tilknyttet en kontaktperson og denne person vil jeg mene skal sørge for - når du ikke selv kan klare opgaven - at finde penge til en aflivning af alle 4 for det er med 90 pct. sikkerhed det det ender med.

Hvis du virkelig er glad for katte / dyr i det hele taget, så tror jeg også godt at du kan forstå, at det er synd at de skal kastes rundt imellem diverse midlertidige opholdssteder.
    Har du ikke en familie der kan træde til og hjælpe dig økonomisk - altså et lån?
    De kan måske også overtage en kat eller 2, så ska´l du ikke sige farvel til så mange.

I øvrigt vil jeg ALDRIG gå ind for den alternative gratis løsning som Jesper kommer med - tager man dyr til sig, man også få skaffet de midler det koster at komme af med dem.
    Aflivning og kremering af voksen = ca. 800 kr.
    Måske kan du få killingerne ind under "killingekuld" og det er billigere.
    Endelig er der mange dyrlæger der videreformidler, så det kan du også være heldig med.

• #79   27. nov 2012 Jesper:
    Inden du byder ind, vil jeg påpege at vi ALDRIG bliver enige i alternativ aflivning uanset hvordan det gøres.
    Det er ikke til diskussion!

• #81   28. nov 2012 Nej Jesper, der står jeg også af(:

• #83   28. nov 2012 Jeg har ikke orket at læse hele denne længe smøre. Bare de første indlæg...

Men er der nogen der har foreslået f.eks. inges kattehjem eller lignende? Det var da et forsøg værd?

• #84   28. nov 2012 Jeg tror at det er på tide at jeg siger godnat")

• Karina  M
    Karina M Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #86   28. nov 2012 Hvad sker der med de stakkels katte ? Hvor gamle er de og hvor ?? Føler med de stakkkels dyr og håber da ved gud ikke nogen kunne bare overveje at aflive dem .

HVOR I LANDET ?????

• #87   28. nov 2012 "(og jeg skal da gerne bringe den op, en dag hvor der har været stille herinde et stykke tid) "

Haha Jesper, der fik du smilet frem smiley Ved jeg nu ikke om bliver lige foreløbig smiley

• #88   28. nov 2012 Ja jeg ved der desværre er fyldt meget op sådan nogen steder... Men ville da hellere forsøge det, end at tage så drastisk en metode som aflivning i brug. Hvis de kunne få et godt nyt hjem ville det da være at foretrække synes jeg.

Som sagt, har ikk læst det hele, så hvis omstændighederne taler imod det, beder jeg jer se bort fra mit indlæg smiley (dovenskaben længe leve Hehe)

• Karina  M
    Karina M Tilmeldt:
    jul 2012

#89   28. nov 2012 Vi må da kunne få de katte i sikkerhed ,,,, i fælleskab. Jeg kan måske tage en killing , men kun en. Kan ikke holde ud at høre om alle de trusler om bare at slå dem ihjel på den ene eller den anden måde . Kattene er sgu da ofrene her... Får kvalme over alle de mennesker der bare køber en kat og ikke har til foder og pleje osv og bare flytter og så skal et levende væsen bare dræbes ! Det er sgu ikke kattenen der burde skydes !!!

• #90   28. nov 2012 Problemet Karina er jo at de ikke er gamle nok endnu. Jeg må desværre kun have en kat her, og har heller ikke plads til flere, eller råd.

• #91   28. nov 2012 Karina:
    Killingerne er ikke gamle nok til at flytte fra deres mor før d.19/12, så aftager skal tage alle 4 katte indtil d.19/12. Der står aftager så med problemet med at finde nye aftagere smiley

• #92   28. nov 2012 "jeg syns da det er synd at de bare kommer på en gård"

Det er ikke alene synd - Det er den sikre, langsomme død.
    Killingerne er ikke vant til at komme ud og nu kommer der frost og sne.

Desuden er der på de fleste gårde katte i forvejen, som aldeles omgående vil jage dem væk.

Du har sikkert (som jeg har forstået det) en sagsbehandler tilknyttet.
    Spørg, om hun/kommunen ikke kan være behjælpelig med økonomien til aflivning.

• #93   28. nov 2012 (og med samvittigheden til at sende kattene afsted ufiksede fra dyrlæge eller med en meget stor udgift...)

• #94   28. nov 2012 søg evt enkeltydelse.

• #95   28. nov 2012 Kattene er i Kongerslev, står der længere oppe...

• #96   28. nov 2012 Maria *Milles*

Det kan ikke gå under enkel ydelse... da det ikke er en Uforudset udgift. Har nemlig forsøgt at hjælpe en veninde med samme problematik og blev afvist, Da hun BURDE have set det komme!
    Det samme som her!

• #97   28. nov 2012 Nej tænkte jeg nok, men det er stadig et forsøg værd (:

• #98   28. nov 2012 Mette, SKAL du absolut flytte nu ... og hvor længe har du vidst det?
    Jeg synes, det lyder underligt, hvis du skal flytte med så kort varsel.

• #100   28. nov 2012 Uha uha uha.....! Der bliver virkeligt kogt suppe herinde smiley
    Stakkels dyr og tøz smiley

• #101   28. nov 2012 Udekat der ikke er vaccineret, chippet eller steriliseret men istedet proppet med kræftfremkaldende p-piller

Jeg vil skide min røv højt og helligt i laser på at du "lige har fået hende" og "ikke har råd"

Har man kat, har man ALTID RÅD (jeg er studerende, står til at skulle smide 12000 efter en ny lejlighed 1/1 oven på en jul.. Og jeg har stor familie). Hvis min kat bliver syg, skal jeg nok finde pengene

Hvad gør du hvis hun bliver syg og skal til dyrlæge. Med risiko for at skulle smide 2-3000 kroner efter en regning?

Du gør mig vred!!!!

• #102   28. nov 2012 Hey alle sammen jeg har haft de katte på guloggratis i 2 uger og der var ikke nogle der svaret det var derfor jeg skriv her inde men syns kun jeg får ene af lort i mit hovede self har jeg ringet rundt men det lykkes ikke og jeg smider ikke bare mine katte på gaden så må de komme med mig der hvor jeg skal flytte hen ?

• #104   28. nov 2012 Selvfølgelig er det i nærheden af mig! Hele min krop brænder for at tage dem ind, men jeg bor på et kollegieværelse med 2 katte, så det ville jo aldrig gå! Hvor kan jeg ikke vente til den dag jeg bor et sted hvor jeg kan redde sådan nogle små pjok..

Forstår bare overhovedet ikke, at du lader det komme så vidt. Hvad vil du så gøre hvis der ikke er en der træder til? Når du står på selve dagen, hvad vil du så gøre?! Aldrig ALDRIG i livet om jeg havde ladet det der ske. Jeg skulle nok sulte hvis det betød der i det mindste var råd til at få dem aflivet. Jeg nægter at tro, du ikke kan gøre noget. DU har skabt situationen, du tog ansvaret for de katte, de har ikke selv sat sig der hvor de er. Du kan godt skaffe de penge hvis du prøver! Og hvis ikke, jamen så tager du dem da med!

• #105   28. nov 2012 Jesper *Pedro* mine katte betyder alt
    og jeg kúnne aldrig finde på at smide dem på gaden så heller tage dem med der ned og håbe på det ikke bliver opdadet for ville jo ikke smides ud der nede
    men mine katte skal ikke på gade og bo

• #108   28. nov 2012 er i glade nu jeg har få nogle til at tage dem

• #112   28. nov 2012 Jeanne, der har sådan set ikke været grundlag for at nævne internaterne, da det også koster penge at aflevere kattene der, hvis de altså har plads. Og har TS ikke penge til aflivning er der heller ikke penge til internat. Desværre.

• #113   28. nov 2012 Mette

Så håber jeg du har lært til en anden gange at udekat og sterilisering går hånd i hånd

• #114   28. nov 2012 nå for pokker... ja, jeg havde som sagt ikke læst hele tråden... smiley

• #115   28. nov 2012 jøsses mette - det er da vist dig der bude være glad og ikke os der har skrevet i tråden. det er jo ligesom ikke vores problem.....vel.

• #117   28. nov 2012 det var jer der Hister jer op over det
    og nu er de kommet et sted hen ?

• #118   28. nov 2012 Selvfølgelig hidser vi os op. Vi er super forarget over at sådan sker og killinger ikke kommer til verden med omtanke

Forstår ikke hvorfor DU ikke har det værre

Hvis jeg stod i den situation, du står i, ville jeg havde det så dårligt at det ville æde mig op indefra (jeg ville derimod heller ikke lade en fertil kat rende ude.. P-piller eller ej)

• #119   28. nov 2012 Mette* det var jo dig der efterlyste en ny familie til dine katte så du må da være rigtig glad for at de nu har fået et hjem og at du ingen bøvl får på din nye bopæl?

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
    #120   28. nov 2012 <b>Så må jeg venligst bede om en sober tone og så holde jer til tråden`s emne. Tak</b>

• Karina  M
    Karina M Tilmeldt:
    jul 2012

#121   28. nov 2012 Bvadr , men godt at kattene kommer i sikkerhed... dyrenes ve og vel er det vigtigste.

• #122   28. nov 2012 Janne . Super dejligt at nogen endelig bryder ind...
    Mette . Godt du fandt et sted :).

• #123   28. nov 2012 Ja jeg er glad for kattenes skyld at de forhåbentligt ikke skal kastes mere rundt nu (jo måske killingerne). Men jeg er da også glad på dine vegne, at du nu har fået løst problemet, det håber jeg da også du selv er..

• #124   28. nov 2012 Jeg håber at du har fundet et blivende sted til dem, men hvis jeg havde stået i den situation havde jeg nok virket meget mere lettet og glad.
    Det pirrer min nysgerrighed:
    Hvordan kommer de til at bo fremover? Gård, hus, lejlighed eller....
    Jeg er KUN nysgerrig og søger derfor svar.

• #125   28. nov 2012 Helt ærligt ! Selvfølgelig er hun da glad, hun spørger bare om I er glade eftersom i har trådt hende ned ! Lad dog vær med at tvivl på om hun er glad eller ej, hun fandt et hjem og det er det vigtigste !!! Tråden burde blive stopper her..

Er glad for at der kom en lykkelig slutning for de små, og håber at de har fået en skøn familie :).

• #126   28. nov 2012 Dk Ricka : Ja du har da ret i at det ikke kun er børn og unge der er uansvarlige. Men i dette tilfælde - mener jeg kun der er to muligheder , nemlig uansvarlighed eller dumhed.
    Mette : Dejligt for dig og misserne, at du fandt et nyt hjem til dem.

• #127   28. nov 2012 Hanne J
    Super, så længe vi er enige om at der er uansvarlige i alle aldre desværre smiley

• #128   29. nov 2012 Jeg forstår ikke helt tonen herinde - Én ting er at én giver udtryk for en fælles holdning, som jeg også selv deler, men at 10-15-20 personer gør det, hjælper jo ikke Mette som er ked af at skulle af med sine katte. Det giver hende ikke løsningsforslag og det hjælper ikke kattene.
    Jeg er sikker på at hun allerede ved alt det der er skrevet. Hvorfor er det ikke nok bare at trykke sig enig med det første indlæg der siger det?

Mette: Hvor er det rart for dig at du har fundet et sted. Jeg står selv midt i en flytning, det er ikke sjovt, og det kan altid mærkes på økonomien. Jeg håber du hurtigt vil finde dig tilpas i din nye lejlighed. God vind fremover smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
    #130   29. nov 2012 <b>Nu har Trådstarter fået afsat sin dejlige kat, så jeg ser ikke nogen grund til at kører mere i det, hverken om katten, svarene i tråden eller om tonen i tråden.Tak.</b>

Kommentér på:
Katte mor og 3 killinger gives væk

Annonce