overvejelse af parring. overvejelse af parring.
Heej..
Jeg skal snart til at traffe beslutningen, om jeg skal lade Lucas parre Laura.. Ellers skal Laura sterilliseres inden.
Grunden til at jeg egentligt gerne vil er fordi jeg godt kunne tænke mig at få erfaringer med graviliteten, og fødslen, og jeg ved også Laura vil blive en ubeskrivelig god mor.
Hvad er din mening om det?
og så håber jeg også lidt hvis der er nogen der svare som muligvis vil have interesse i en killing? Huskat/Norsk Skovkat.. Dog kan jeg ikke love om de bliver langhåret, men kan nogenlunde med sikkerhed sige at hvis der kommer drenge får de Lucas' farver, og piger Lauras.
Killingerne vil selvfølgeligt blive sundhedstjekket, og få alt den kærlighed de har behov for.
Knus Kristina
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
Det er lidt det samme med farver - rød er smuk - blå er smuk - sort er smuk osv. hverforsig - men blander man dem alle ender man med en kedelig brun kulør.
Når vi er færdige med at blande ender det med at der ikke længerer eksisterer mainecoon, norskskovkat, perser osv. Men kun en blandingsrace..... Derfor værner opdrættere om deres race, så lad være med at ødelæg det.
jul 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 765
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
Nu er jeg en lille hamster ekspert hehe og jeg ved at blandt andet så dør næsten alle hamster af kræft pga indavl og blandt heste er dansk varmblod os avlet med et skelet der ikke er egnet til den så hvis du mener det ku være skægt og prøve og få killinger skal du endeligt gøre det... jeg har både ægte race katte og blandinger...
apr 2005
Følger: 56 Følgere: 54 Katte: 12 Emner: 192 Svar: 597
jul 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 765
overvejelse af parring.