outsider killing ;0) {{forumTopicSubject}}
Er vist det som beskriver sashja bedst desværre
Alså hun er fra april så hun er jo ikke så gammel hun bor sammen med sin mor og far men når hun vil dem som hun rigtigt gerne vil knurre de og jager heMEd væk..men selv om hun er smadder sød og følger en over alt selv i bad ,så kan hun godt være rigtigt irriterende svært at beskrive ..selv om hun kan bruge bakke gør hun det ikke hun skider og tisser over alt og spiser alt selv min mands hår da han havde trimmet sig forleden ..tit spiser hun så det ligner hun er gravid..
Hun gider ikke legetøj kun fjer og pels og insekter..
Hun har haft en bror som døde da han var 10 uger ca ..kan det ha noget med det at gøre plus missemor ligsom når jeg har været der så kunne jeg holde øje med dem??
Syntes det er synd man blivet så irretret over hende for hun er jo skøn..og hvorfor afviser de to andre hende..
Faktis minder hun om min datters adhd..håber i kan hjælp..
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
At hun løber jer om benene er der jo ikke noget at sige til, hun søger opmærksomhed og accepet, hun bliver jo afvist af sine artsfæller, så hun er jo nød til at finde den accept hos jer, hun lyder som en meget usikker lille killing, og stresset er hun nok også siden hun ikke er renlig..
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 33 Svar: 105
Kan det være derfor hun også spiser konstant..???
Og kan jeg være med til at opdrage/lære og hvordan?? Kan jeg over hovedet gøre hende tryg..eller vil hun ha bedst af at komme viste ...min datter på 5 elsket hende jo..men pga adhd..kan hin ind i mellem komme til at være voldsom tit at ren kærlighed
jan 2012
Altså bedste senarie ville nok være at sterilisere både mor og datter, men det kommer jo an på om du agter at ville avle på dem, så er det jo et problem, men det er jo nok klart at afvisningen sker fordi den lille er tæt på at blive kønsmoden, så om du kan gøre noget od over neutralisation tør jeg ikke svare på..
Men hvis din datter til tider er lidt volsom mod katten, så hjælper det i hvertfald ikke på at gøre den tryg Selv om det ikke er volsomt ment, men se det fra killingens side, den er meget lille i forhold til din datter, og lyde er mange gange højere for den end for os, så en utryg lille kat, bliver hurtigt meget mere utryg i sådanne situationer, desværre for dig
mar 2010
Missemor var gravid viste det sig føder en killing her til aftens som desværre døde ..
Og føler mig så din og uansvarligt at jeg ikke har opdaget det men hun fik jo p piller og har ikke set hende være i løb el med hanner ..
Ihh hvor er jegg dum ..
Nå men misse mor har så taget Sascha tilbage ..
Og min plan er at gi Sascha samme opmærksomhed som man ville gi et lille barn Self på katte præmisser..
Men hun er jo så kælen men det fordi hun bider eller napper så har man ikke sådan lyst at blive ved med at kæle hende ..
Men mon ikke det blir bedre hvis jeg følger min plan ??
jan 2012
mar 2010
Ja men har vist fået mig en lille ny =) .håber det med tiden går over ..og dejlig at se de andre lige pludselige gider hende .el det har de gjort i dag ..
1000 tak for snakken...=)
jan 2012
Selv tak
mar 2010
Men har så dårlig samvittighed over jeg har givet hende p piller . Er sikker på det er min skyl hendes søster. Døde .SÅÅ tarveligt når hun har nået den så langtid ..forstå det slet ikke heller ikke når det sker for mennersker ..
Hvad er så meningen med man går tiden ud :-S
mar 2010
Første gang efter et par dge her sidst gik der dog 6 uger men syg var den den fik 2 blod øre selv om den aldrig har været ude ..
Men ja Self har det været gra som har gjort hende argrssiv for Sascha har altid været et hænge træ ,så hun hat jo været nødt til at være bestemt for NU! skulle hun alså klare sig selv inden det næste kuld..
Men måtte bare for tælle dig det er såå skønt at se ..
jan 2012
outsider killing ;0)