min stakkels stakkels mis.. {{forumTopicSubject}}
det hele startede igår aftes hvor jeg synes chip den grå a mine to misser var utrolig træt og bar sov men regnede lidt med det bar var pga. det var varmt for han drak og spiste forsat rigtig godt... så i nat sked og pissede han på min dyne i går aftes hvilket jeg synes der var mærkeligt for han er nemlig normal total renlig.. men tænkte han er jo killing så han har nok bar leget for meget og så glemt det..
så i morges var det helt galt,, han lagde bar og så død ud.. hjertet bankede afsted og han trak vejret hurtig og han var varm.. så jeg ringede til dyrlægen og efter samtalen løb jeg over til føtes kl. 08,00 for at købe et termometer for at ta hans tempertur.. den viste 40,4... mit hjerte gik nærmest i stå og rinegde til dyrlægen vi kommer om 2 min for han er virkelig virkelig syg... så kom vi til dyrlægen 6 min efter hvor han blev tjekket i hoved og røv...... han fik noget antibiotikum som sprøjte og så sku jeg ta hans temp flere gange i dag og så er den faldet heldig vis!! den er stadig alt for høj men da jeg tog den. kl. 19,00 var d. 38,5. så det blir bedre...
dyrlægen ringer til mig i morgen tidlig for at høre hvordan han har det....
jeg skal stadig gi ham vand med en engangs sprøjte for han orker ikke selv at ta vand og han vil ikke spise endnu...
heldigvis så var vi hjemme hele dagen i dag for ellers så sku han ha været indlagt...
undskyld det lange indlæg men eer så ked af det og er helt nedtrykt over at se hans lille hovedb ar ligge helt stille...
dyrlægen havde ingen anelse om hvad det var der ku været galt med ham sp hun håbede bar at antibiutikum virkede og indtil nu har dte vist virket heldigvis...
undskyld det lange indlæg men hjælp mig med at krydse fingre for min lille mis..
jun 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 219
er fuldstændig knust..
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.019
Leukæmi og aids er en simpel blodprøve test hvor der er svar eftr 10-15 minutter - det skal katten ikke indlægges for. Der er ingen behandling.
Har du ikke en killing mere fra samme kuld? Den bør du få testet.
jun 2009
har li taget hans temp. nu er den. 39,8... den har mistet 0,5 grad af hans temp.....
jun 2009
tak amigo... håber bar han blir rask.... man kommer jo til at holde a de små kræ... hehe..
jun 2009
jun 2009
jun 2009
og så tror i det er bedst at la ham være i soveværelset hvor der er rolig og mørkt og lidt køligt eller skal han ind i stuen sammen me mig..
sep 2007
Følger: 21 Følgere: 66 Katte: 20 Emner: 23 Svar: 197
Her har du en nem opskrift på vand til din kat så den opbevar saltballancen.
1/3 vand 1 spiseske sukker og 1 teske salt, koges . når det er afkølet kan du give det. Den skal have ca 10 mm af det i timen hvis det er en killing. God bedring med den
Katte knus lene og skovkattene
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 106 Svar: 680
Håber på en opdatering .
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 482
jun 2009
han er dog stadig utrolig vakkel våren eller hvad man skal si det.. han virker ikk til at ha ret meget kraft i hans krop og han kan nogen gange godt sveje lidt npår han sidder op... men dyrlægen har sagt at det er meget normalt når han har haft det så skidt i et døgn..
han ligfger heller ikk kun sammenkrøllet nu.. nu ligger han og breder sig lidt mere... det er vel også godt er det ikk???
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 22 Svar: 184
min stakkels stakkels mis..