637 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

overvejelse af parring. overvejelse af parring.

Heej.. smiley
Jeg skal snart til at traffe beslutningen, om jeg skal lade Lucas parre Laura.. Ellers skal Laura sterilliseres inden.
Grunden til at jeg egentligt gerne vil er fordi jeg godt kunne tænke mig at få erfaringer med graviliteten, og fødslen, og jeg ved også Laura vil blive en ubeskrivelig god mor. smiley

Hvad er din mening om det?
og så håber jeg også lidt hvis der er nogen der svare som muligvis vil have interesse i en killing? Huskat/Norsk Skovkat.. Dog kan jeg ikke love om de bliver langhåret, men kan nogenlunde med sikkerhed sige at hvis der kommer drenge får de Lucas' farver, og piger Lauras.
Killingerne vil selvfølgeligt blive sundhedstjekket, og få alt den kærlighed de har behov for. smiley

Knus Kristina

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  overvejelse af parring.
  • #1   5. feb 2006 Jeg synes man skal værne om de racer der er, og lade være med at blande dem.
    Det er lidt det samme med farver - rød er smuk - blå er smuk - sort er smuk osv. hverforsig - men blander man dem alle ender man med en kedelig brun kulør.
    Når vi er færdige med at blande ender det med at der ikke længerer eksisterer mainecoon, norskskovkat, perser osv. Men kun en blandingsrace..... Derfor værner opdrættere om deres race, så lad være med at ødelæg det.

• #2   5. feb 2006 sylfiden - det fik mig godt nok lige til at tænke, kan godt se nu at det måske ikke lige er den bedste ide så hvis man tænker på fremtiden, hvis alle gjorde det..

• #3   5. feb 2006 jeg synes ikke der er noget galt i at man engang i mellem blander racer for så undgår man en del indavl og jeg er sikker på man får en mere sund og rask kat ud af det....
    Nu er jeg en lille hamster ekspert hehe og jeg ved at blandt andet så dør næsten alle hamster af kræft pga indavl og blandt heste er dansk varmblod os avlet med et skelet der ikke er egnet til den så hvis du mener det ku være skægt og prøve og få killinger skal du endeligt gøre det... jeg har både ægte race katte og blandinger...

• #4   5. feb 2006 Jeg har samme mening som sylfiden...

• #5   5. feb 2006 tak for jeres meninger.. smiley

Kommentér på:
overvejelse af parring.

Annonce