{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.253 visninger | Oprettet:

Pludselig 3 ekstra beboere :S {{forumTopicSubject}}

Min mor er fornylig flyttet til en nedlagt landejendom, hvor vi på loftet har set en Tortie misser (2 gange) men den er vild, og løber så snart den ser os.

Hun har nu boet der i 1½ måned, og da hun har ponyer er hun i stalden flere timer dagligt.

Igår da jeg var derude, opdagede jeg en lille mis (killing)
Min mor gik lige hen til den, og tog den op og den sagde intet til det.
Udfra dens str. vil jeg tro den er 12 uger ca.
Lidt efter dukker en mere op, og på loftet var der en "ny" voksen mis, tror det er moderen.

Den var heller ikke bange!!

Hvordan kan man pludselig have en missemor og 2 killinger der hvertfald er vant til mennesker, men som man ikke har set før :S

Alle missere er godt i stand og ser fine ud, men de er kommet ud af det blå :S

Da vi opdagede den første, ledte jeg overalt med lygte for at se om der var flere, og fandt ingen afføring eller noget.

Min mor siger at der lugter af kattelort på stald loftet nu, hvilket der heller ikke har gjort før :S

Før min mor flyttede ind, havde der ikke boet nogle på ejendommen i et år..

Kan de være sat/smidt af, i min mors lade? der er dobbeltdør, men småhuller i bræderne, og der er ikke just nogle naboer omkring hende :S

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pludselig 3 ekstra beboere :S
  • #1   22. nov 2012 det kan være missemor selv har flyttet dem der ind..

vi havde engang en kat der flyttede over til genboen, og når hun mente hendes killinger var gamle nok, gik hun over til os og lagde killingerne og gik der efter tilbage til genboen igen

• #2   22. nov 2012 Missemor er der stadig og den eneste nabo tæt på, er udlejeren, men han har ikke kat :S

• #3   22. nov 2012 Der er mange katte der ude, håber dem som er flyttet ind til jer,er velkommen, for så har mor mis jo gjort det godt, hvis hun har tag over hovedet og mad til dem alle smiley
    Husk de bliver mange hvis i ikke får dem neutraliseret, men til gengæld holder de nok andre katte væk.

• #4   22. nov 2012 De er skam velkomne, selvom hun ikke vil have kat (indekat) smider hun aldrig dyr ud smiley
    Jeg har aftalt med hende, at hun får noget af mit foder, noget loppekur, og så har jeg muligvis fundet gode hjem til begge killinger, som forresten er yderst smukke! smiley

Hunmissen må helt sikkert godt blive der, men den skal selvfølgelig neutraliseres, hvilket min mor dog ikke har den ekstra økonomi til, og slet ikke her til jul.

Nogle der ved hvordan man kan se hvor gamle sådan nogle er, ca?

Det er nemt at bedømme kønnene på dem, og der har alderen da lidt at sige, eller er jeg helt forkert på den?

• #5   22. nov 2012 De kan sagtens være smidt af, men de kan også selv være kommet fra den nærmeste omegn. Jeg får ind imellem smidt killinger/katte på min gårdsplads, ofte i en til-tapet kasse og i de sidste par uger er der "flyttet" en sort huskat ind, sammen med min "vildmis" Fritz, der var glemt af den tidligere ejer af huset.
    Jeg tænker at jeg er så "heldig" at nogen ved at jeg vil tage mig af deres katte, når de ikke selv gider længere eller ikke har sørget for neutralisering. Jeg kan desværre bare ikke gøre så meget andet end at sende dem videre. Men det er selvfølgelig også bedre frem for at de skal lige sult eller kuldedød eller blive ædt af den kæmpe ræv vi har i "baghaven".

Kommentér på:
Pludselig 3 ekstra beboere :S

Annonce