Kattepasning på Frederiksberg tilbydes Kattepasning på Frederiksberg tilbydes
Jeg har den sødeste kattepasser. I dag har jeg hentet min Kitte fra en forlænget weekendtur og hun vil gerne passe flere katte men har ikke succes med supermarked lapperne.
Kitte og jeg knus elsker hende, hun er vild med katte men har ingen selv mere. Hun har passet katte for andre i mange år. Hun er den perfekte kattesitter, katten er på ferie i hendes lejlighed. Hun har indhegnet altan, så den kan få lidt luft, den går frit i lejligheden og sover i hendes seng, hvis den vil. Der er kradsetræer og legetøj så der er masser af spændende underholdning.
Hun har ikke andre dyr end din kat/katte i perioden. Hun passer gerne ferier eller forlængede weekender.
Er det ikke et fantastisk tilbud?
sep 2013
Følger: 1 Svar: 1
Vi er meget interesserede i at finde en god kattepasser på Frederiksberg. Vi elsker at rejse, men elsker også vores to katte meget og kan slet ikke nyde ferien, hvis ikke de har det godt. Så de skal ikke sidde i et bur og vente på, at vi kommer hjem igen.
Kan du give mig nogle flere oplysninger?
Tak!
mar 2014
jan 2015
jan 2015
På forhånd tak.
Mia
nov 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 9
Har desværre ikke set jeres beskeder, mine indstillinger giver mig åbenbart ikke besked ved svar.
Jeg håber I har fået gode kattesittere, min ynglingskattesitter passer desværre ikke katte mere da hun er blevet meget syg og orker det ikke mere.
God sommer.
Kattepasning på Frederiksberg tilbydes