Stakkels mis :( {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen.
Står i en rigtig du. Sitation og ved ikke hvad der er korrekt at gøre, så derfor spørger jeg til råds herinde.
Jeg bor på kollegie sammen med en masse unge mennesker, og der er få lejligheden som er stuelejligheder men stortset alle lejligheder er oppe i højden.
Flere beboer og mig selv har i lang tid undret sig over at der er fået en lille kat rundt uden for bygningen og mange gange har den gerne ville ind af vores hoveddør, eller så har den sidde og mjavet så det skærer i hjertet.
Den er meget lille og ser ud som om den er underernæret.
Vi har nu fundet frem til ejeren, og de bor på 2. Sal..
Det lader til at de i et års tid har haft den som indekat og har gået tur med den i snor, men nu er den ude hele dagen, og nogen siger at de henter den om aftenen, men mange gange har jeg set katten sidde udenfor meget sent! (23-24)
Den er ekstremt nervøs og bange, men har fået den til mig få gange.
Jeg vil tage en snak med ejeren da jeg ikke syntes det er iorden, og ikke en måde man giver en kat et liv på..
Den kan jo ikke komme ind, og virker slet ikke som om den kan klare sig ordentligt..
Hvad syntes I jeg skal gøre hvis ejeren f.eks. er ligeglad ??
Har SÅ meget lyst til at tage den lille mis med op til mig selv
Ved jeg godt at man ikke må, så bare rolig
Hjælp, nogle gode råd. Tak
mar 2012
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 76 Svar: 919
Stakkels misser.
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
For hvis den er underernæret, så får den jo ikke mad nok, hvilket også er logisk hvis den er ude hele dagen og har levet det meste af sit liv inde, så kan den jo nok ikke finde ud af selv af fange nok mad..
nov 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 29
Jeg vil snakke med ejeren, og så må vi se hvad hun siger..
Tænker at jeg vel godt kan tillade mig at sige at det ikke er lovligt at behandle dyr sådan..
Tror nemlig ikke at hun kommer her fra Danmark.. Så det er måske normalt i hendes hjemland, men ikke her i Danmark..
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
nov 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 29
Uanset hvad, så skal den ikke gå rundt og have det dårligt..
Og selvfølgelig vil jeg starte samtalen positivt op
Stakkels mis :(